Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Gå före frukost. Bränna underfett osv. Är det bevisat att det funkar? Vet att jag hört massa om det.

 

Kroppen förbränner fett istället för att förbränna det du har i magen om man går på fastande mage. Det är inged hittepou som vi säger här i Skåne :) Exakt hur stor skillnad det faktiskt gör har jag ingen aning om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade nyss en mycket välspelad session med ännu ett plus så månaden har gått från en seg start till att avslutas jävligt bra. Var verkligen sjuuukt kalla bord idag tyvärr så det blev bara 694 nävar. Vann för en gångs skull en flipp för fullt inköp på €NL600, det har varit jävligt ovanligt att jag gör det ovanför NL400 så det var skönt :)

 

Var några halvt icke-standard händer idag.

 

Här gör jag en så kallad "modifierad Puni". Det är som en "Puni" fast man är smart nog att ha det man reppar ;)

 

$3/$6 No Limit Holdem

4 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

CO ($705.00)

BTN ($642.10)

SB ($113.25)

Hero (BB) ($1331.05)

 

Pre-flop: ($9, 4 players) Hero is BB Q:heart: T:heart:

CO raises to $21, 2 folds, Hero calls $15

 

Flop: J:diamond: Q:diamond: 4:club: ($45, 2 players)

Hero checks, CO checks

 

Turn: Q:spade: ($45, 2 players)

Hero checks, CO bets $24, Hero raises to $91, CO calls $67

 

River: 7:spade: ($227, 2 players)

Hero bets $160, CO calls $160

 

Final Pot: $547

CO shows: K:club: J:heart:

Hero shows: Q:heart: T:heart:

 

Hero wins $544 ( won +$272 )

CO lost -$272

 

________________________________________________________________

 

 

River checkraise is the shit (så typiskt Primas sjuka tråkregs att inte lyckas få in stacken här men jag hade hackat lite på honom så jag ville ge honom lite rep. Var ju inte så smart, tror inte han bluffar tillräckligt ofta, men jag lyckades väga upp det med river).

 

$2/$4 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($164.70)

CO ($586.42)

BTN ($409.50)

Hero (SB) ($604.10)

BB ($388.00)

 

Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is SB K:spade: K:club:

3 folds, Hero raises to $14, BB calls $10

 

Flop: 8:club: 6:spade: 2:heart: ($28, 2 players)

Hero bets $21, BB calls $21

 

Turn: 3:diamond: ($70, 2 players)

Hero checks, BB checks

 

River: 6:club: ($70, 2 players)

Hero checks, BB bets $44, Hero raises to $129, BB calls $85

 

Final Pot: $328

BB shows: 9:club: 9:diamond:

Hero shows: K:spade: K:club:

 

Hero wins $325 ( won +$161 )

BB lost -$164

 

________________________________________________________________

 

 

Fi är samma reg som hade 99. Hans range lär vara starkt viktad åt 77, 88 och TT skulle jag tro. Han har ca 270 kvar på river. Jag är ganska säker på att han inte är hjältesynartypen så jag tror verkligen att en push får honom att bara syna med bättre. Även om jag betar större på tidigare gator (vilket jag helst inte gör på så torra brädor) blir det ca pott kvar på river och jag tror fortfarande samma sak gäller för honom där.

 

Jag väljer hursomhelst en lite gay betsize. Mot någon bra aggro lirare riskerar jag nog att bli ägd om jag gör såhär. Planen är alltså att betfolda, det finns inte en enda procents chans att jag skulle vara bra om denna lirare höjer river.

 

Det blir tyvärr rätt obalanserat som jag spelade nu men mot dåliga ABC-seminits utan moves som sitter där med sitt 17/13-nötande känns det lättast att spela som jag gjorde. Men när jag tittar på handen tycker jag ändå det ser lite fiskigt ut liksom. Vetifan.

 

$2/$4 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

Hero (UTG) ($432.70)

UTG+1 ($715.00)

CO ($384.00)

BTN ($181.20)

SB ($555.82)

BB ($410.00)

 

Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is UTG K:diamond: K:heart:

Hero raises to $16, 1 fold, CO calls $16, 3 folds

 

Flop: 3:diamond: 3:heart: 6:club: ($38, 2 players)

Hero bets $28, CO calls $28

 

Turn: 9:diamond: ($94, 2 players)

Hero bets $70, CO calls $70

 

River: A:club: ($234, 2 players)

Hero bets $120

 

________________________________________________________________

 

 

Trainwreeeeeck :mrgreen:

 

$2/$4 No Limit Holdem

3 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

BTN ($400.00)

SB ($181.89)

Hero (BB) ($455.00)

 

Pre-flop: ($6, 3 players) Hero is BB J:heart: 2:heart:

BTN folds, SB calls $2, Hero checks

 

Flop: 5:spade: 7:heart: A:heart: ($8, 2 players)

SB bets $12, Hero calls $12

 

Turn: 6:heart: ($32, 2 players)

SB bets $32, Hero calls $32

 

River: 4:heart: ($96, 2 players)

SB bets $4, Hero raises to $88, SB raises to $131.89, Hero calls $43.89

 

Final Pot: $359.78

SB shows: 4:club: 5:club:

Hero shows: J:heart: 2:heart:

 

Hero wins $356.78 ( won +$176.89 )

SB lost -$179.89

________________________________________________________________

 

Håller för månaden där. Har tvättid imorrn och på onsdag kommer det elektriker vid 8 på morronen så jag ska sova hos farsan så jag slipper bli väckt. Jag har verkligen haft en jävla otur här. Det blir fjärde dagen på drygt två månader som jag inte kan vara i lägenheten för att det har skickats hit hantverkare. Två av veckorna har jag även sovit dåligt för att de gjort samma saker i de närliggande lägenheterna och fört ett djävulskt oljud. Lite tilt, men det är väl i slutändan ändå lite av ett dagens i-landsproblem...

 

Som sagt, månaden började segt men jag hittade rushen nu på slutet. Summerar på ca $7k på spelet, ca 13K händer. Skulle tippa att det kommer någon tusing i RB totalt. Jag är skitnöjd verkligen, är i princip bara senaste veckan jag kunnat spela och nästan allt är på NL400. Nu siktar jag på rekordmånad i april med mycket grind innan jag åker till Thailand på "semester".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw så suger promenader på fastande mage enormt. Det är väl kul i ungefär en kvart men fyfan så fort man tappar energin. Tveksamt om jag kommer fortsätta med dem :mrgreen:

..

 

Jag brukar köra med att ta 2 koffeintabletter och en jävla massa vatten innan jag går ut på mina morgonpromenader. Har samma problem med att jag tappar energin, men med det och några sköna låtar på ipoden så funkar det faktiskt hyffsat bra nuförtiden.

 

Grattis till den fina avslutningen på månaden förresten :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kroppen förbränner fett istället för att förbränna det du har i magen om man går på fastande mage. Det är inged hittepou som vi säger här i Skåne :) Exakt hur stor skillnad det faktiskt gör har jag ingen aning om.

 

Visst är det så att kroppen tar energi från fett till större utsträckning på fastande mage, men det är inte det som gör att du får bättre effekt av en promenad före frukost. Det som istället ger dig en bonus framför de som promenerar senare på dagen är att hormonbalansen i kroppen justeras mer under morgonen. När du promenerar så kommer du ställa in dina hormoner på att det blir en aktiv dag, och du kommer ha högre förbränning dagen igenom. Det är det som ger bättre resultat, inte att kroppen tar energin direkt från fettreserverna. Jag skulle alltså säga att det är helt lugnt att stoppa i sig en bit mat innan du går din morgonpromenad.

 

För övrigt så funkar det på samma sätt med det du äter. All mat du stoppar i dig ökar din förbränning, men studier har visat att mat som äts tidigare på dagen ökar förbränningen mer än mat som förtärs senare. Med det sagt så tror jag inte att det är en bra idé att sätta i sig hela dygnets kaloriintag som frukost, utspritt över dagen kommer fortfarande ge det bästa resultatet förbränningsmässigt, men man kan ju vikta intaget lite mot morgonen till om man har bra koll på vad man äter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Var några halvt icke-standard händer idag.

 

Här gör jag en så kallad "modifierad Puni". Det är som en "Puni" fast man är smart nog att ha det man reppar ;)

 

$3/$6 No Limit Holdem

4 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

CO ($705.00)

BTN ($642.10)

SB ($113.25)

Hero (BB) ($1331.05)

 

Pre-flop: ($9, 4 players) Hero is BB Q:heart: T:heart:

CO raises to $21, 2 folds, Hero calls $15

 

Flop: J:diamond: Q:diamond: 4:club: ($45, 2 players)

Hero checks, CO checks

 

Turn: Q:spade: ($45, 2 players)

Hero checks, CO bets $24, Hero raises to $91, CO calls $67

 

River: 7:spade: ($227, 2 players)

Hero bets $160, CO calls $160

 

Final Pot: $547

CO shows: K:club: J:heart:

Hero shows: Q:heart: T:heart:

 

Hero wins $544 ( won +$272 )

CO lost -$272

 

________________________________________________________________

 

 

 

Glad att jag kan bidra med något iaf ;) Kan vi inte försöka sprida det till hela forumet att en dålig bluff där man reppar alldeles för tunnt är en Puni? : ) Då blir jag värsta känd och cool!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar köra med att ta 2 koffeintabletter och en jävla massa vatten innan jag går ut på mina morgonpromenader. Har samma problem med att jag tappar energin, men med det och några sköna låtar på ipoden så funkar det faktiskt hyffsat bra nuförtiden.

 

Grattis till den fina avslutningen på månaden förresten :thumbsup:

 

Ska göra ett nytt försök att beställa koffeintabletter faktiskt, gymgrossisten har rea ;) Har provat innan och då märkte jag faktiskt ingenting. Druckit en hel del cola i mitt liv, kanske blivit immun...

 

Ty!

 

Visst är det så att kroppen tar energi från fett till större utsträckning på fastande mage, men det är inte det som gör att du får bättre effekt av en promenad före frukost. Det som istället ger dig en bonus framför de som promenerar senare på dagen är att hormonbalansen i kroppen justeras mer under morgonen. När du promenerar så kommer du ställa in dina hormoner på att det blir en aktiv dag, och du kommer ha högre förbränning dagen igenom. Det är det som ger bättre resultat, inte att kroppen tar energin direkt från fettreserverna. Jag skulle alltså säga att det är helt lugnt att stoppa i sig en bit mat innan du går din morgonpromenad.

 

För övrigt så funkar det på samma sätt med det du äter. All mat du stoppar i dig ökar din förbränning, men studier har visat att mat som äts tidigare på dagen ökar förbränningen mer än mat som förtärs senare. Med det sagt så tror jag inte att det är en bra idé att sätta i sig hela dygnets kaloriintag som frukost, utspritt över dagen kommer fortfarande ge det bästa resultatet förbränningsmässigt, men man kan ju vikta intaget lite mot morgonen till om man har bra koll på vad man äter.

 

Jag har faktiskt inte läst så jättemycket om det där. Får nog läsa på lite om det ska kännas lönt att fortsätta :) Tack.

Dock känns det alltid som en rätt bra start på dagen när man väl kommit hem och vilat i soffan en kvart och sen fått i sig massa mat.

