Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

även om du inte kmr in efter andra så kan du ju gå dit första dagen. Är det inte nån som dyker upp när det är inskrivning så får du ju hans plats, om du nu är först av reserverna som är där.

 

Edit: mao så tror jag det ändå är rätt god chans att du pluggar där i höst :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första, kom idag.

 

Den som oroar är att den är så populär att folk inte lär vilja släppa sina platser.

 

 

Min flickvän kom in som näst sista person på juristprogrammet i Stockholm efter att ha varit typ (vet inte exakt men drar till ungefär) 290:e reserv vid första urvalet. Skulle tro att du är klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriös fråga, skrattar du när du ser klippet meta?

 

Jag tror man måste ha gymat mycket själv för att tycka det var roligt. Speciellt när man sett åtskilliga människor på gymet göra övningar som fan inte är så långt ifrån det där :mrgreen: Men jag blir verkligen inte sugen på att kolla in serien om man säger så. Hoppas det var svar nog. Ha en trevlig kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 reserv på juristprogrammet i lund, är de bara i min antagnings grupp eller totalt?

 

Har jag god chans månne?

Bara din antagningsgrupp. Antar det iaf då jag har reservnummer för betygskvoten å hp-kvoten.

Om du kommer in beror ju på vilken grupp du är reserv i. Är du reserv för betygskompletteringsgruppen där dom tar in jättefå är du nog rökt, annars har de bra chanser om det är "vanliga" betygsgruppen eller hp-kvoten.

 

Jag är 36e reserv för samma program i Uppsala på HP-kvoten å är väl rätt hoppfull jag tar mig in. Hittade nåt inlägg på flashback om någon som ifjol avancerade från 80e reserv till 30e reserv mellan antagning 1 å 2 för jurist i Uppsala, å Uppsala är väl inte mkt mindre populärt än Lund.

 

Förövrigt var metas videolänk kul. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrattade och tyckte de var rätt roligt. Obv suuuperB skådespel, serie osv men inre lolning osv.

 

Kmr nog börja köra på uttrycket "eurotraning" nu:mrgreen:

 

+1 angående eurotraining-uttrycket. Var 2 pers på gymet igår som tränade euro style. En som körde crunches med rep i cable och hade för mycket vikt så han headbangade på toppen och tog fart med hela huvudet och nacken. Kan tänka mig att det är så man hade kört övningen om man kört den på ett crossfitpass...Den andra snubben körde den klassiska "shrugs med axelsnurr 360 grader". Och varje gång stör jag mig lika mycket på det. En dag ska jag skaffa mig ett liv :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...