Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Snabb fråga: När kommer lösenordet till torsdagens tävling?

 

Jag tror i och för sig att han menade pokerforum tävlingen

 

Ja, det gjorde jag. Det var otydligt i det förra inlägget men nu vet jag att den turneringen är framflyttad.

 

(undviker billigt skämt om Tain och uppskjutna turneringar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Tack för era inlägg...

 

Ursäkta för att jag missförstod din fråga om turneringen. Men det stämmer bra att turneringen är framflyttad.

Jag bifogar i slutet av detta inlägg alla uppgifter om turneringen i fråga. Hoppas att framflyttningen av turneringen inte skapat några problem för någon av er som ska spela den.

 

Har ni några fler frågor om detta eller något annat så är det bara att höra av dig via ett inlägg eller via support@parbet.com

 

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!

 

Med mycket vänliga hälsningar

Erik Persson

Customer support

Parbet.com Ltd.

 

Ps. Här kommer info om turneringen i fråga:

I samarbete med Parbet erbjuder pokerforum.nu en lösenordsskyddad FPP-satellit till Gothenburg Open, som spelas 28-30 juni. För endast 100 FPP kan du vinna en plats värd $2500!

 

Parbet FPP-satellit

 

Turneringen går av stapel hos Parbet den 1/6 kl 20:00. Inköp: 100 FPP, lösenord Pokerforum. Turneringen är endast öppen för medlemmar i forumet.

 

Priser:

 

1.Göteborgspaketet $2500 (inkluderar: buy-in $1650+ hotel+ flyg+ extras )

 

2. side event $300

 

2. side event $300

 

4-6 $100 insatt på pokerkontot

 

7-10 $50 insatt på pokerkontot

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Information om Gothenburg Open:

 

Stad: Göteborg

Datum: 28-30 Juni, 2006 OBS! nytt datum!

Buy-in: $1500+ 150 huvudeventet

Uppskattad prispott: $180.000+ $8.000 Add-on

Deltagarantal: 120 (max)

Parbet.com deltagare: 25 i huvudeventet

Organisatörer: Club Svea, Joakim Giegert & Mattias Ericsson

 

Hur kvalificerar du dig

 

1. Köp in dig direkt till turneringen i Parbet.coms pokerclient, “Gothenburg

Open” $1500+150 (tillgänglig från den 25 april).

2. Satelliterna startar den 25 April

3. Sponsorship race- 25 $2,500 packet och 25 platser till $300 sido-eventet.

 

Om turneringen:

 

Speltyp: Texas Hold’em No limit

Inga rebuys eller addons

 

$10.000 Add-on struktur:

1. Två gratisplatser, en i varje heat ($3.000)

2. Två Mystery Bounty ($2.000)

3. $500 till spelaren som hamnar på 11 plats

4. $500 för bästa handen

5. $4000 lika fördelning (%) av prispotten,

 

Prisstruktur:

1. 37,20%

2. 18,80%

3. 10%

4. 8%

5. 7%

6. 5,80%

7. 4,80%

8. 3,80%

9. 2,60%

10. 2,00%

---- 100,00%

 

Mer information kommer att finnas tillgänglig under turneringen.

 

Terms And Conditions

 

1. You must be 18 years of age or older. Valid proof of age is required. It

is the responsibility of the player to ensure this

2. Qualifiers may be asked to take part in supporting promotional/PR

campaigns

 

Skapa ett konto hos parbet och börja samla FPP-poäng redan idag! Just nu får du upp till $150 och en kortlek i insättningsbonus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som regelbundet spelar sit and gos på Parbet? Fylls borden upp snabbt? Är lite sugen på att testa $10 till $30 fulltable (inte turbo) på Parbet men vill inte sitta och vänta en halvtimme på att borden ska fyllas liksom.

 

Sit and go ska vara PANG PANG PANG! Nytt bord - Ut - Nytt bord - Vinst - Nytt bord :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som regelbundet spelar sit and gos på Parbet? Fylls borden upp snabbt? Är lite sugen på att testa $10 till $30 fulltable (inte turbo) på Parbet men vill inte sitta och vänta en halvtimme på att borden ska fyllas liksom.

 

Sit and go ska vara PANG PANG PANG! Nytt bord - Ut - Nytt bord - Vinst - Nytt bord :lol:

 

Jag lirar en del sit n go på parbet.

På 10$ nivån är det fart men på 20$ kan man få vänta ett bra tag. 30$ spelas knappt alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Tack för era inlägg.

 

 

Angående ditt inlägg där du undrar över First Deposit Bonusen, johansen. Den betalas ut automatiskt så fort du klarat av kraven till den. Här står det beskrivning om kraven för att få bonusen:

 

"Parbet dubblar din första insättning – Upp till $150 gratis!

 

1. Överför pengar till ditt pokerkonto och börja spela. Bonusen kommer betalas ut automatiskt till ditt pokerkonto när du spelat ihop angiven summa FPP.

 

Insättning Bonus Fpp-krav

$20 $20 200

$75 $75 750

$150 $150 1500

 

 

2. Din 100% bonus kommer att betalas ut automatiskt till ditt pokerkonto när du har tjänat ihop 10 Frequent Player Points (FPP) för varje bonus dollar.

 

3. När du har tjänat ihop tillräckligt poäng kommer bonusen att betalas ut automatiskt till ditt spelkonto. Exempel: en överföring av $150 tillåter dig att få $150 bonus, så snart du har tjänat ihop 1500 FPP.

 

 

 

- Terms and Conditions

- Terms and Conditions

- Detta är ett engångserbjudande, ämnat för Parbet.com poker spelare som har en aktiv, och verkligt pokerkonto.

- Detta erbjudande är bara giltigt för din första insättning och är inte överförbar. Bonusen gäller bara ägare av pokerkonto.

- Besöksregistreringar och låtsasspel är inte tillåtna att ta del av detta erbjudande.

- För att ta del av 100% insättningsbonusen, måste insättningen till ditt konto minst vara 20 USD. Maximal bonus är USD 150, vilket är 100% av en insättning på USD 150.

- Bara en insättning, oberoende kvantitet, är tillåten per spelare.

- Du måste tjäna minst 10 FPP för varje bonus dollar och din bonus betalas bara ut en gång.

- Detta är en allt eller inget bonus.

- Du måste tjäna ihop dina FPP inom 14 dagar.

- I pokerklienten hittar du mer information om FPP och du kan även se hur många FPP du tjänat ihop.

- Spelare får bara ha ett aktivt spelkonto med riktiga pengar. Namnet på kontot måste överensstämma med namnet på kreditkortet (en) som användes vid insättningen.

- Parbet.com förbehåller sig rätten att göra ytterligare begränsningar i miljöer där datorer delas (exempelvis universitet).

- Parbet.com förbehåller sig rätten att neka detta erbjudande till spelare eller att ta bort erbjudandet när som helst. Detta erbjudande ligger under konstant granskning och vi förbehåller oss rätten att göra förändringar i erbjudandet.

- genom att acceptera, spela och använda sig av detta erbjudande, så godkänner spelaren detta avtal. "

 

 

Om du har några fler frågor om detta så kan du antingen maila oss direkt på Support@parbet.com. Eller skriva ett inlägg här, så ska vi försöka att svara så fort och så utförligt som vi kan.

 

 

Hoppas att ni alla får en trevlig tisdag.

 

Med mycket vänliga hälsningar

Erik Persson

Customer Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades regga ett konto med Euro iställer för USD.

 

Kontaktade supporten för att få det ändrat, men dom sa att det inte gick. Bad dom då ta bort mitt nyreggade konto så jag kunde regga nytt med USD. Fick svaret att det inte gick och ta bort, för dom var tvungen att ha kolla på så man inte hade två konton....

 

LIMBO!

 

Kan Parbets representant här på forumet hjälpa mig kanske??

 

Mitt andvändarnamn är inte helt olikt mitt pf.nu namn: GBSkaning

 

/Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan Andreas!

 

Tack för ditt inlägg.

 

Vi ber om ursäkt för detta!

Tyvärr så är det som du säger att den valuta man väljer i början då man registrerar sig, är den som man måste ha i fortsättningen också.

Så eftersom du valde € (euro) i registreringen, går det tyvärr inte att byta till $ (US dollar). Eftersom det är helt enkelt så det är i systemet vi har just nu. Det stämmer även att det inte går att ta bort ett konto för att senare starta ett nytt med annan valuta. Vi ber tusen gånger om ursäkt för detta Andreas, och hoppas verkligen att det är okej för dig att valutan står i Euro istället för Dollar.

 

Om du har några fler tankar eller åsikter om detta får du jätte gärna skicka ett mail till Support@parbet.com, eller skriva ett till inlägg. Så ska vi försöka att kolla Pokerforum.nu så ofta vi kan.

 

Ber om ursäkt igen.

 

 

 

Ha en jättebra dag Andreas, och alla ni andra här inne på forumet.

 

Med mycket vänliga hälsningar

Erik Persson

Customer Support

Parbet.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ta bort ett konto kan omöjligt vara ett problem.

 

Låt säga att jag inte vara kund hos er längre. Då är ni ju skyldiga att radera kontot på min begäran, iallafall om ni har er bas inom EU, vilket jag förmodar.

 

Iallfall, det har nu löst sig, och jag har ett USD konto.

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Andreas!

