Gå till innehåll

Djens daytradardagbok.


Djens

Skulle du läsa den här bloggen om den ej fanns på PF utan som fristående?  

164 medlemmar har röstat

  1. 1. Skulle du läsa den här bloggen om den ej fanns på PF utan som fristående?

    • Ja.
      31
    • Nej.
      133


Recommended Posts

  • Svars 686
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej djens! Jag vill se lite handhistories, mer whine när det går dåligt, mer brag när det går bra, fler sågningar av motspelare och mindre aktiesnack. Annars är det väl en bra dagbok 8-)

 

Precis! Det är i huvudsak whine, sågningar av andra spelare samt bilder på heta brudar som gör en dagbok värd att läsas! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Djens!

 

Verkar det som om du kommer klara av ditt uppsatta mål vad gäller antalet spelade händer som läget är nu?

 

Hur många bord spelar du? Jag har personligen svårt att förstå hur en heltidsspelare ska ha svårt att spela ihop 40k händer. Jag snittar 40k händer i månaden och då har jag ändå tid med att doktorera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många bord spelar du? Jag har personligen svårt att förstå hur en heltidsspelare ska ha svårt att spela ihop 40k händer. Jag snittar 40k händer i månaden och då har jag ändå tid med att doktorera.

 

Det säger väl mer om det svenska utbildningssystemet än något annat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar ju ambitiös så om ordbiten krånglar kan du fixa det "rätt enkelt" genom att plugga ord. Hade samma dilemma som du men det lösta sig när jag snyggade till ordprovet.

 

De är fast i primas HH fil, eftersom jag inte har PTO2 så kan jag inte ladda ner de :shock:

 

Många som gjort högskoleprovet idag, jag har alltid funderat på att göra det igen för att se om jag blivit visare. De senaste två gångernahar jag haft typ 18/20 på alla delar utom orden för att ha runt 15+17 där och paja allting. Jag var iofs bara 18 och 19, men ändå. 1,3 och 1,3.

 

Påminn mig nbästa gång det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är fast i primas HH fil, eftersom jag inte har PTO2 så kan jag inte ladda ner de :shock:

 

Många som gjort högskoleprovet idag, jag har alltid funderat på att göra det igen för att se om jag blivit visare. De senaste två gångernahar jag haft typ 18/20 på alla delar utom orden för att ha runt 15+17 där och paja allting. Jag var iofs bara 18 och 19, men ändå. 1,3 och 1,3.

 

Påminn mig nbästa gång det är.

 

När jag var 18-19 hade jag oftast strax under 30 på orden de fyra gångerna jag gjorde provet. Sju-åtta år senare hade jag 35 och skulle förmodligen ha samma eller bättre om jag gjorde det idag. Jag är helt övertygad om att man blir bättre med åldern på orddelen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis! Det är i huvudsak whine, sågningar av andra spelare samt bilder på heta brudar som gör en dagbok värd att läsas! :mrgreen:

 

Okej Damer (om det finns några) och Herrar, titta noga, en sån här människa blir man om man spelar på B2B! Ta det varnande exemplet och låt eran oskuldsfullhet stanna! :shock:

 

Kunde inte låta bli, men det finns ju ett visst (eller ganska stort) allvar inbakat i mitt usla försök att vara rolig.

Agreed, Nu skyller vi allt detta på Robster och byter ämne så vi glömmer bort att jag borde spela fler händer.

Du verkar ju ambitiös så om ordbiten krånglar kan du fixa det "rätt enkelt" genom att plugga ord. Hade samma dilemma som du men det lösta sig när jag snyggade till ordprovet.

 

Smart idé , om jag nu bara kommer ihåg högskoleprovet innand et är nästa gång! :)

 

Opteron Hej Djens!

Hej Opteron! De brukar säga att "Dumb Money" är de som kommer in sist genom porten, eftersläntrar , inte förstår vad som händer och kastar sig in i något de inte vet om med katastrofal utkomst. Besides, that joke is sooo April 8th.

 

Verkar det som om du kommer klara av ditt uppsatta mål vad gäller antalet spelade händer som läget är nu?

Nej, ligger på runt 9000, men jag är fortf. sjuk så det är vissa problem med att spela och hosta så jag spyr samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag doktorerar i Tyskland och grindar 40k händer i månaden så det är inte bara Sveriges utbildningsystem det är fel på... 8-)

 

Jag håller nog inte med Cleburne om att det är ngt större fel på den högre akademiska utbildningen i Sverige. Det är ju grundutbildningen (Grundskola & gymnasium) som är katastrof. Det största felet med högskoleutblidningen är ju att det finns alldeles för många högskolor i Sverige. Kvaliten blir förstås lidande om det finns en högskola i varje buske så som det är nu. De stora universiteten/högskolorna håller nog hyfsad internationell klass. Småhögskolorna däremot...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, det håller jag med om. Svenska universitet håller hyffsad nivå internationellt. Grejen med att doktorera är att man har nästan helt fria arbetstider (beror säkert på doktorsprogram iofs.) så det passar väldigt bra att kombinera med poker som också har väldigt (årets understatement?) fria arbetstider.

 

Du får väl börja doktorera du också Djens så kanske du har tid att grinda!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, det håller jag med om. Svenska universitet håller hyffsad nivå internationellt. Grejen med att doktorera är att man har nästan helt fria arbetstider (beror säkert på doktorsprogram iofs.) så det passar väldigt bra att kombinera med poker som också har väldigt (årets understatement?) fria arbetstider.

 

Du får väl börja doktorera du också Djens så kanske du har tid att grinda!

 

Tja, jag har ju aldrig kommit upp på doktorandnivå, men mina erfarenheter av universitetsstudier var att kraven var sjukt låga och att man knappt behövde göra ett dugg för att få MVG på kurserna. Fan, på de flesta seminarier satt typ hälften av alla helt tysta varenda gång, men nog fan fick de godkänt trots detta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, jag har ju aldrig kommit upp på doktorandnivå, men mina erfarenheter av universitetsstudier var att kraven var sjukt låga och att man knappt behövde göra ett dugg för att få MVG på kurserna. Fan, på de flesta seminarier satt typ hälften av alla helt tysta varenda gång, men nog fan fick de godkänt trots detta...

 

Kan bli svårt med dagens betygsystem att få mvg på universitetsstudier. vet ju dock inte hur det va förr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För lite heta brudar än så länge. Skärpning Djens!

 

lite hjälp på traven..

 

-bild-

 

Just ja det va du som hade flickvän nu ja :P

 

Redigerar du bort den där tack, innan jag ber en moderator göra det, fast om en moderator ser det här inlägget så ta bort den där bilden.

 

Vill du posta bilder på fula silikonbröst så gör det i din egen dagbok om du har en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...