 

Hehe jo, finns ju en anledning till allt tjat om att frukost är dagens viktigaste mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BTW kan hantverkare suga k*k...haft elektriker här idag. Check it out:

 

- Grus lite överallt, bland annat hyfsat mycket på spisen

- Två små bitar elkabel och nåt annat skräp ligger på golvet

- Hälften av alla grejer som står här har flyttats och sen inte ställts tillbaks

- Tidningarna jag hade på golvet i hallen för att inte blöta skor ska skita ner låg i en hög i mitt "vardagsrum"

- Toaletten verkar ha blivit använd, såvitt jag vet behöver man inte flytta på den för att lägga om elkablar men där reserverar jag väl mig för fel

- Mikron står på en annan inställning

- KYLSKÅPET har de också ändrat temperaturen på

- (delad etta) DE HADE LÄMNAT FÖNSTRET ÖPPET

- (delad etta) JAG HAR ETT JÄVLA HÅL I VÄGGEN PÅ CA 5 CM I DIAMETER DÄR MAN SER MASSA ELSLADDAR

 

Jag brukar aldrig orka klaga över saker jag inte är nöjd med men detta ska de fan få höra. Så kan man bara inte bete sig. Jävla åsnor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glad att jag kan bidra med något iaf ;) Kan vi inte försöka sprida det till hela forumet att en dålig bluff där man reppar alldeles för tunnt är en Puni? : ) Då blir jag värsta känd och cool!

 

Jodå, kan lobba för det så gott jag kan!

 

 

 

 

Alltså det slår verkligen ALDRIG fel. VARJE gång jag bestämmer mig för att gå upp i nivå "seriöst" och inte bara nåt bord så börjar det hända skumma saker direkt.

 

Självklart mot en fittreg som måste timebanka innan han trebetar.

 

$3/$6 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($1222.20)

UTG+1 ($1212.00)

Hero (CO) ($615.00)

BTN ($597.00)

SB ($359.90)

BB ($624.00)

 

Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is CO J:spade: K:spade:

2 folds, Hero raises to $18, 1 fold, SB calls $15, BB calls $12

 

Flop: Q:club: 7:spade: 9:spade: ($54, 3 players)

SB bets $18, BB calls $18, Hero raises to $111, SB folds, BB raises to $310, Hero raises to $597, BB calls $287

 

Turn: 8:spade: ($1,266, 2 players)

 

River: 8:heart: ($1,266, 2 players)

 

Final Pot: $1,266

Hero shows: J:spade: K:spade:

BB shows: 5:spade: 6:spade:

 

BB wins $1,263 ( won +$648 )

Hero lost -$615

SB lost -$36

 

 

Också denna mot bordets fisk:

 

$3/$6 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG ($1118.00)

Hero (UTG+1) ($646.00)

CO ($561.00)

BTN ($418.40)

SB ($1251.00)

BB ($1225.65)

 

Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is UTG+1 J:diamond: T:heart:

1 fold, Hero raises to $18, 1 fold, BTN calls $18, 2 folds

 

Flop: Q:club: 9:club: K:diamond: ($45, 2 players)

Hero bets $35, BTN calls $35

 

Turn: 5:club: ($115, 2 players)

Hero bets $99, BTN calls $99

 

River: 4:club: ($313, 2 players)

Hero checks, BTN bets $144, Hero folds

 

Final Pot: $457

 

BTN wins $454 ( won +$158 )

Hero lost -$152

 

 

Hittar ett fint bord på NL400 så jag får en plats där med. Tar bara ett varv innan jag setar flop och får in det mot KK. Jag rivrar obv fyrtalet, nästan som ett hån. Tyckte jag spelade ok och backade knappt tack vare NL400. Spelade bara drygt 300 händer totalt.

 

Ska dra till gymet nu. Ska försöka nöta vidare på €NL600 ikväll, måste ju vända förr eller senare på den nivån när jag får in pengarna bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sällan jag gör något coolt förresten så jag får väl passa på...

