Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Jag är i Malmö. hihi.

 

 

Edit, Hur kan du vara så sjuk Stjärnifttan?

 

mkt mkt bra, glöm inte besöka omahatornet och slaska på KB :)

 

varför är jag nu sjuk? :cry:

 

fyp

 

Jag hade hellre föredragit en roadtrip ut i europa! finns inte mkt att se i Sverige direkt imo

 

sverige på sommaren är riktigt nöt imo, åkt runt jobbat i landet back in the days och saknar de fan.

 

Räknar med en del hat när forumets norrlänningar kikar in här. :-D

 

Nej nej de finns bara inte så mkt att se där ;-)

 

Intressanta val av stopp starfitter!

 

EDIT: tänkte mest på de mindre ständerna. Gärna lite kuriosa bakom valen =)

 

Satte mig med kartan igår och tänkte en rutt med östkusten upp och västkusten ner :) att jag plockade inte lite småställen var mest för man kanske har någon känning där. Kommer nog försöka explousea (lololol) pfare för att få iordning fester ditt vi kommer :mrgreen:

 

tråkigt att ha det så planerat :( ut och kör bara och se vart du hamnar :D

 

nja lär väl bli en del spontanitet ändå, kör man bara runt så chansar man ju och lär bara följa kusten ändå och då blir de ändå nästan samma ställen :)

 

 

Owww shit vaknade precis, legat och småtänkt en bra stund. Ligger på ett finpluss som vore soft att boka men måste dra in 100 vip dagen för att vara kvar i entractions endurance race som är värt 800-1000€ så får helt enkelt fortsätta tugga månaden ut :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur gör man för att få ut de sista chipsen ur pringlesröret utan att massa smulor åker ut också?

 

När man bara har några chips kvar ska man spela tight och vara rädd om turneringslivet. Om du får ett läge att gå all in ska du först tänka på om dina motståndare är benägna att syna ner med spekulativa händer.

 

Källa: Pokerhandboken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...