Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Mm men vafan ska dem göra liksom? "Silva vs Weidman, Weidman is outclassed but could pull off an upset with some extreme luck!!" :lol:

 

Jovars, men det känns lite löjligt betala massa fighters för att säga si och så, eller hota dem till det iom kontrakt/allmän dana white ondska... Räcker väl med att Joe Rogan bajsar ur sig massa saker som ingen håller med bara för att hypa, och jag gillar Joe Rogan, men att påstå att vissa saker han säger inte är styrt från högre ort är bara löjligt :)

 

man kan hypa det som en underdog story, man kan hypa det för att det är rätt att hypa, man ska inte hypa matcher som inte är värt hypa bara för att sälja biljetter, men det är min åsikt. Man tycker ju att alla contenders som utmanar om bältet skall ha en legit chans, och hypas därefter, inte det där överdrivna dravlet som ingen tror på. Sånt får en bara att känna att sporten är lite för smal på deltagarantalet och skulle behöva en rejäl influx av talanger ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske det coolaste och bästa ögonblicket i UFCs historia och jag får den spoilad :cry: Vidrigt, känner mig fysiskt äcklad. Sättet som det avslutades hade jag står och skrikit över i 10 minuter. Så jävla välförtjänt knock, fuck you äckliga A Silva för att du håller på och fjantar dig varenda jävla match, äntligen fick du betala för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske det coolaste och bästa ögonblicket i UFCs historia och jag får den spoilad :cry: Vidrigt, känner mig fysiskt äcklad. Sättet som det avslutades hade jag står och skrikit över i 10 minuter. Så jävla välförtjänt knock, fuck you äckliga A Silva för att du håller på och fjantar dig varenda jävla match, äntligen fick du betala för det.

 

Gode roligt hur folk försvarar honom och säger att det är hans gameplan att komma in i motståndarens huvud. Han hade kunnat avsluta matchen när han ville. Tror nog en bättre gameplan är att hålla upp händerna och börja slå lite kombinationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gode roligt hur folk försvarar honom och säger att det är hans gameplan att komma in i motståndarens huvud. Han hade kunnat avsluta matchen när han ville. Tror nog en bättre gameplan är att hålla upp händerna och börja slå lite kombinationer.

 

Är jättejättefanboy av Rogan men jag störde mig på att han nu plötsligt sågar clownandet och hur dåligt det är. Det har varit lika jävla dåligt innan, bara att det nu råkade bli första gången spindeln fick sota för det. Framförallt tycker jag det varit sjukt respektlöst. Han har varit långt över gränsen där man showboatar lite smått för publiken hur länge som helst nu.

 

Förstår inte alls hans tal efter men jag skulle bli förvånad om han står fast vid det och det inte blir en rematch. Den matchen ser jag verkligen fram emot iaf, har svårt att se honom vara så dum att han gör likadant en gång till :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske det coolaste och bästa ögonblicket i UFCs historia och jag får den spoilad :cry: Vidrigt, känner mig fysiskt äcklad. Sättet som det avslutades hade jag står och skrikit över i 10 minuter. Så jävla välförtjänt knock, fuck you äckliga A Silva för att du håller på och fjantar dig varenda jävla match, äntligen fick du betala för det.

 

 

 

 

håller med dig till 100%. Jag HATAR nonchalansen av silva. verkligen HATAR. Så otroligt respektlöst mot motståndare och sporten i sig imo. Ang nonchande jag är ett stort fan av Jones dock, han nonchar utanför arenan, men i ringen så är det 100% krigare även om han kanske frångår sin stil för att bevisa att han inte bara är ett enda långt knä eller armbåge. Önskedröm är ju att Silva vaknar, tar tillbaka bältet och slåss med respekt framöver, om inte, lägg av för fan, vill inte se sån skit. IRL-garvade högt då overeem försökte sig på de där och misslyckades kapitalt på sin första match han försökte leka the spider =)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen aning om det har tagits upp. Men hur kommer det sig att du inte skriver något om poker? :) Har fått intrycket av att du grindar på hela tiden iaf utan att plugga/jobba så jag antar att du spelar en hel del.

 

Spelar inte så mycket som jag borde men jag tycker helt enkelt det är roligare att skriva om annat än poker oftast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whoaaaa vilket värde det har varit idag :mrgreen: Svängt rätt mycket men det slutade finfint med en vältimad rush. Var back 3k och slutade ungefär detsamma upp utan att ha spelat över /5.

 

Tror jag kan vara den första i världen som lyckats kryssa i "sitt ut"-grejen för att sen ändra sig i absolut sista stund och INTE backa utan istället plussa typ 5 inköp på de sista händerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...