 

$3/$6 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

Hero (UTG) ($494.00)

UTG+1 ($600.00)

CO ($576.40)

BTN ($1245.00)

SB ($1216.65)

BB ($1124.00)

 

Pre-flop: ($9, 6 players) Hero is UTG Q:diamond: J:diamond:

Hero raises to $24, 1 fold, CO calls $24, 3 folds

 

Flop: A:diamond: Q:club: 8:heart: ($57, 2 players)

Hero bets $39, CO calls $39

 

Turn: 8:diamond: ($135, 2 players)

Hero checks, CO bets $72, Hero calls $72

 

River: J:club: ($279, 2 players)

Hero checks, CO bets $210, Hero calls $210

 

Final Pot: $699

Hero shows: Q:diamond: J:diamond:

CO shows: K:heart: 9:heart:

 

Hero wins $696 ( won +$351 )

CO lost -$345

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av mitt livs sjukaste pokersessioner avklarad. Skitont i ryggen nu och så in i helvetes trött. Sjukt jävla motriggad idag men höll ihop spelet ok, tiltade inte, och blev räddad av några donationer från mongfiskar.

 

Fem timmars spel idag och ca $650. Nöjd med resultatet men inte att jag sitter här som ett retard 7 på morronen när solen börjar tränga sig på...

 

GONATT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir seriöst gråtfärdig. Ännu ett monsterback när jag försöker gå upp. Helt omöjligt att vinna en jävla pott. Var ju riktigt jävla lönt att kämpa hela natten till 7 imorse för att skjuta upp det när jag vet att det kommer. Är väl femte gången jag försöker nu och femte gången det blir uttag och nystart...orkar inte.

 

Får fan ångest av det här. kul liv.. sug kuk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför tar man ut när man monster backat för att sen börja om??

Gör själv samma sak och det är ju bara urdumt

 

Antagligen någon slags skyddsmekanism så man inte ska förlora allt man har. Samt att man nog halvt omedvetet vill ge sig själv någon slags belöning för att inte hata pokern resten av livet.

 

Man mååste ju straffa sajten för motriggen 8-)

 

Kunde gärna ha tagit en massa motrigg på NL400 om jag bara kunde få en vettig start när jag kör högre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att vara lite seriös: Jag tog ut ca $6K från Lads och Purple Lounge igår. Dessa ska in på Ongame.

 

Jag har 70-75K på Svenska Spel men har inte spelat där på säkert ett halvår. Tänkte att jag eventuellt ska lira där igen men jag pallar nog fan inte klienten, är bara att inse. Så lika bra att casha ut dessa nu istället när jag lovade mig själv det efter backet igår :) Har en kapitalförsäkring, får se om jag vågar köpa på mig lite aktier nu. Har inte en jävla aning vad jag ska köpa bara...lite av ett problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönaste Unitedsegern på länge idag :twisted: :twisted: :twisted: Fan va usla dem var men det var ju helt sjukt många stjärnspelare borta.

 

Gårkvällen var rätt mycket bättre än misärfredagen...var först på konsert med Darkane och ett annat lokalt band, och sen lite snabbt förfestande hos en polare, följt av utgång som avslutades med den gamla hederliga nattkebaben :) Mådde mindre bra idag men det var under kontroll ändå. Trodde på misärhelg men United vände som sagt.

 

 

Poker: Har redan fixat en bra deal på Ongame nu och fått höjt min deposit limit. Möjligt det blir comeback redan imorrn då :) Någon som vet om det går att datamina Ongame? Jag kör med HM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönaste Unitedsegern på länge idag :twisted: :twisted: :twisted: Fan va usla dem var men det var ju helt sjukt många stjärnspelare borta.

 

Gårkvällen var rätt mycket bättre än misärfredagen...var först på konsert med Darkane och ett annat lokalt band, och sen lite snabbt förfestande hos en polare, följt av utgång som avslutades med den gamla hederliga nattkebaben :) Mådde mindre bra idag men det var under kontroll ändå. Trodde på misärhelg men United vände som sagt.

 

 

Poker: Har redan fixat en bra deal på Ongame nu och fått höjt min deposit limit. Möjligt det blir comeback redan imorrn då :) Någon som vet om det går att datamina Ongame? Jag kör med HM.

 

Jaa, sjukt viktig seger!

 

Man kan mina Ongame ifall man har Hand Grabber, kostar typ $50 att fixa. Rekommenderar det ifall du ska lira där, HM tenderar att missa alldeles för mycket händer annars. HG missar knappt något. Osäker på ifall man kan mina utan HG, men tror inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaa, sjukt viktig seger!

