Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Wow, var helt säker på att Chuck Lidell var slut men helvete vilken jävla form han är i. Tror aldrig han sett så rippad ut. Väldigt imponerande men återstår ju att se hur han ser ut i ringen.

 

Han möter Rich Franklin redan nu på lördag. Tror fan nästan Rich får passa sig ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mkt som händer nu men inte fan är det någon poker iaf =(

ligger och är så löjligt bakis just nu och om 3 h måste jag på att igen, lär väl bli fest imorgon också.. Hade iaf hestakul igår när jag gick ut med typ bara massa studenter och stökade på dansgolvet.

 

Är BE på spelet so far efter 2k händer men ska ta tag i en ordentlig lockdown på måndag..

Jag måste nämligen lira 30k händer innan jag kan boka någon månad så målet är att spela dessa på 10 dagar för sen ska jag hem till karlskrona igen sen dirr till peace and love..

tror trors allt att jag älskar mitt liv, scorar jag ikv så får jag aldrig mer wajna om något :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha lugnt, kändes lite Captain Obvious bara ;)

 

Exakt så resonerar jag i övrigt ja.

 

Är lite anti lightprodukter egentligen men kanske ska kolla upp glassen då. Älskar glass :mrgreen: Är det low fat OCH typ sockerfri eller bara det ena? Skriver ett företag "SUGAR FREE" på förpackningen är det oftast dubbelt så mkt fett istället och vice verca.

 

 

 

Hur snart? Jag känner ju verkligen inte till varken lokala organisationer eller nåt i den stilen. Såvitt jag vet är de två stora där Cage Rage och King of the Cage. Åtminstone har det varit så, kan inte säga om de fortfarande är igång. Du får googla ;)

 

Personligen skulle jag obv bara åka för UFC. Och Dana White har tillochmed bett om ursäkt offentligt för att de inte har några galor planerade i England :mrgreen: Däremot har de börjat snacka om att göra ett såkallat UFC Fan Expo i England (de två de haft i USA har varit enorma succéer, det senaste hade enligt UFC själva 120k besökare).

 

Men eftersom inget är spikat skulle jag inte tro att UFC kommer ha något evenemang i England förrän tidigast slutet av året.

 

Tack för svar! Jag hittade lite information om "Cage Rage", men eftersom jag inte är så insatt så visste jag inte om det var nåt att ha. Men jag får helt enkelt googla vidare och hitta nåt vettigt. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar! Jag hittade lite information om "Cage Rage", men eftersom jag inte är så insatt så visste jag inte om det var nåt att ha. Men jag får helt enkelt googla vidare och hitta nåt vettigt. =)

 

Känns inte direkt värt att åka dit för att kolla CR men jag tror nog det ska vara hyfsad kvalitet på matcherna där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha lugnt, kändes lite Captain Obvious bara ;)

 

Exakt så resonerar jag i övrigt ja.

 

Är lite anti lightprodukter egentligen men kanske ska kolla upp glassen då. Älskar glass :mrgreen: Är det low fat OCH typ sockerfri eller bara det ena? Skriver ett företag "SUGAR FREE" på förpackningen är det oftast dubbelt så mkt fett istället och vice verca.

.

 

http://www.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=78

Lågt fett och fruktsocker tror jag. 11g kolhydrater/100g så inte så farligt. Ska experimentera lite med den glassen. Tror att kombinationen doublepro strawberry, mjölk, lättglass och jordgubbar kan vara epic.

 

Jag tycker lightprodukter är jättebra! Speciellt cola zero/fun light kan jag inte klara mig utan. Rätt kul med folk som säger "Vet du inte att man blir tjock av lightläsk?" öhhhh wat

 

Kan bjuda på ett middagstips som är sjukt fint efter träningen. 800gr köttfärs och ett halvt rågbröd, 1500 kcal 160gram protein. Färre kalorier än en stor meny på donken t.e.x 8-)

20100611143633.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mkt som händer nu men inte fan är det någon poker iaf =(

ligger och är så löjligt bakis just nu och om 3 h måste jag på att igen, lär väl bli fest imorgon också.. Hade iaf hestakul igår när jag gick ut med typ bara massa studenter och stökade på dansgolvet.

 

Är BE på spelet so far efter 2k händer men ska ta tag i en ordentlig lockdown på måndag..

Jag måste nämligen lira 30k händer innan jag kan boka någon månad så målet är att spela dessa på 10 dagar för sen ska jag hem till karlskrona igen sen dirr till peace and love..

tror trors allt att jag älskar mitt liv, scorar jag ikv så får jag aldrig mer wajna om något :twisted:

 

Lockdown måndag så ska ja lära dig hur man får in 5-10k händer om dagen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=78

Lågt fett och fruktsocker tror jag. 11g kolhydrater/100g så inte så farligt. Ska experimentera lite med den glassen. Tror att kombinationen doublepro strawberry, mjölk, lättglass och jordgubbar kan vara epic.

