Metaddict Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Hostan var tillbaka litegrann så blev varken gym eller grind. Hann dock med att raka av håret samt att se HIF krossa DIF med 3-0 så inte en helt bortkastad dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 11 Juli , 2011 Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Det var Helsingborgspecial på Christer i P3 idag. Äter ni mkt bulle med bulle där nere elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2011 Det var Helsingborgspecial på Christer i P3 idag. Äter ni mkt bulle med bulle där nere elle? Du skulle bara veta hur många bulle med bullar (bullar med bullar?) man ätit i sina dagar...senast jag åt en var nog över 10 år sedan dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Du skulle bara veta hur många bulle med bullar (bullar med bullar?) man ätit i sina dagar...senast jag åt en var nog över 10 år sedan dock Förstår det. Lät riktigt vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Förstår det. Lät riktigt vidrigt Det är det verkligen inte Blev fan sugen på en nu, damn you... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Det är det verkligen inte Blev fan sugen på en nu, damn you... Sjuk jävla påhitt. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Sjuk jävla påhitt. Sorry Jag käkar en då och då faktiskt, de har negerbullar och fransbrööööbullar på det lokala livset, så när andan faller på så eder jag två... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 exakt hur lätt är det för en framtida arbetsgivare att hitta allt negativt (ur jobbsynpunkt) jag har skrivit på detta forumet? Går de radera allt på slaktavfalls vis i värsta fall? De var lugnt. Dock många som vet vem jag är, finns bilder osv Skriv inte under med Stjärnfittan bara. Min nuvarande arbetsgivares IT-avdelning kollar FB före anställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Privvar fb och den är ändå bordetline ok. Finns däremot saker här som är sjukligt inte ok vid anställning. Mäklare är ju lite sånt yrke man kollar upp, jurist med Mvh Jobbsurfar från svensk fastighetförmedling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Hostan var tillbaka litegrann så blev varken gym eller grind. Hann dock med att raka av håret samt att se HIF krossa DIF med 3-0 så inte en helt bortkastad dag Har funderat ett tag på om det är du som är den pokerspelande killen inne på bakgatan som skänkte en dagsvinnst till Mjällby fonden?? Stämmer eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Har funderat ett tag på om det är du som är den pokerspelande killen inne på bakgatan som skänkte en dagsvinnst till Mjällby fonden??Stämmer eller?? IRL-skratt på den Det var verkligen inte jag nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 IRL-skratt på den Det var verkligen inte jag nej Skönt att höra... Mjällby fonden måste fö. varit den dummaste idéen på mycket länge. Dumt tom för att vara Helsingborg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Inne i en ganska omfattande facebook-bluff atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Inne i en ganska omfattande facebook-bluff atm. Bättre/sämre än Watoz ökända sekt-bluff? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Bättre/sämre än Watoz ökända sekt-bluff? inte ens i närheten av hans, försöker bli av med en semistalker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Ditt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 oj, flippade ut rejält nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Du vet om att du kan blocka användare på FB va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Har Holdem Manager stöd för SVS nu eller måste man fortfarande använda någon fattig converter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Har Holdem Manager stöd för SVS nu eller måste man fortfarande använda någon fattig converter? funkar fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 13 Juli , 2011 Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 Inne i en ganska omfattande facebook-bluff atm. "Brud" is in an open relationship with Starfitter. Semiinavel i pf. Såg denna dyka upp på min wall O nej ja e inte vän me SF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2011 "Brud" is in an open relationship with Starfitter. Semiinavel i pf. Såg denna dyka upp på min wall O nej ja e inte vän me SF Haha, just därför SF undrade om jag kände dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 16 reserv på juristprogrammet i lund, är de bara i min antagnings grupp eller totalt? Har jag god chans månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 efter första eller andra urvalet? Nu vet jag inte hur det är på just juristprogrammet men om det är efter första så borde du komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Juli , 2011 Rapport Share Postad 14 Juli , 2011 Första, kom idag. Den som oroar är att den är så populär att folk inte lär vilja släppa sina platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts