Starfitter Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 karlskrona och stöka i helgen, blir sista gången nu på ett jävla bra tag. Poker är ju sådär kul och jag kommer nog faktiskt inte kunna träna sådär dödsseriöst som jag vill innan studiernas vardag tar vid ändå. sommaren är ju inte riktigt slut men so far har den varit mycket lat och under ev. mkt folk som ska ner på malmöfestivalen? blir nog riktigt bra här då, pma eller sådär och så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Jag drömde att jag gjorde HALSMÖRDARSLAGET på dig. edit; va? kolla med heltok för facit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 kolla med heltok för facit. om du kikar in heltok, gärna något form av schema över kausalkedjan som tagit plats här för jag är helt lost edit; sjukt missanpassat ord dedär med kausalkedja, dock inte sagt det på länge så blev sugen på de. smakar fint i munnen osv, gärna uttalat med stora munrörelser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jlnsn Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 HIF-DIF var fan en av de sjukaste matcher jag sett live! SWINGZ deluxe men grymt mycket som visades upp av HIF idag. Gerndts klipp i steget skojar man inte bort. Grymt tillslag med. Riktig klasspelare och kommer bli monsterkul att se honom utvecklas i sveriges nr 1. Snart startar Premier League med. Awesomeness. Var också där. Visst känns Gerndt grymt intressant! Känns ruskigt målfarlig hela tiden. Åsikter om herr Hanssons insats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Tur ni har meta....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Detta är så sjukt att man inte ens pratar om det i.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Tur ni har meta....... Vem? Du kan inte mena HIF iaf, inte om du sett hela matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 dubbel och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 Blir att fira not a fathers day nu, stööök Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2010 En höjdpunkt från gårdagens match i övrigt var när min färgade polare skrek "vafan håller du på med din jävla babian" till han dära Kennedy i DIF när han tokfilmade för andra gången Var också där. Visst känns Gerndt grymt intressant! Känns ruskigt målfarlig hela tiden. Åsikter om herr Hanssons insats? Vem av dem? Tyckte nog faktiskt MålvaktsHansson var sämre än DomarHansson... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Sick så in i helvete kasst värde det var på Boss då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 nyss börjat lira där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 nyss börjat lira där? Typ fjärde sessionen. Varit ok innan. Men verkligen inte idag. Och då är det fan ändå fredag natt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Spelade faktiskt poker nu 8-) Backade inte heller ens. Mkt mkt mkt najs. Slutade runt 100 dollar upp, lyxigt värre. Tyckte jag spelade hyfsat iaf förutom en hand som jag slaktade rätt hårt. Fast humorn i den handen var att jag sparade pengar på det $1/$2 No Limit Holdem 5 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($186) CO ($238.60) BTN ($552.40) SB ($215) Hero (BB) ($222.97) Pre-Flop: ($3, 5 players) Hero is BB J:heart: J:spade: 2 folds, BTN raises to $7, 1 fold, Hero calls $5 Flop: 7:heart: 3:club: Q:diamond: ($15, 2 players) Hero checks, BTN bets $10, Hero calls $10 Turn: 10:heart: ($35, 2 players) Hero checks, BTN bets $22, Hero calls $22 River: 6:club: ($79, 2 players) Hero checks, BTN bets $39.50, Hero calls $39.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Jag såg förresten något väldigt imponerande på gymet idag. En snubbe klämde fast en hantel på 40 kilo mellan låren och gjorde runt 8-9 strikta dips...tveksamt om jag någonsin kommer klara något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Jag såg förresten något väldigt imponerande på gymet idag. En snubbe klämde fast en hantel på 40 kilo mellan låren och gjorde runt 8-9 strikta dips...tveksamt om jag någonsin kommer klara något sånt fylla å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 bara bita ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Vem? Du kan inte mena HIF iaf, inte om du sett hela matchen ne just det, HIF ägde matchen till och med när dom var 10 man - men djurgården gör 3 mål på deras 4 skott... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Är fan inte 20 längre:cry: Gårdagen.... Plan: Lugnt öldrickande och fira att jag inte ska bli pappa Förberedelser: Packade 8 brightöl, hämtade en polare och ställde bilen i stan. Utförande: Blev hestafull, badade naken med en brud i centrala karlskrona på ett väldigt olämpligt ställe. Hela det nybyggda hotellet har utsikt osv Efterspel: Hängde med bruden jag sov hos i 4h jättebakfull för att jag inte vågade köra bilen hem. Köpte Mc på vägen hem, sov 2h och nu ska jag 2 mil rakt ut i skogen på "poolparty". En flaska fisk nu snart så jag kommer igång igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 UFC 117 inatt bitches Ner till gymet nu. Jag skojar icke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Myyyycket bra benpass :mrgreen: Två "normala" saker: 1. Jag tycker det är rätt kul att träna ben 2. Det var mer folk på gymet idag, lördag, kl 23.30, än igår, fredag, kl 16.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2010 Hur går det mellan Matt Hughes-Ricardo Almeida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 tjejerna på festen va typ feta, trots mkt bad gick ej festen att rädda. Nu kör tjejen från igår hit ist nykter, jag är dock gåsad på nabbes vis samt full så får la se hur detta slutar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Hur går det mellan Matt Hughes-Ricardo Almeida?? Kan inte se något annat än att Almeida tar det. Hoppas det innerligt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts