Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Mm vet, du skröt om din goda gräddsås till mig på FB för en timme sen. Orka lyssna på dig sen när när du pratar om hur tjock du är :(

 

Hehe!

 

Bara så alla vet vägde jag idag in på strax under 84kg vilket är -13 kilo sen jag började deffa på min peakvikt. Men jag ska nog försöka gå upp långsamt till runt 87-88 och ligga där tills vidare. Hade varit kul att tokbulka igen och gå upp och knäcka tresiffrigt men jag tror inte jag orkar med allt tjat om hur tjock jag är igen då :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe!

 

Bara så alla vet vägde jag idag in på strax under 84kg vilket är -13 kilo sen jag började deffa på min peakvikt. Men jag ska nog försöka gå upp långsamt till runt 87-88 och ligga där tills vidare. Hade varit kul att tokbulka igen och gå upp och knäcka tresiffrigt men jag tror inte jag orkar med allt tjat om hur tjock jag är igen då :lol:

 

Vågen är riggat OBV!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade jag inte saknat tilltro till den majoriteten av mina medmänniskor vore det rätt fränt att bli politiker.

Har iaf kommit fram till att det vore fränt att arbeta med något som påverkar samhället i direkt mening.

 

Åklagare, advokat, domare, entreprenör, någon form av konsult, politiker eller dylikt.

 

Ju mer jag läser ju mer gillar jag Sverige som samhälle verkar det som.

Förutom vädret under 9 månder om året såklart.

 

 

edit; hade verkligen gjort mig som domare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e de team microvåg minderårigspartaj idag ?

 

Jag tror Team Microvåg stannar inne och lockdownar. Ena tredjedelen är och åker skidor med så det är bara jag och VH kvar.

 

Pappa Meta fick igår igen lite för allt brutalt oflyt på SVS tidigare med en enoutare på river i en stor pott så man måste ju köra på nu :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...