Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

U didnt show.....

 

btw, var du på station ikväll vid den här tiden jag skriver? Är nästan säker på att jag såg dig, men kan ha fel. Han såg dock ut som en riktig malmöbonne.:-)

 

hahah sry, jag har inte lämnat lägenheten på hela dagen. Har en söndrig tå, blod i hela lägenheten typ :S knappt gått ut, ska ner till bussterminalen imon ere på vägen lr? isf kmr jag nog förbi runt 11 tiden och tar frukostpizzan ^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah sry, jag har inte lämnat lägenheten på hela dagen. Har en söndrig tå, blod i hela lägenheten typ :S knappt gått ut, ska ner till bussterminalen imon ere på vägen lr? isf kmr jag nog förbi runt 11 tiden och tar frukostpizzan ^

 

Uuuh, hård natt?

Nah det är en 4 stationer öster om centrum:mrgreen:, så det blir en rejäl omväg för dig.

Bättre planering nästa gång, ska försöka locka dig med en gratis pizza då:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg nyss klart The Wire. Grät inte ens, lite stolt faktiskt. Men känns tomt att det är över :cry: Vilken fantastisk serie det var.

 

 

Kan fan inte smälta domarinsatsen i HIF-matchen :( Solklar straff när en IFKare sträcker ut armarna rakt åt sidan och stoppar ett skott i straffområdet. Domaren står precis där och den jävla muppen dömer inspark, helt jävla overkligt.

Istället visar han lite senare ut en HIFare när det är ca 10 meter offside på IFKaren som är på väg igenom och blir neddragen. Och då menar jag verkligen 10 meter.

Alla experter och kommentatorer var helt eniga om båda lägena. Fyfan om serien avgörs pga sånt här.

Skulle inte förvåna mig om de stänger av Lantz 5 matcher med nu bara för att de kan.

 

Hade det varit ett stockholmslag hade alla sportsändningar snackat om skandal osv, nu visade varken SVT eller TV4 ens situationerna alls! Det är verkligen helt jävla oförklarligt.

 

 

 

Aja, L-O-L Pepe Reinaments typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick ut i Malmö när jag var 18, kom in på något stort ställe först men sen hörde vakten att jag och polarn var från sthlm så vi fick inte vara kvar, värsta jag varit med om :( Kom in på något ställe som hette hip eller hit sen iaf, gillade malmö som fan förutom den där incidenten.

 

Ni var förmodligen på Slagthuset? Sen vidare till Hipp. :) En polare från Stockholm var här nere när Malmö tog emot AIK. Han hade också riktigt skoj. Men blir väl så när man testar på något nytt. Är själv riktigt trött på den staden. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh, du skojar va?

 

Verkligen inte.

Om en IFKare skjuter ett skott mot mål, och en HIFare hade sträckt ut armarna rakt ut från kroppen så att bollen istället går ut över kortlinjen, varpå domaren av någon helt jävla oförklarlig anledning dömer inspark till HIF, så hade det garanterat visats i sportsändningarna och diskuterats.

De visade inte ens offsiden innan HIFs röda kort heller, tillochmed IFK-tränaren sa att det var klar offside. De visar bara kapningen som tillkommer för att domarna inte gjorde sitt jobb.

 

De skiter ju fullständigt i att två skånelag slåss om SM-guldet. Garanterat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick ut i Malmö när jag var 18, kom in på något stort ställe först men sen hörde vakten att jag och polarn var från sthlm så vi fick inte vara kvar, värsta jag varit med om :( Kom in på något ställe som hette hip eller hit sen iaf, gillade malmö som fan förutom den där incidenten.

 

Klockrent ju ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen inte.

Om en IFKare skjuter ett skott mot mål, och en HIFare hade sträckt ut armarna rakt ut från kroppen så att bollen istället går ut över kortlinjen, varpå domaren av någon helt jävla oförklarlig anledning dömer inspark till HIF, så hade det garanterat visats i sportsändningarna och diskuterats.

De visade inte ens offsiden innan HIFs röda kort heller, tillochmed IFK-tränaren sa att det var klar offside. De visar bara kapningen som tillkommer för att domarna inte gjorde sitt jobb.

 

De skiter ju fullständigt i att två skånelag slåss om SM-guldet. Garanterat.

 

Till att börja med vill jag bara säga att även jag tycker det var sjuka domslut. Kanske missförstod stycket jag tidigare citerade, men tyckte det lät som att sthlmslagen skulle vara någon form av medias "gullegrisar", vilket var vad jag reagerade på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till att börja med vill jag bara säga att även jag tycker det var sjuka domslut. Kanske missförstod stycket jag tidigare citerade, men tyckte det lät som att sthlmslagen skulle vara någon form av medias "gullegrisar", vilket var vad jag reagerade på.

 

Ok, nu blev jag mindre upprörd ;)

 

Menade inte alls så som du verkade förstå nu. Menade inte att de daltar med just stockholmslagen. Mer att rapporteringen ofta är för jävla bristfällig när det gäller lag från andra städer. Men såna här grova missar hade de definitivt tagit upp om t.ex. AIK hade åkt på det, tillsammans med någon intervju där någon spelare/tränare får beklaga sig över domarna.

 

 

 

 

 

Ner till gymet för benpass nu, weeeeeeeeee :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

standard i guess :-P

 

Shiaaat vad jag tuggar GTO på bussen, peppad på bli lika bra som kroonan så jag också kan vinna pengar.. (sugen på börja köra mtt.söndagar med)

 

 

BB vs CO, hur bred callingrange kontra hans first in ? marginellt tightare?

 

 

Vad tror du om A6s+, 89s+, AJo+, KJo+, KTs, 22-88~ (kan även syna in med QQ+ ibland för att skapa en bredare och starkare c/r-range), variera mellan att syna och 3betta 99/KQ/AQ.

 

Denna range kommer göra det möjligt att syna in sig och setmina profitabelt (?) med låga pockets. Eftersom vi kommer kunna c/r massor med drag/bluffar/2par etc.

 

Vad tror du/ni om detta?

 

Med risk att bli hånad,

 

ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, nu blev jag mindre upprörd ;)

 

Menade inte alls så som du verkade förstå nu. Menade inte att de daltar med just stockholmslagen. Mer att rapporteringen ofta är för jävla bristfällig när det gäller lag från andra städer. Men såna här grova missar hade de definitivt tagit upp om t.ex. AIK hade åkt på det, tillsammans med någon intervju där någon spelare/tränare får beklaga sig över domarna.

 

 

 

Ner till gymet för benpass nu, weeeeeeeeee :mrgreen:

 

:h:

 

vem tror du vinner? toney eller couture? VEM tror du kan besegra lesnar?

 

personligen tycker jag fan att det är synd att couture klev fram. dom borde gett toney frank miir direkt :-(.

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du om A6s+, 89s+, AJo+, KJo+, KTs, 22-88~ (kan även syna in med QQ+ ibland för att skapa en bredare och starkare c/r-range), variera mellan att syna och 3betta 99/KQ/AQ.

 

Denna range kommer göra det möjligt att syna in sig och setmina profitabelt (?) med låga pockets. Eftersom vi kommer kunna c/r massor med drag/bluffar/2par etc.

 

Vad tror du/ni om detta?

 

Med risk att bli hånad,

 

ciao!

 

 

c/r inga florrar så det är mest jag inte vill behöva floata en massa oop för att försvara mot cbet.. men låter nog vettigt, får snickra ihop en 3betrange också :)

 

 

på en annan sida av boken så har jag några kebaber i fonder på nordea från när jag var liten typ. Inga större summor men känns ev- ha dem kvar där, är avanza zero de som gäller eller? har noll koll själv, bara hört många pokerz har deg där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

standard i guess :-P

 

Shiaaat vad jag tuggar GTO på bussen, peppad på bli lika bra som kroonan så jag också kan vinna pengar.. (sugen på börja köra mtt.söndagar med)

 

 

BB vs CO, hur bred callingrange kontra hans first in ? marginellt tightare?

 

Stackdjup 100BB eller 200BB?

 

Vad tror du om A6s+, 89s+, AJo+, KJo+, KTs, 22-88~ (kan även syna in med QQ+ ibland för att skapa en bredare och starkare c/r-range), variera mellan att syna och 3betta 99/KQ/AQ.

 

Denna range kommer göra det möjligt att syna in sig och setmina profitabelt (?) med låga pockets. Eftersom vi kommer kunna c/r massor med drag/bluffar/2par etc.

 

Vad tror du/ni om detta?

 

Med risk att bli hånad,

 

ciao!

 

Stackdjup 100BB eller 200BB?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...