Mecklenburgare Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Är inte detta sämst VM någonsin när det gäller usla domarinsatser och äckligt beteende från alla fuskare? Jag var vansinnig på Italiens straff idag men tyvärr kan man inte längre bara skylla på filmande spaggar och juggar. Finns det NÅGRA fotbollsspelare på hög nivå nuförtiden som INTE är äckliga fuskare? Tyvärr så har detta blivit en del av sporten. Att de olika förbunden inte tagit tag i detta förstår jag verkligen inte. Visst man kan inte ändra resultatet efteråt, men en kännbar avstängning för spelaren och böter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Tyvärr så har detta blivit en del av sporten. Att de olika förbunden inte tagit tag i detta förstår jag verkligen inte. Visst man kan inte ändra resultatet efteråt, men en kännbar avstängning för spelaren och böter. då hjade ju ronaldo vart värdelös han hade ju vart avstängd och bötfälld hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Var ju skillnad förr för då var det liksom några få fjolliga målgörande fjädrar som ramla som käglor och betedde sig i korrelation med lönekuvert. Nu är det allmänt vedertaget att bjuda på en piruett och ett epilepsianfall om man känner att ens motspelare rörde vid en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 och ju därför så är fotboll en jävla fittsport, kollar bara på vm för att se förnedring och mitt kära holland... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Hahaha "deffen" går bra! Gått upp ungefär ett kilo Mao var fas ett meningslös. Sedan jag kom igång med benträningen igen har aptiten ökat har jag märkt. Trodde det skulle räcka att bara äta lite mindre men nu har jag blivit van vid att trycka i mig en jävla massa mat istället så det räcker inte. Men det är lugnt, fas ett var medvetet slapp enbart för att jag inte vill gå ner i vikt för fort. Men då kickar jag igång fas två nu istället Dessutom funderar jag över vad för kreatin jag käkat. Det binder ju vätska så jag borde verkligen ha gått ner märkbart bara genom att sluta med det. Sen har VM som sagt INTE hjälpt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 WEC inatt förresten. Eftersom PF är så överbefolkat av iranier (lol?!) tänkte jag hypa lite smått. Kemal Shalorus går mot dryga tönten Jamie Varner. Shalorus är en grym brottare (precis som 90% av alla iranier), men inte på det där tråkiga GSP-viset, utan för att hålla det stående där han köttar på helt utan tanke. Han kör många "väderkvarnar" och swingar från höften i alla slag. Skrattade förra galan när han i segerintervjun utbrast "I'm world class wrestler! Nobody can take me down!" på sån där riktigt skön perser-brytning, varpå hela publiken började bua Go go go Kemal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Kollade igenom lineup på peace and love nyss, ett riktiga guldkorn som överraskade var DLK! helvete vad mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Juni , 2010 Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 smygplussar såhär på morgnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Vilken typ av mäklare? noll koll sas. Sökte in till mäklarutbildning i malmö på 3 år när jag var lite full igår iaf. Kändes liksom rätt ^^ ------------ Småroligt inlägg jag hittade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Det är väl standard?? sitter på innegården och solar atm, ganska nice med ljudbok och sol medan jag tvättar misärback igår som jag får tugga igen idag, sämsta månaden för året och jag kör lockdown mitt i sommaren, vilken jävla idioti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 noll koll sas. Sökte in till mäklarutbildning i malmö på 3 år när jag var lite full igår iaf. Kändes liksom rätt ^^ Hah, samma här. Inte när jag var full dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Shit vad poker är en källa för frustration... inte ens lite kul länge (se:http://sv.wikipedia.org/wiki/Fosterst%C3%A4llning) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Hahaha "deffen" går bra! Gått upp ungefär ett kilo Mao var fas ett meningslös. Sedan jag kom igång med benträningen igen har aptiten ökat har jag märkt. Trodde det skulle räcka att bara äta lite mindre men nu har jag blivit van vid att trycka i mig en jävla massa mat istället så det räcker inte. Men det är lugnt, fas ett var medvetet slapp enbart för att jag inte vill gå ner i vikt för fort. Men då kickar jag igång fas två nu istället Dessutom funderar jag över vad för kreatin jag käkat. Det binder ju vätska så jag borde verkligen ha gått ner märkbart bara genom att sluta med det. Sen har VM som sagt INTE hjälpt... Varför deff? Bulka på Om jag minns rätt så såg du ganska tunn/slimmad ut på nån bild som la upp i DBn förr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Flashback Tråd om Johanna Frändén som urartade rätt fort "Så Lotta Schelin lär knulla Jessica Landström under landslagssamlingarna? Eller finns det fler flator i laget att välja på? Skulle dock inte ha något emot en p-rulle med dessa två aktörer." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 "Är det bara jag som får en kraftig känsla av att rit Ola har varit där med pennan och tömt lite bläck över fröken?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 "Är det bara jag som får en kraftig känsla av att rit Ola har varit där med pennan och tömt lite bläck över fröken?" Man får ju känslan, bara titta på hur dom kollar på varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 ni svenska spel lirare, hur fan fixar man HEM dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Hahaha "deffen" går bra! Gått upp ungefär ett kilo ey mannen deffen kräver diciplin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Flashback Tråd om Johanna Frändén som urartade rätt fort "Så Lotta Schelin lär knulla Jessica Landström under landslagssamlingarna? Eller finns det fler flator i laget att välja på? Skulle dock inte ha något emot en p-rulle med dessa två aktörer." enligt den tråden är hennes svenska bostad på gångavstånd från min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Dödspass på gymmet, laborerade lite med passen och tog ett rygg/axelpass. Mkt trivsamt att träna till man nästan spyr och de stora killarna skriker lite i bakgrunden medan man pumpar lite tung hiphop. Ikväll avslutas världens mest lockdown och jag pausar tills efter peace and love, ska bli löjligt skönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 2.35 på carwin känns spelbart, dina tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 en kvarts miljon killen provade precis den berömda klicken, kan ju säga att det kostade några inköp på dina nivåer GB frågade efter dig på gymmet... sa han tyckte det var dags att skrika lite mer på hans vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 bokar av månaden på 22k sek pluss, kmr aldrig mer köra lockdown på sommaren over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 bokar av månaden på 22k sek pluss, kmr aldrig mer köra lockdown på sommaren over and out ändå whinar du som aldrig förr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts