Gå till innehåll

Djens daytradardagbok.


Djens

Skulle du läsa den här bloggen om den ej fanns på PF utan som fristående?  

164 medlemmar har röstat

  1. 1. Skulle du läsa den här bloggen om den ej fanns på PF utan som fristående?

    • Ja.
      31
    • Nej.
      133


Recommended Posts

Bristande motivation, ingen ork att spela, orkar inte sätta sig vid datorn, varit runbad i månader. Känns det igen?

 

Där är jag just nu.

 

Så jag håller just nu på att sätta upp bets med några vänner där jag och de ska prestera olika saker och ha olika straff om det inte klaras av.

 

50k händer ska jag köra.

Eftersom jag känner mig lite seg och "otränad" i pokersynvinkel så sätter jag inte höga mål alls gällande winrate utan jag siktar på att hålla 4 ptbb/100 vilket är i det absoluta lågområdet för mitt spel, jag klagar förstås inte ifall det blir högre.

 

Det blir $+€3/6-$10/20 samt sek 10/20-50/100 spel.

Jag ska försöka hålla klaffen så mycket som möjligt om aktier eftersom det är tänkt att de ska ligga i bakgrunden just nu.

 

Händer+winrate+resultat kommer redovisas.

 

Jag kommer mestadels att spela på Nordicbet, Parbet, Heypoker och SvS.

 

Om dagboken fortsätter efter April beror på hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 686
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GL

 

:-D

 

Mitt första tag med dagboken är att dra ner 50k händer till 40k händer då Sm tydligen var denna månad och jag är i tallin 21-28de April, mitt mål är att vinna PLO eventet, men mörkpoker kan också bli skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

 

Mitt första tag med dagboken är att dra ner 50k händer till 40k händer då Sm tydligen var denna månad och jag är i tallin 21-28de April, mitt mål är att vinna PLO eventet, men mörkpoker kan också bli skoj!

 

Kan ju hända att du får konkurrens (läs: gratis marker) i PLO-eventet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag 1 till ända. Jag tänkte egentligen inte spela något alls idag men tjejen spelade "Apollo Justice Ace Attorney" på DS (kul spel förresten) samt att jag inte är klar med all disk än.

 

Så jag satte mig och spelade. Kan inte riktigt räkna händerna än då jag inte konfigurerat PTO rätt än för svs, men resultatmässigt blev det helt okej.

 

+3500 sek

+€1400

+$1700

 

Började bli trött också, blir mååånga mer händer imorrn, siktar på 3k. Egentligen inga intressanta händer förutom en bluff som gick åt pipsvängen. Dessutom är det väldigt ovant med nya primaklienten.

 

Tack för lyckönskningarna alla också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

50k händer ska jag köra.

Eftersom jag känner mig lite seg och "otränad" i pokersynvinkel så sätter jag inte höga mål alls gällande winrate utan jag siktar på att hålla 4 ptbb/100 vilket är i det absoluta lågområdet för mitt spel, jag klagar förstås inte ifall det blir högre.

 

lol haha, gick på det först, men sen insåg jag vilken dag det är idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick inte sådär väldigt bra idag men det är inte mycket att göra åt. Har dock 5 timmar kvar att spela innan tjejen kommer hem.

 

Egentligen borde hon jobba nattskift så man fick spela på nätterna, uselt värde på dagarna nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

negativt $200/punkt på S&P500 ingång 1376,6

 

Avslut 1351,0 stoploss 1381,5.

 

Satte in lite nya pengar på finansbet, det här tillfället känns för bra för att inte tas tillvara på.

 

Edit: avslutade på 1364.2, Gillar inte att ligga inne över natten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

negativt $200/punkt på S&P500 ingång 1376,6

 

Avslut 1351,0 stoploss 1381,5.

 

Satte in lite nya pengar på finansbet, det här tillfället känns för bra för att inte tas tillvara på.

 

Vilken sajt kör du på? Betsson?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...