 

Man kan mina Ongame ifall man har Hand Grabber, kostar typ $50 att fixa. Rekommenderar det ifall du ska lira där, HM tenderar att missa alldeles för mycket händer annars. HG missar knappt något. Osäker på ifall man kan mina utan HG, men tror inte det.

 

Ok, tack. Inte tagit tag i det än.

 

 

 

Längesen jag funderade så mycket på att sluta med pokern som denna vecka faktiskt. Det sjuka är att jag hade en av mina bästa rusher någonsin (troligen den bästa ekonomiskt, kanske inte i BB) i slutet av förra månaden. Det räckte med EN usel session för att jag skulle tappa lusten totalt. Är väl det mentala med just det här att det går dåligt när jag försöker gå upp vilket gör att det känns som man står och stampar på exakt samma ställe hela tiden, när man i själva verket haft en timlön över en längre period som massor av människor skulle drömma om. Jag har jättedålig koll på mina databaser och vet inte ens om jag har kvar alla men jag skulle tippa på att jag har 5 PTBB/100 över 100K händer NL400. Möjligtvis 4PTBB men jag skulle bli förvånad om det låg under där. Det är sjukt uppenbart att jag helt enkelt spelar/har spelat för lite för att komma till den nivå jag siktat på, så det vettiga borde vara att bara köra på. Men det är ju så jävla svårt att styra över motivation och spelsug. Om man ska vara ärlig mot sig själv så är det bara att erkänna att jag i princip aldrig lyckats lägga ner den tid som krävs på poker för att verkligen ta sig långt. Så egentligen borde jag vara skitnöjd med det jag trots allt åstadkommit. Har ändå levt på poker i över två år och har lite pengar undanstoppat. Inte så mycket att jag skulle kalla mig "riK", men jag klarar mig bra :) Nu är det så att jag har en lång historia av att sätta enorma krav på mig själv, aldrig leva upp till dem, bli brutalt besviken på mig själv, och sen sluta med det jag håller på med och deppa ihop. Om steg ett är att identifiera detta borde man väl fan kunna ta steg två NÅGON gång? Dvs göra något åt det.

 

Jag tog ut ca 70K från Svenska Spel nu precis. Ska nog dega in dem och lite till i min kapitalförsäkring på Avanza. Kan inte skada att försöka göra något vettigt av pengarna istället för att bara låta dem ligga utspritt lite varstans i cybervärlden. Förhoppningsvis gör det att man kan känna sig lite mer nöjd över sig själv att se dem "fysiskt" i verkligheten.

 

Har som sagt reggat konto på Ongame och ska iaf tvinga mig själv att fixa till klienten med HM. Kommer nog bara sätta in runt $6K och lira NL200 till en början. Kanske kan bli en liten nytändning med ny klient och en nivå man känner sig 100% avslappnad på samtidigt som det förhoppningsvis bör vara rätt dåligt motstånd där. Får inte detta till någon slags spelglädje så ligger vi risigt till. Men det ska väl gå va?

 

Lämnade även 10K på Svenska Spel att lattja lite med. Kanske tar några lugna sessioner 5/10 och ser om man kan börja på en ny liten rulle där att ta ut.

 

 

 

Annars har det inte hänt så mycket. Kör på med mina biceps/axlar och bröst/triceps-pass på gymet. Ryggen stelnar till efter varje pass bröst/triceps så jag har inte vågat köra något annat.

Försöker även äta vettigt. Går väl mindre bra justför tillfället eftersom jag har tröstätit lite väl mycket sötsaker :oops: Väger dock upp det med mycket proteindrinkar och minskad intag av kolhydrater i övrigt så egentligen sköter jag nog det rätt ändå. Har gått hyfsat mycket dessutom.

 

Varit mycket fotboll i veckan också. Man kan väl sammanfatta det med: Champions League >>>>>>>>>>>>> Allsvenskan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...