Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Uuuuurk Brian Stann :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Fattas bara att publiken skriker SWEDEN SWEDEN SWEDEN under hans match :lol: Aja, det kommer iaf smälla i denna match, det är jag rätt säker på.

 

 

 

http://mmanytt.se/ufc/exklusivt-alessio-sakara-vs-brian-stann-pa-ufc-on-fuel-tv-2-i-sverige/

Bra match. Oväntat bra för ett litet puttekort i sverige.

 

Stann är överskattad, men sålänge han möter en striker är han kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu började det tyvärr spåra ur :( Såvitt jag vet är det inte 100% bekräftat att Alex verkligen ska matcha men alla "vet" att det är så. Nu har det börjat ryktas om Thiago Alves som nyss avklarat sin avstängning för fusk vid dopingtest. De andra matcherna är bekräftade.

 

 

DaMarques Johnson vs John Maguire

Alexander Gustafsson vs

Papy Abedi vs John Head

Alessio Sakkara vs Brian Stann

Magnus ”Jycken” Cedenblad vs Francis Carmont

Besam Yousef (okänd svensk som bara mött nollor i skämtgalan The Zone) vs Simeon Thoresen (norrman)

 

 

Verkar som UFC gjorde ett ryck just idag och kom ut med alla svenskmatcher på en gång. Nu vill jag se några tunga matcher bokade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra match. Oväntat bra för ett litet puttekort i sverige.

 

Stann är överskattad, men sålänge han möter en striker är han kul.

 

Det beror på imo! Blir det en prelim (vilket såklart inte kommer hända) eller typ co main? Båda kommer ju från förluster men om den t.ex. skulle bli första matchen på huvudkortet borde det kunna bli några bra matcher efter det.

 

Mtp att galan ändå ska sändas i USA på TV antar jag alla svenskmatcher som är bokade än så länge (utom Alex såklart och eventuellt någon till) kommer vara prelims. Isf är där fortfarande mycket utrymme för bra matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

norwegian. man måste boka senast 16 januari!

 

jag ska kolla när jag kan. vi tar en husbåt va?

 

Där jag kollade ju...:S

 

Husbåt it is! Låt Kenny boka boende, asfränt att komma ner och mötas av beskedet att han bokat fel månad. Tredje gången gillt, hejja hejja!

 

Jag är på för att boka snarast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj OJ OJ! Jag har lite svårt att släppa Kruths tidigare doping men vafan, denna matchup är bara :heart: !!! Hur dem vet att den ska vara prelim redan är jag osäker på men om den verkligen blir det är det jävligt lovande inför galan! För denna är klart tyngre än tidigare bokade svenskmatcher så nu blir man hoppfull att det kommer bokas några större matcher snart.

 

 

http://mmanytt.se/ufc/exklusivt-jorgen-kruth-skriver-kontrakt-med-ufc-debuterar-mot-cyrille-diabate-pa-ufc-on-fuel-tv-2-i-sverige/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är 7 japaner på ufc japan men bara en av dom på main. Hoppas alex blir den enda svensken på maincard i globen. Eller ska papi va på main?

 

Precis, det är ju en ganska uppenbar approach att stoppa in folk från landet i prelims men sen köra mer "vanligt" på main card eftersom det kommer sändas på TV eller PPV.

 

Jag blev osäker nu, Kruth mot Diabate är hyfsat tung match eftersom Diabate varit med länge och Kruth ändå är ett rätt stort namn mtp sin bakgrund stående. Så om inte den är på main tror jag verkligen inte Papy mot Head eller Cedenblad vs Carmont kommer vara det. Frågan är dock hur mmanytt vet att Kruth är prelim när det inte är sagt något om de andra matcherna. Men mycket hoppfullt inför kommande bokningar IMO!

 

haha kruth mot diabate. Vilken oväntad jävla match. Kul!

 

Högst otippad ja men väldigt logisk såhär i efterhand :) Tror Diabate kommer försöka ta ner det till marken dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...