Gå till innehåll

Djens daytradardagbok.


Djens

Skulle du läsa den här bloggen om den ej fanns på PF utan som fristående?  

164 medlemmar har röstat

  1. 1. Skulle du läsa den här bloggen om den ej fanns på PF utan som fristående?

    • Ja.
      31
    • Nej.
      133


Recommended Posts

Jo, men det berodde en ultra tilt triggad av MR. caracas som lyckades syna 2 man AI med pari åttor no draw när jag har AAds med flushdrag och backdoor flush... :-( :-( :cry:

 

Men ok, jag ska inte klaga har haft en "hyffsad" månad

 

Bara för att hata skulle garanterat lagt in den själv sen ändå. Jag turade ändå in en 2,4k pott när jag var tiltad och degade pre med 2233ss....:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 686
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad snittar en medelbra PLO100 grinder i månaden ungefär? Säg att han spelar ungefär 30k händer och har 40% rb.

Kanske svårt att svara på men en polare har satt så sinnessjukt höga mål och vill bara veta om det är rimligt :)

 

$10k+ om han är duktig och orkar spela så mycket till normal/positiv varians kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, ty för snabbt svar!

Det var lite mer än jag skulle gissa på :)

 

RÄkna på det, säg att han tjänar $0,2/hand (10 ptbb/100 kan en duktig spelare på PLO100 klara).

 

sen spelar han 30000 händer. = ~$6k +Rakeback på 30k händer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du spelat något mot xmrstyle på Stars?

Såg honom på PLO$400 med stor stack och verkade vara riktigt dålig.

Kanske lite under din nivå men det finns ju inte alltid tillräckligt med games :)

 

Om du träffar mig någon gång där så shortstackar jag antagligen och kör in allt som en dåre =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du spelat något mot xmrstyle på Stars?

Såg honom på PLO$400 med stor stack och verkade vara riktigt dålig.

Kanske lite under din nivå men det finns ju inte alltid tillräckligt med games :)

 

Om du träffar mig någon gång där så shortstackar jag antagligen och kör in allt som en dåre =)

 

Nej, skrev i hatas dagbok att jag inte gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RÄkna på det, säg att han tjänar $0,2/hand (10 ptbb/100 kan en duktig spelare på PLO100 klara).

 

sen spelar han 30000 händer. = ~$6k +Rakeback på 30k händer...

 

är det så stor skillnad på PLO och NL? på NL100 kan man ju typ räkna med 3ptbb/100 om man är duktig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger efter i schemat för min sm kvalning så det blir enbart Nordicbet i en vecka nu så jag fixar det. Trots att riggen är rätt elak där.

Risken blir ni ser mig ända nere på 1/2, fast skönt att spela lägre när man har motrigg. Jag har alltid gillat att spela väldigt överrullad, så även nu även om jag blir avundsjuk när jag ser skottande turknuttar som även om de är bra spelare ligger några hundra procent över en normal winrate. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger efter i schemat för min sm kvalning så det blir enbart Nordicbet i en vecka nu så jag fixar det. Trots att riggen är rätt elak där.

Risken blir ni ser mig ända nere på 1/2, fast skönt att spela lägre när man har motrigg. Jag har alltid gillat att spela väldigt överrullad, så även nu även om jag blir avundsjuk när jag ser skottande turknuttar som även om de är bra spelare ligger några hundra procent över en normal winrate. 8-)

 

Känner mig träffad. ;)

 

Dock skottar jag inte, spelat 90% 2-4 senaste månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många händer har du spelat hittils i april?

 

För några. Dessutom, du har annat att göra än hänga här!! :-)

 

Väldigt kall session,Ganska så mycket back på €3/6 borden, men inte mycket att göra. Istället för att posta händer så säger jag bara att jag är rejält back, att jag ska ta en promenad nu och spela vidare senare samt att poker Verkligen inte är roligt just nu, mår egentligen rätt dåligt men som i varje downswing så är det bara att spela på, må dåligt och vänta ut oturen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej djens!

 

Var just på föreläsning om maxcertifikat och undrar vad du har för åsikt gällande dessa! =)

 

Jag vet ärligt talat inte vad de är, om du ger mig tills imorgon kan jag läsa på om de, är lite för mosig i huvudet just nu för att göra det idag.

 

O varför börjar alla inlägg med "hej djens"? :-D

 

Plus för dagen iaf, även om jag blev utdragen i en 40k sek pott i sista handen.

Landade in 62k sek på svs till slut.

 

Hade stege+fd stått emot set så kunde det varit 100 :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...