Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

- Dessutom var där en riktigt het blondin som faktiskt sjukt nog verkade spana in mig ett flertal gånger 8-)

 

 

Om man tycker att det är kul att titta på supersnygga tjejer i tights så kan jag varmt rekommendera sats odenplan. Obv inget för dig eftersom du inte bor i sthlm men men. Helt sinnesjukt att det kan finnas så många snygga tjejer på samma plats. När man fyller på vatten och tittar in genom fönstret där de har en bodypump-klass t.e.x är det helt galet.

 

Tyvärr var det en tjock tant där igår som tränade i sport-bh. Så vidrigt när man ser att fettet skvalpar i crosstrainern. Synd att man inte kan deleta sådana hemska bilder i huvudet på ett smidigt sätt bara. Ville bara skriva av mig litegrann för sånt där stör jag mig på. Visst du är tjock och vill träna, fine! Men ingen vill se din blekfeta mage tantjävel!

 

Ang fettförbrännare verkar det göra ytterst lite skillnad om ens någon. Koffein ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens sjukaste fråga fick jag när jag beställde en chokladmilkshake till Uruguay - Ghana som jag kollade på The Tivoli här i HBG:

 

Vill du ha sprit i den?

 

:lol:

 

 

(vilken sjuk kille btw som bränner en straff i slutsekunden och sen tar första straffen i straffläggningen och lägger den rakt upp i krysset :shock:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens sjukaste fråga fick jag när jag beställde en chokladmilkshake till Uruguay - Ghana som jag kollade på The Tivoli här i HBG:

 

Vill du ha sprit i den?

 

:lol:

 

 

Klart det ska vara sprit i, eller svampar som i Laos :lol:

 

 

(vilken sjuk kille btw som bränner en straff i slutsekunden och sen tar första straffen i straffläggningen och lägger den rakt upp i krysset :shock:)

 

Ja det var riktigt kyligt gjort av han. Synd att de förlorade matchen och att han ändå måste känna ångest för att ha missat den första straffen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns ju inget värre än när man är på gymmet och tvingas vara i samma lokal som vanliga, glada människor. man blir så TILTAD

 

Blir inte tiltad på vanliga människor som tränar såklart. Det är ju bara bra att folk rör på sig. Men om det sätter sig en svettig, tjock gubbe med bar överkropp bredvid en på bussen kan man bli lite irriterad. Samma sak om det är en tant med sport-bh som äcklar ner maskinerna på gymmet. Skulle båda ha en såndär t-skjorta på sig skulle det inte vara några problem och allt vara frid och fröjd. Bara en liten grej jag kan irritera mig på. Kanske är unik på den punkten :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja tänker mest på folk som går omkring och ängsligt tittar sig omkring och hela tiden är så jävla SJÄLVMEDVETNA. så jävla många sådana där jag tränar, kanske för att det inte är ett klassiskt "byggargym" (som jag heller inte skulle känna mig så bekväm i med tanke på min aningen muskelLÖSA fysik.).

 

Ni vet dom där som går till gymmet och har varit ute och shoppat speciella gymkläder. Eller den tanige idioten som tränat fel i 25 år men har en jargong som att han vore en kroppsbyggare samtidigt som han glider omkring med något jävla stödbälte. TILT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konsensus av helgen: jag är en mkt dålig hestivalare.. Får träna på det, nu är jag iaf i kna. Ska ner med far till Malmö imorgon och fixa lite saker och hämta skärm och dator så jag kan grinda när jag är här hela juli :)

 

Ja, det är du!

 

Bara P och jag som köttade hestivalstyle imo...:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja tänker mest på folk som går omkring och ängsligt tittar sig omkring och hela tiden är så jävla SJÄLVMEDVETNA. så jävla många sådana där jag tränar, kanske för att det inte är ett klassiskt "byggargym" (som jag heller inte skulle känna mig så bekväm i med tanke på min aningen muskelLÖSA fysik.).

 

Ni vet dom där som går till gymmet och har varit ute och shoppat speciella gymkläder. Eller den tanige idioten som tränat fel i 25 år men har en jargong som att han vore en kroppsbyggare samtidigt som han glider omkring med något jävla stödbälte. TILT

 

Lägg till träningshandskar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MF tiltad jag var efter Lesnar - Carwin :cry: Jag var helt jävla hundra på att det var slut på KO i första precis som jag hade trott. Snuskigt nära var det. Men det var en jävligt fin sub det avslutades med, bara att erkänna...

