Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 Mm vet, du skröt om din goda gräddsås till mig på FB för en timme sen. Orka lyssna på dig sen när när du pratar om hur tjock du är Hehe! Bara så alla vet vägde jag idag in på strax under 84kg vilket är -13 kilo sen jag började deffa på min peakvikt. Men jag ska nog försöka gå upp långsamt till runt 87-88 och ligga där tills vidare. Hade varit kul att tokbulka igen och gå upp och knäcka tresiffrigt men jag tror inte jag orkar med allt tjat om hur tjock jag är igen då Citera
Kenan83 Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Hehe! Bara så alla vet vägde jag idag in på strax under 84kg vilket är -13 kilo sen jag började deffa på min peakvikt. Men jag ska nog försöka gå upp långsamt till runt 87-88 och ligga där tills vidare. Hade varit kul att tokbulka igen och gå upp och knäcka tresiffrigt men jag tror inte jag orkar med allt tjat om hur tjock jag är igen då Vågen är riggat OBV! Citera
Starfitter Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Hade jag inte saknat tilltro till den majoriteten av mina medmänniskor vore det rätt fränt att bli politiker. Har iaf kommit fram till att det vore fränt att arbeta med något som påverkar samhället i direkt mening. Åklagare, advokat, domare, entreprenör, någon form av konsult, politiker eller dylikt. Ju mer jag läser ju mer gillar jag Sverige som samhälle verkar det som. Förutom vädret under 9 månder om året såklart. edit; hade verkligen gjort mig som domare. Citera
Scaniac Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 e de team microvåg minderårigspartaj idag ? Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 e de team microvåg minderårigspartaj idag ? Jag tror Team Microvåg stannar inne och lockdownar. Ena tredjedelen är och åker skidor med så det är bara jag och VH kvar. Pappa Meta fick igår igen lite för allt brutalt oflyt på SVS tidigare med en enoutare på river i en stor pott så man måste ju köra på nu Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 Fast man blir ju nästan lite sugen på att dra ut och shejka loss efter detta klipp... Citera
Soni Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Meta, är ditt nick outat? Har helt missat isåfall. Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 Meta, är ditt nick outat? Har helt missat isåfall. Nej Citera
Soni Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Nej Äh bara säg, kommer hitta dig i vilket fall som helst8-) Citera
devalanteriel Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 det är lchffreak93 på stars och <3siralexbff<3<3<3 på full tilt Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa LIGHTWEEEEEEEEEEEIGHTTTTTTTT Citera
Scaniac Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa LIGHTWEEEEEEEEEEEIGHTTTTTTTT YEAAAAH BUDDY! Citera
Scaniac Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 det är lchffreak93 på stars och <3siralexbff<3<3<3 på full tilt i lol'd Citera
Kakmonstret Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 snoken slaknade när jag såg att de kör benpress istället för knäböj. Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 Tilt, tror det är något fel på våra vattenledningar, vattnet här smakar sjukt äckligt nu Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 snoken slaknade när jag såg att de kör benpress istället för knäböj. Fanns när dem körde knäböj i smithen med men denna var bättre för här får man bättre vinkel på Larissa Reis gluteus maximums Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 det är lchffreak93 på stars och <3siralexbff<3<3<3 på full tilt Fin edit där med andra nicket, det stämmer ju faktiskt. Det första var lite off Citera
Kakmonstret Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Fanns när dem körde knäböj i smithen med men denna var bättre för här får man bättre vinkel på Larissa Reis gluteus maximums knäböj i smith är fan en större turnoff. Näe, djupa knäböj och tunga marklyft är nyckeln till mitt hjärta. När jag finner den kvinnan går jag allin. Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 knäböj i smith är fan en större turnoff. Näe, djupa knäböj och tunga marklyft är nyckeln till mitt hjärta. När jag finner den kvinnan går jag allin. Förnekar absolut inte det du säger men ser man ut som Larissa Reis så är allt förlåtet Citera
Scaniac Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Tilt, tror det är något fel på våra vattenledningar, vattnet här smakar sjukt äckligt nu HAHAHA PALLAR INTE VictorH pics or it didnt happen SAS .. Citera
devalanteriel Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Fin edit där med andra nicket, det stämmer ju faktiskt. Det första var lite off Fan, du är snabb, det låg uppe i tio sekunder eller nåt Citera
ViktorH Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 HAHAHA PALLAR INTE VictorH pics or it didnt happen SAS .. Det där kan man ju inte lägga upp på forumet Citera
Scaniac Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Det där kan man ju inte lägga upp på forumet nä sant Citera
Soni Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Ahh så jävla tradit när man vill raila sin idol men inte har hans nick... Citera
Metaddict Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 Fan, du är snabb, det låg uppe i tio sekunder eller nåt Så det är när man sitter på kontoret 24/7 men bara spelar poker max 10% av tiden Ahh så jävla tradit när man vill raila sin idol men inte har hans nick... Det sjuka är att jag tror du är helt allvarlig! Citera
Recommended Posts