Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Vet att det var en diskussion angående fotbollsspelares klubbkänsla för ett tag sen. Craig Gardener måste ha krossat alla rekord. Inte ens uns av skam i kroppen :shock:

 

April 2007: “I signed for Villa when I was 15 and since then these have been the best days of my life. I’m a Villa fan. I’ve come through the ranks and nothing can be better. I used to be on the Holte End.”

 

January 2010: “Having played for the Villa everyone thinks I’m a Villa fan but I’m a Bluenose. I have been all my life. I was a mascot at John Frain’s testimonial.”

 

June 2011: “It’s unbelievable, to be honest. As soon as I found out Sunderland were interested, it was a no-brainer. It’s such a massive club and their ambitions for this season meet my ambitions, and it was too good to turn down.”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den fristående kursen är identisk med programmets första termin och samläses med programstudenterna. Om du blir antagen till programmet senare, kan du tillgodoräkna den fristående kursen och hoppa över den terminen. Det finns även en möjlighet att läsa termin 2 fristående och sedan ansöka om att få bli antagen till "senare del av programmet". Det finns ingen platsgaranti, men vår ambition är att anta alla som klarat av termin 1 och 2 fristående till programmet.

 

Observera att det nu är sista terminen som fristående T1 kommer att ges, och att fristående T2 ges för sista gången vt2012. Därefter kommer vi istället att fokusera på att göra alternativt/kompletterande urval från den kurs vi kallar UJIK.

 

Mao är jag inne på jurist hur de än blir, beställer böckerna asap och bah köör!

 

pokern går kallt, gör min dag ca 27% sämre.

att jag missar finfest blir också negativt väntvärde. Klagar dock inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Landets tidiga utveckling creddas ofta järnvägarna. Hoppas infrastrukturen där inte har tappat obv! Kan bli ett tåg 4 ze lulz om inte annat

 

Emmabodafestivalen någon?

Tänkte dra Sthlm den helgen men blir för kort tid när jag praktiserar så sent på fredagar.

Funderar på antigen upp bara tidigt på lördagen eller direkt efter praktiken på fredagen och bara köra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ponera ni har en praktik, där ni har maaaassor med tid över på datorn. Du får bara surfa på wikipedia sidor och dylikt. Idag har ni gått igenom nästan hela den västerländska filosofin intressanta typer.

 

Imorgon, vad läser ni då om?

 

edit; plussade ikv, sjukt.

 

Konspirationsteorier

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ponera ni har en praktik, där ni har maaaassor med tid över på datorn. Du får bara surfa på wikipedia sidor och dylikt. Idag har ni gått igenom nästan hela den västerländska filosofin intressanta typer.

 

Imorgon, vad läser ni då om?

 

edit; plussade ikv, sjukt.

 

Österländsk filosofi? Tex The Tao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

känner redan till för bra.

 

Konspirationsteorier

 

Nja inte omöjligt, fastnar dock inte spec lätt. Vet ju redan att dom stämmer med 15 säsonger Stargate som källa.

 

Österländsk filosofi? Tex The Tao.

 

Definitivt något jag ska göra även om jag har svårt relatera lika bra.

 

historia

 

Väldigt selektivt vad jag gillar med historia, WW2 och väldigt gamla civilisationer är dock djävligt intressant. Samt filosofisk historia men den körde jag igenom idag.

 

keep em coming guys, läste lite om raw food idag på rekk men de var inte ens lite kul. Träning kan funka även om jag läst de massor redan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...