 

Helgen blev rätt ok till slut. Kom till min polares födelsedagsfest med superlåga förväntningar efter att 2 av de 3 sköna snubbar jag var säker på skulle dit meddelat att de inte skulle komma. Sjukt nog var festen tillochmed dödare (?) än jag trodde :S Tur man redan hade bottnat rätt bra :mrgreen: Det dök upp en tjejbekant som är jäkligt rolig att festa med sen så till slut blev det rätt bra där. Tillochmed ute hade jag hyfsat kul. Sickness.

 

 

 

 

Lägg till träningshandskar...

 

Och du har nästan mig på pricken 8-)

 

Örnen har landat. Jag upprepar. Örnen har landat. 1337.

 

Nice! Ska ha mig några örnar jag med nu, aight brushan?

 

Konsensus av helgen: jag är en mkt dålig hestivalare.. Får träna på det, nu är jag iaf i kna. Ska ner med far till Malmö imorgon och fixa lite saker och hämta skärm och dator så jag kan grinda när jag är här hela juli :)

 

Ska du inte vara i Malmö? :( :( :(:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MF tiltad jag var efter Lesnar - Carwin :cry: Jag var helt jävla hundra på att det var slut på KO i första precis som jag hade trott. Snuskigt nära var det. Men det var en jävligt fin sub det avslutades med, bara att erkänna...

 

Ah men var det verkligen? Menar Lesnar har stora jävla armar han skyddar sig med, Carwin matar sig totalt slut genom att slå på dom. Frågan är hur många träffar som träffade, och hur mkt dom tog? Dumt move av Carwin i min mening. Han brände ut sig totalt i första och före andra var igång så fattade man ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej najvik! trevligt att råkas. lycka till med nitgrinden!

 

Tackar och bockar! Mkt trevligt att moshpita med ett gäng doldislegender! Memory for life :D

 

Lyckoönskningar för NITgrind är som att passa Kenny på <100kg i bänk...överflödigt.

 

Btw...vågade inte adda "kungen" på fejjan...såg så läskig ut..:S Ingen fattar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah men var det verkligen? Menar Lesnar har stora jävla armar han skyddar sig med, Carwin matar sig totalt slut genom att slå på dom. Frågan är hur många träffar som träffade, och hur mkt dom tog? Dumt move av Carwin i min mening. Han brände ut sig totalt i första och före andra var igång så fattade man ju.

 

Man ska "intelligently defend". Att ligga på marken med händerna ovanför huvudet och bara få slag matade ner på sig är inte det. Han gör ingenting för att förbättra sin position och han försöker definitivt inte slå tillbaka.

 

Det som gör att domaren inte bryter är att det ändå är uppenbart att Brock är med mentalt. Vissa domare hade nog brutit där ändå men det finns lite av en oskriven lag att man låter matcherna gå mycket längre när det står en titel på spel.

Det uppstår rätt ofta liknande lägen i icke-titelmatcher där de bryts.

 

Jag håller med, det var ett misstag av Carwin och så fort de kom upp från marken fattade man ju hur det skulle sluta. Carwin var helt slut. Jag var sjukt impad av honom fram tills dess, fantastiskt bra nedtagningsförsvar.

 

Sen sög Carwins markgame lika hårt som Brocks stående. Dvs HESTAhårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte skriva två helt olika saker. Den första var att jag varit seg och allmänt irriterad och på dåligt humör senaste 2-3 dagarna. Den andra var att jag kickat igång min deff på allvar nu.

Insåg plötsligt att det kan finnas ett samband... :S

 

Dagens lunch bestod t.ex. av runt 300 gram kycklingfilé med ett glas vatten.

 

Bytte också ut middagscolan till Coke Zero :shock:

 

Kommer nog försöka ligga väldigt väldigt lågt på kolhydrater icke-träningsdagar. Senaste gymdagen blev jag dock riktigt snurrig någon timme efter passet så jag kommer iaf fylla på rätt ordentligt första målet efter träning och ha kvar runt 50g maltodextrin i proteinshaken direkt efter gymet och 25-30g före träning.

 

Tror jag ändrar om i träningssplitten med och styr upp det lite tightare så länge jag deffar. Kört hyfsat långa pass ibland av den enkla anledningen att jag tycker det är kul. Men det kommer nog bli lite väl tufft på kaloriunderskott.

 

Tror jag kör ett jättestandard upplägg med bröst/triceps, ben, axlar/traps/mage, rygg/biceps. Ändrar då om i ryggpasset så jag bara kör drag uppifrån (chins, latsdrag) och något "low row"-aktigt, så blir inte posterior deltoid dubbelt belastad. Har ju tränat den på ryggpasset nu.

En annan fördel med denna split är att det nog blir bra med tryck över till min favoritövning shrugs 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...