Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

blir det nån fest eller?

 

Nej men HEEEEEEEEJ, lätt få tag i dig nu för tiden?

 

Lär inte bli någon fest, lite förutsättningar har förändrats. Bokar gärna lite kroatien, emmabodafestivalen och sådär innan jag gular IRL rullen. Så kom in på något häftigt medie man kan nå dig på mellan 20.00-23.00 någon dag så kan vi fixa de.

 

och med det menar jag häng på IRC.:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej men HEEEEEEEEJ, lätt få tag i dig nu för tiden?

 

Lär inte bli någon fest, lite förutsättningar har förändrats. Bokar gärna lite kroatien, emmabodafestivalen och sådär innan jag gular IRL rullen. Så kom in på något häftigt medie man kan nå dig på mellan 20.00-23.00 någon dag så kan vi fixa de.

 

och med det menar jag häng på IRC.:evil:

 

ska försöka. hitta ett hus till oss!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vaknar och blir tiltad över vad som hänt i Oslo.

 

Kmr nog en större rant om det senare. Att galningar alltid kommer finnas är hemskt, sant men oundvikligt.

 

Vad man kan göra för att förebygga, avhjälpa och vad som händer efter GÅR däremot att påverka.

 

kmr nog tilta ännu mer snart.

 

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var i smålands skogar utan internet 5-6 dagar nu om någon skulle undra.

 

Var på en fest igår som spårade lite halvt (inte på paddes eller fittans vis obv) på slutet. Min polare klantade sig lite och gjorde en grej som kunde slutat i stort bråk men såhär i efterhand var hysteriskt rolig IMO.

 

Jag har varit rätt bakis och seg idag men kom iaf iväg till en polare och spelade en massa FIFA11 med honom och en till. Kom till den sorgliga insikten att jag spelar klart bäst när jag är Chelsea :cry::oops:

 

Tänkte leva för min träning nu igen ett tag, varit lite dåligt med det sen jag åkte till USA. Måste också börja grinda...

 

Intressant angående gymmande barn/ungdomar: http://today.msnbc.msn.com/id/3041426/ns/today-today_health/#43807171

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den videon ligger i fb tråden om skämt från Oslo... din sjuke meta!

 

Om jag ska uppdatera om något så ere:

 

Jag har druckit för styggt under hela sommaren och tänker bitvis ta de lugnare, spårar rätt bra när de är fest nu för tiden.

 

Så fram till den 12e då min praktik slutar och det är stygg fest här i Karlskrona så tänker jag knappt dricka. Ska gå ner 5 kg med, grinda en del samt fullfölja min praktik.

 

Jag går från misär illamående till ath rus i skallen ungefär 10 ggr om dagen, IRLswiiingz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

amsterdam budapest kroatien?

 

eller så håller vi det simpelt

http://www.amarantelva.com/overview93116701&Luxury-Duplex-Penthouse-Diagonal-Barcelona.html

 

kolla ut över de andra ynkliga lägenheterna som formar barcelonas stad och se det förra huset vi bodde i, "håhåhå tänk hur unga och naiva vi var då" osv. snacka lite minnen, ice bar, amutu, några utgångar och kanske en middag, kanske få sexa i penthousesängen med utsikt och må bra.

 

Fast vettefan om jag har en till barcaresa i mig iofs, men kolla på lägenheten.. Kolla på den!

edit: även om det är standard panoramafuskbilder!

edit2: föreställ er att spy ut från balkongen, hur episkt vore inte det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...