Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Jag har väldiga problem med att fokusera på mer än en grej i taget har jag märkt. Ska försöka balansera upp mitt liv, för tillfället ska magen bort.

 

Ett gympass/förbränningspass om dagen + promenad mellan 5-10km, intressant se vad man kan göra på så pass kort tid.

 

får iof 2h grind om dagen med

 

och 8h praktik

 

. EFFEKTIV!

 

 

hoppas att Logos belönar mig

 

Mvh

Spinoza89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När en random snubbe klockan 05 frågar om man behöver hjälp...DÅ vet man :oops:

 

Hade en sjukt kul kväll igår. Typ opti nästan (fast ändå rätt långt ifrån när man tänker efter). Bjuden på middag. Siktet inställt på "vanlig" fest när man hör dem magiska orden "är inte mina pokermarker här?" OCH vi lyckas få med alla på cash game istället för turre. OCH man plussar precis lagom för att gå BE totalt för kvällen.

 

 

Tyvärr hände en sak som gav kvällen en bitter eftersmak, och säkerligen 10 ggr värre för min vän. Min vän är svart. Antar att alla fattar vad som kommer hända redan nu. Jag och han står i kön till bästa nattmatstället i HBG. Fulla och glada. Min polare alldeles för full och inte längre direkt jätteglad men han var inte bråkig eller så. Han sa nåt till nån svenne i kön, jag kommer inte ens ihåg vad men det var absolut inget hetsigt eller taskigt. Då säger den äckliga lilla råttan "jävla neger". Liksom...seriöst? Självklart tog det hus i helvete vid det här laget och tog mig vad som kändes som en evighet, men antagligen inte var mer än 10-15 minuter, att lugna ner min vän. Kön var lång och det var trevligt nog en hel del folk där som hjälpte mig att lugna min vän. Jag och flera andra sa till äckelrasisten att dra därifrån och skita i sin jävla mat men han började istället hetsa emot och vägrade lämna innan han beställt. Han var dessutom helt ensam där. Han ska vara enormt jävla glad och tacksam att han tog sig därifån helskinnad. Vilka jävla idioter det finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snubben som har matstället vi var på igår heter Fadi. Ingen aning hur han stavar det. Han är alltid löjligt glad och trevlig iaf och känner igen mig och min kompis, speciellt min kompis som varit ute löjligt mycket i HBG. När det inte varit mycket folk ute har vi stått kvar och snackat med honom ibland. Aja hursomhelst, mitt i bråket som uppstod igår var vår mat klar. Då skriker Fadi "ey svartskalle, din mat är klar" :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer prolly missa den semiplanerade finrestan till Barca eller kroatien. Har tydligen upprop med skolan 1 vecka innan alla, lite fml.

 

Hur som så spelar jag lite poker, är upp 20k ish sek sen mitten av månaden. Backade 3kg förra veckan och har 1.5v praktik kvar.

 

Inget jättekul liv atm, men rätt produktivt.

 

En vanlig dag:

 

07.00 - Frukost och grind

08.15 - Drar till praktik

09.00 - Börjar praktik

12.30 - Lunch med en polare som jobbar brevid. På en parkbänk om de är sol

13.15 - Praktik

17.00 - Slutar för dagen

17.15 - Gym/löpning med samma krapp som lunchen

18.30 - Käkar och grindar

20.00 - Går milen

22.00 - Grindar till 23-00ish

sov och repeat.

 

Ska göra detta fram till 11e och se om man kanske backat på rätt plan och plussat på rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi drar till amsterdam nu i helgen då OM det inte skulle bli nåt sen. flyg fre - mån för under 2k. hela resan för mindre än 1/4 av vad du har turat in sen mitten på förra månaden. nu bokar vi!

 

Varför man inte inbjuden, mkt ledsen inombords jag e :(.

 

 

Och Meta, av d du skrev känns d som att du brusade opp dig väldigt mkt för ingenting. Och lite löjligt om en svarthyad tar illa opp av att bli kallad neger, tkänns som han borde vart med om d förrut.

 

Hmm kanske därför jag inte blir bjuden till fina Amsterdam resor :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför man inte inbjuden, mkt ledsen inombords jag e :(.

 

 

Och Meta, av d du skrev känns d som att du brusade opp dig väldigt mkt för ingenting. Och lite löjligt om en svarthyad tar illa opp av att bli kallad neger, tkänns som han borde vart med om d förrut.

 

Hmm kanske därför jag inte blir bjuden till fina Amsterdam resor :(

 

Brusade upp? Jag har inte brusat upp för fem öre, jag var den som lugnade min kompis. Jag tyckte han hade all rätt att vara arg. Om du tycker att han borde vara van vid att bli kallad "jävla neger" och inte ska reagera på det får det stå för dig och då har vi sannerligen inte mycket att diskutera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer prolly missa den semiplanerade finrestan till Barca eller kroatien. Har tydligen upprop med skolan 1 vecka innan alla, lite fml.

 

Är väl bara att maila och ljuga ihop någon anledning till varför du inte kan vara där eller be en kompis skriva in dig? Var nog bara på två-tre upprop under min studietid och det var aldrig några problem att fixa det på annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...