Metaddict Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2010 Blyg som alltid. Hm, jag är absolut inte stark iaf om du menade att det såg ut som falsk blygsamhet. Föddes klen Grattis till uppmärksamheten i tidningen och ha det toppen i Thailand! Haha, ser det definitivt mer som en kul grej än något att gratulera för Men ett ironiskt "ty ty" right back at ya. No Mercy! +1 Citera
Metaddict Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2010 Cannibal Corpse + Nano Vapor = bra gympass?? Återkommer när jag kört lite fler "pumpande" curls framför spegeln Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 Supporta min barndomsvän och hans musikkarriär Han är jävligt duktig! Allt är gjort från hans hem. http://www.facebook.com/#/pages/The-music-of-Henrik-Jose/243413718021 Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 Blir snabba ryck här förresten, jag drar till Thailand redan imorrn! Kan knappt vänta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!1!!1!!1!11!!!!!!1!!! Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 Supporta min barndomsvän och hans musikkarriär Han är jävligt duktig! Allt är gjort från hans hem. http://www.facebook.com/#/pages/The-music-of-Henrik-Jose/243413718021 Låten Blunderbuss är riktigt vacker måste jag säga. Citera
lappen Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Blir snabba ryck här förresten, jag drar till Thailand redan imorrn! Kan knappt vänta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!1!!1!!1!11!!!!!!1!!! Fan va kul...är inte alls avundsjuk Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 I-landsproblem kanske det är men jag har en jävla massa kläder som blivit för små på sistone:( 4 kavajer, 3-4 skjortor och en jävla massa Tshirts. Får bunkra upp litegrann i Thailand nu igen kanske Alla jeans passar dock hyfsat Inte blivit mycket benträning här inte... Citera
Starfitter Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 I-landsproblem kanske det är men jag har en jävla massa kläder som blivit för små på sistone:( 4 kavajer, 3-4 skjortor och en jävla massa Tshirts. Får bunkra upp litegrann i Thailand nu igen kanske Alla jeans passar dock hyfsat Inte blivit mycket benträning här inte... not so hidden sas Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 not so hidden sas Tänkte nästan citera mitt inlägg och skriva det där själv eftersom jag visste att det skulle komma. Men det är lite ledsamt faktiskt Citera
Metaddict Postad 20 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2010 Uhm, fem par shorts, borde räcka en månad va? Fin sida om man någon gång inte skulle orka se klart en film. Eller? http://www.ruinedendings.com/ Citera
Miami Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Uhm, fem par shorts, borde räcka en månad va? Fin sida om man någon gång inte skulle orka se klart en film. Eller? http://www.ruinedendings.com/ Phuket kanske en sväng? Citera
Metaddict Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2010 Framme i Bangkok osv! Tog två nätter på nybyggda hotellet Dang Derm mitt på Khaosan. Jag blev jävligt förvånad över den höga standarden. Billigt med. Klart att reka före standard D&D. Skitfint poolområde med jacuzzi på taket, men min Thailandsförbannelse fortsatte tyvärr. Den går ut på att vädret blir uselt så fort jag har tillgång till pool eller hav. Några timmar efter att vi checkade ut sken solen igen. Börjar bli rätt komiskt nu Nu har vi hyrt en studio apartment på samma område som vi brukar bo. Definitivt ingen lyx men vi trivs här och 6000 baht i hyra för en månad kändes överkomligt Klonkade in trådlöst internet som sjukt nog verkar både hyfsat fort (enligt Thaistandard då obv) och stabilt. 600 baht för en månad. Inga jävla microstakes. Eller vänta nu... Räknade inte med att ha tillgång till internet så hade ställt in mig på att det inte skulle bli grind men nu tror jag att jag kommer få in några händer iaf. Lär bli rätt lågt så man minimerar risken med att förstöra sitt humör nu när man är på "semester" Utgång och United - Hull nu är det tänkt. Tre pinnar tycker jag att man skulle kunna ordna men man vet fan inte längre. Citera