 

Jag tycker lightprodukter är jättebra! Speciellt cola zero/fun light kan jag inte klara mig utan. Rätt kul med folk som säger "Vet du inte att man blir tjock av lightläsk?" öhhhh wat

 

Kan bjuda på ett middagstips som är sjukt fint efter träningen. 800gr köttfärs och ett halvt rågbröd, 1500 kcal 160gram protein. Färre kalorier än en stor meny på donken t.e.x 8-)

20100611143633.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

SÅ Ska det se ut, massssssss protein!!!!! YEAH BUDDY!!! LIGHT WEIGHT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=78

Lågt fett och fruktsocker tror jag. 11g kolhydrater/100g så inte så farligt. Ska experimentera lite med den glassen. Tror att kombinationen doublepro strawberry, mjölk, lättglass och jordgubbar kan vara epic.

 

Jag tycker lightprodukter är jättebra! Speciellt cola zero/fun light kan jag inte klara mig utan. Rätt kul med folk som säger "Vet du inte att man blir tjock av lightläsk?" öhhhh wat

 

Kan bjuda på ett middagstips som är sjukt fint efter träningen. 800gr köttfärs och ett halvt rågbröd, 1500 kcal 160gram protein. Färre kalorier än en stor meny på donken t.e.x 8-)

20100611143633.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Såg faktiskt inte så illa ut nej. Sen är det så jävla mycket andra skumma saker i den att man nästan blir rädd men det är ju en annan fråga. Tjock blir man iaf inte av dem :mrgreen:

 

Jag tycker jag svullar när jag trycker i mig 400g nötfärs (brukar blanda i en lök, en burk majs, en burk naturella bönor av något slag, och en av Lidls fettsnåla mozzarelabitar samt diverse kryddor) :roll:

 

Vetifan om jag vill få i mig +80g fett efter träning dock...

 

SÅ Ska det se ut, massssssss protein!!!!! YEAH BUDDY!!! LIGHT WEIGHT!

 

Hehe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personbästa på 14k på en dag men backade typ 15bi lol. Nu tänker jag pliets ist, lockdownen innebär även nykterhet och 1 mil promena och ett gympass om dagen.. Inga konstigheter Mao nu blir vi rika och smala

 

jag e game faktiskt, har nästan fått lite ölmage av 5 års supande utan träning : ) en veckas gym och powerwalks borde få mig i shape!

 

10 days 10k$ gogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch vilken tråkig kväll. Den enda höjdpunkten var när min alltid asfulla kompis fick en tjej att börja gråta precis innan vi skulle dra ut :lol: Till hans försvar var det faktiskt inte meningen.

 

Sket i att dra ut efter festen och stack hem och däckade i soffan istället. Var inte alls på G :( Träningsvärken i mina lår sedan gårdagens benpass är brutalare än Dying Fetus :cry: Dessutom glömde jag att både äta och dricka innan jag däckade så jag kommer nog inte må skitbra imorrn (idag). Hoppas det går några bra matcher i VM så jag inte får en alltför tråkig söndag.

 

Sug hest allesammans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hem till Malmö nu, gogogogogogogo satan vad jag ska dödsgrind och träna fram till midsommar!

 

Låter som en bra idé! Fysatan va trist det var igår.

 

Enda höjdpunkten (förbered er för ett NSH) var när jag träffade en bekant jag inte sett på länge och han med stora ögon säger "helvete va stor du har blivit!" Eftersom jag inte är stor så understryker det iofs egentligen bara hur liten jag var tidigare :rolleyes: Men ändå, made my day 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också höra massor om min storlek under vistelsen...

Satt blandannat mig ner på en stol på en studentskiva, den knakar till och ryggstödet ramlar sönder...

Randomsöta tjejen som satt mitt emot (något år yngre kanske) drar kvickt kommentaren; du kanske ska hoppa över tårtan idag... Sen spann alla vidare på dett resten av kvällen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också höra massor om min storlek under vistelsen...

Satt blandannat mig ner på en stol på en studentskiva, den knakar till och ryggstödet ramlar sönder...

Randomsöta tjejen som satt mitt emot (något år yngre kanske) drar kvickt kommentaren; du kanske ska hoppa över tårtan idag... Sen spann alla vidare på dett resten av kvällen

 

Hahahahah. Tjockis!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw skulle jag inte ha gnällt om min träningsvärk i benen. Av någon anledning är alltid andra dagen efter det passet mycket värre. Normalt sett kommer det mesta av träningsvärken dagen efter.

 

Jag kan inte ens gå normalt nu :rolleyes: Ser nog ut ungefär som om man fått en stor bajskorv på tvären :mrgreen: När jag skulle sätta mig i bilen var jag tvungen att hålla i med båda armarna och försöka hissa ner mig själv långsamt.

 

Not cool :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bjuda på ett middagstips som är sjukt fint efter träningen. 800gr köttfärs och ett halvt rågbröd, 1500 kcal 160gram protein. Färre kalorier än en stor meny på donken t.e.x 8-)

 

langa ett detaljerat recept åt oss som inte kan improvisera ihop det där är du snäll

 

och: hej kak_starfitter! gl med lockdownen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också höra massor om min storlek under vistelsen...

Satt blandannat mig ner på en stol på en studentskiva, den knakar till och ryggstödet ramlar sönder...

Randomsöta tjejen som satt mitt emot (något år yngre kanske) drar kvickt kommentaren; du kanske ska hoppa över tårtan idag... Sen spann alla vidare på dett resten av kvällen

 

Drick mer brightöl så du tappar några kg :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...