Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Är inte detta sämst VM någonsin när det gäller usla domarinsatser och äckligt beteende från alla fuskare?

 

Jag var vansinnig på Italiens straff idag men tyvärr kan man inte längre bara skylla på filmande spaggar och juggar. Finns det NÅGRA fotbollsspelare på hög nivå nuförtiden som INTE är äckliga fuskare?

 

Tyvärr så har detta blivit en del av sporten. Att de olika förbunden inte tagit tag i detta förstår jag verkligen inte. Visst man kan inte ändra resultatet efteråt, men en kännbar avstängning för spelaren och böter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så har detta blivit en del av sporten. Att de olika förbunden inte tagit tag i detta förstår jag verkligen inte. Visst man kan inte ändra resultatet efteråt, men en kännbar avstängning för spelaren och böter.

 

 

då hjade ju ronaldo vart värdelös han hade ju vart avstängd och bötfälld hela tiden :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha "deffen" går bra! Gått upp ungefär ett kilo 8-)

 

Mao var fas ett meningslös. Sedan jag kom igång med benträningen igen har aptiten ökat har jag märkt. Trodde det skulle räcka att bara äta lite mindre men nu har jag blivit van vid att trycka i mig en jävla massa mat istället så det räcker inte. Men det är lugnt, fas ett var medvetet slapp enbart för att jag inte vill gå ner i vikt för fort. Men då kickar jag igång fas två nu istället :)

 

Dessutom funderar jag över vad för kreatin jag käkat. Det binder ju vätska så jag borde verkligen ha gått ner märkbart bara genom att sluta med det.

 

Sen har VM som sagt INTE hjälpt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WEC inatt förresten. Eftersom PF är så överbefolkat av iranier (lol?!) tänkte jag hypa lite smått. Kemal Shalorus går mot dryga tönten Jamie Varner. Shalorus är en grym brottare (precis som 90% av alla iranier), men inte på det där tråkiga GSP-viset, utan för att hålla det stående där han köttar på helt utan tanke. Han kör många "väderkvarnar" och swingar från höften i alla slag.

 

Skrattade förra galan när han i segerintervjun utbrast "I'm world class wrestler! Nobody can take me down!" på sån där riktigt skön perser-brytning, varpå hela publiken började bua :lol:

 

Go go go Kemal 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha "deffen" går bra! Gått upp ungefär ett kilo 8-)

 

Mao var fas ett meningslös. Sedan jag kom igång med benträningen igen har aptiten ökat har jag märkt. Trodde det skulle räcka att bara äta lite mindre men nu har jag blivit van vid att trycka i mig en jävla massa mat istället så det räcker inte. Men det är lugnt, fas ett var medvetet slapp enbart för att jag inte vill gå ner i vikt för fort. Men då kickar jag igång fas två nu istället :)

 

Dessutom funderar jag över vad för kreatin jag käkat. Det binder ju vätska så jag borde verkligen ha gått ner märkbart bara genom att sluta med det.

 

Sen har VM som sagt INTE hjälpt...

 

Varför deff? Bulka på ;)

 

Om jag minns rätt så såg du ganska tunn/slimmad ut på nån bild som la upp i DBn förr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flashback :heart:

 

Tråd om Johanna Frändén som urartade rätt fort :D

 

"Så Lotta Schelin lär knulla Jessica Landström under landslagssamlingarna? Eller finns det fler flator i laget att välja på? Skulle dock inte ha något emot en p-rulle med dessa två aktörer."

 

enligt den tråden är hennes svenska bostad på gångavstånd från min :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dödspass på gymmet, laborerade lite med passen och tog ett rygg/axelpass. Mkt trivsamt att träna till man nästan spyr och de stora killarna skriker lite i bakgrunden medan man pumpar lite tung hiphop. Ikväll avslutas världens mest lockdown och jag pausar tills efter peace and love, ska bli löjligt skönt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...