Metaddict Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2010 musik på metas vis Sjuuuukt längesen jag hörde den men fan va tung den är WP. HE GOES BY THE NAME OF WAYNE ROOOOONEYYYY Så jävla vackert... Citera
Chaos Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Framme i Bangkok osv! Tog två nätter på nybyggda hotellet Dang Derm mitt på Khaosan. Jag blev jävligt förvånad över den höga standarden. Billigt med. Klart att reka före standard D&D. Skitfint poolområde med jacuzzi på taket, men min Thailandsförbannelse fortsatte tyvärr. Den går ut på att vädret blir uselt så fort jag har tillgång till pool eller hav. Några timmar efter att vi checkade ut sken solen igen. Börjar bli rätt komiskt nu Nu har vi hyrt en studio apartment på samma område som vi brukar bo. Definitivt ingen lyx men vi trivs här och 6000 baht i hyra för en månad kändes överkomligt Klonkade in trådlöst internet som sjukt nog verkar både hyfsat fort (enligt Thaistandard då obv) och stabilt. 600 baht för en månad. Inga jävla microstakes. Eller vänta nu... Räknade inte med att ha tillgång till internet så hade ställt in mig på att det inte skulle bli grind men nu tror jag att jag kommer få in några händer iaf. Lär bli rätt lågt så man minimerar risken med att förstöra sitt humör nu när man är på "semester" Utgång och United - Hull nu är det tänkt. Tre pinnar tycker jag att man skulle kunna ordna men man vet fan inte längre. Tja man, jag ar i Laos nu men ska tillbaks till bangkok den 27e jan o funderar pa vart jag ska bo. Var ligger studion? hur langt till sukhumkvit m taxi?, lat ju sjukt billigt om nu internet funkar bra!? Annars blir det nog Narathiwas som vanligt. -Axel Citera
Metaddict Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2010 Tja man, jag ar i Laos nu men ska tillbaks till bangkok den 27e jan o funderar pa vart jag ska bo. Var ligger studion? hur langt till sukhumkvit m taxi?, lat ju sjukt billigt om nu internet funkar bra!?Annars blir det nog Narathiwas som vanligt. -Axel Tjo man! Har ju bara varit här två dagar men det har funkat direkt, varit bra hastighet och inte tillstymmelse till disconnect än så det verkar bra Det är jättenära Khaosan så om du har tänkt Sukh-hänga är det inte direkt optimalt. Bara optimalt för plånboken egentligen här Citera
Metaddict Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2010 Fan va skruvad filmen Watchmen var Citera
Metaddict Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2010 Har förresten hyrt en mikrovågsugn till rummet nu för en femhunka baht. Kan mao inte befatta mig med uttrycket "inga jävla microstakes" för resten av mitt liv Citera
Metaddict Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 WTF Prima har tagit bort dataminefunktionen?!?!?!??! Halva anledningen till att man lirat där ju... Hur löser man det nu då? För jag antar helt enkelt att det går att ordna på ett eller annat sätt. Om inte nu så senare. Citera
Metaddict Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 WTF Prima har tagit bort dataminefunktionen?!?!?!??! Halva anledningen till att man lirat där ju... Hur löser man det nu då? För jag antar helt enkelt att det går att ordna på ett eller annat sätt. Om inte nu så senare. http://www.microgaming.com/pnnewspress.aspx?pid=516 Sick imo. Kan någon förklara "Microgaming changed its rake allocation method from Average Contribution to Weighted Contribution" kortfattat? Bara trott det var antingen dealt eller contributed man snackade om. Citera
jon123 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Hur vågar man bo för 6k bath/månad? eller var det kronor? Pics? Jag har nämligen aldrig hittat något boende som varit dugligt för under 20k/månad :SS Citera
urmy Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Hur vågar man bo för 6k bath/månad? eller var det kronor? Pics? Jag har nämligen aldrig hittat något boende som varit dugligt för under 40k/månad :SS FYP Citera
Recommended Posts