 

Tack för dina inlägg här på Pokerforum!

 

Självklart kan vi radera ditt konto, men vad som inte går är då du startar upp ett nytt konto hos oss efter att du raderat det andra. Men med det nya med andra inställningar för valutan. För systemet märker då att du redan varit kund hos oss och stoppar det av automatik.

Men det var ju jättebra att allt detta löst sig nu och att du har USD som valuta!

 

Har du några fler frågor om detta så kan du antingen kontakta Support@parbet.com eller skriva ett till inlägg här.

 

Ha en jättebra dag.

Med mycket vänliga hälsningar

 

Erik Persson

Customer support

Parbet.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejsan!

 

Tack för inläggen här på pokerforum!

 

Angående din fråga, Mikaela. Freeroll satelliten till Göteborg Open ikväll är det tyvärr bara speciellt utvalda spelare som har lösen till. Ledsen för det, men håll gärna ögonen öppna för andra fina turneringar på klienten.

Sen angående din fråga, dollymixture. Så kan man spela som mest 6 stycken bord på Parbet.com för tillfället.

 

Hoppas att ni alla här inne har en trevlig dag idag.

 

Om ni har några fler frågor, så är det bara att ni skickar oss ett mail till Support@parbet.com eller skriver ett till inlägg här på forumet.

 

Med mycket vänliga hälsningar

Erik Persson

Customer Support

Parbet.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan Mikaela!

 

Tack för ditt inlägg.

 

Det var en bra fråga :), men tyvärr så var det ju att denna exklusiva freeroll sattes upp bara för några enskilda spelare. Så därför kunde vi inte låta fler spelare än de som var tänkt vara med i början spela turneringen denna gång.

Men det var ju samtidigt bara hur det var just denna gång. Nästa gång, Mikaela så kanske är det du som är inbjuden till en Exklusiv Freeroll som denna.

 

Om du eller någon annan här inne har några fler frågor om detta eller något annat så är det bara att skicka ett till inlägg här på Pokerforum eller skicka ett mail till Support@parbet.com.

 

Ha en jättebra dag!

 

Med mycket vänliga hälsningar

Erik Persson

Customer Support

Parbet.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Mikaela!

 

Tack för ditt inlägg.

 

Haha, "kanske" :D som jag skrev. Med en betoning på "kanske" eftersom det självklart helt och hållet beror på om man vinner eller får en inbjudan till en plats i en exklusiv gratis-turnering. Men det är ju det som är det speciella med dem. Att det är exklusivt för bara en speciell skala spelare. Och vilka det blir som får spela, samt hur man kan få tillgång till gratis-turneringarna beror ju helt på vilken gratis-turnering det är. Men jag hoppas att detta gett klarhet i denna fråga.

 

Och om du har några fler frågor om detta eller något annat. Skriv gärna ett till inlägg eller skicka oss ett mail till Support@parbet.com.

 

Ha en jättebra kväll Mikaela, och alla ni andra här på Pokerforum.

 

 

Med mycket vänliga hälsningar

 

Erik Persson

Customer Support

Parbet.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej hej!

 

Hoppas att ni alla har det bra.

 

Vi tänkte ta och lägga till ett svar om utbetalningarna man gör via Parbet. Det är så att

*Bankutbetalning tar mellan 2-4 bankdagar att få sina pengar till sitt bankkonto.

*Neteller utbetalningarna görs inom 24h, ett snabbt och bra sätt att få ut sina pengar.

* Moneybookers samma sak som Neteller, där alla betalingar sker inom 24h.

* VISA tar mellan 3-5 bankdagar att få sina pengar direkt till VISA kortet.

 

Om ni inte fått pengarna på era konton inom denna period, så skicka oss jättegärna ett mail om detta. Så ska vi undersöka direkt vad problemet kan vara.

Hoppas att det gick bra med din utbetalning "sundbop", annars så får du väldigt gärna skicka oss ett mail till Support@parbet.com. Så ska vi kolla upp det.

 

Om ni har några fler frågor, så är det bara att ni skickar ett inlägg här. Eller hör av er till Support@parbet.com.

 

Hoppas att ni får en trevlig vecka!

 

 

Med mycket vänliga hälsningar

 

Erik Persson

Customer Support

Parbet.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Undrar om någon känner till något analysprogram, typ Poker Office, som funkar på Parbet/Tain?

 

MVH Gregor

 

Klienten skriver hand history direkt på hårddisken och formatet är väldigt likt Party Pokers. Det är utlovat stöd i tex Poker Tracker i september, men under tiden kan man fortfarande importera filerna som Party Poker.

 

Ett tips är ju att skapa en separat databas för att hålla dem separat.

 

/Linus

Poker Manager,

Tain

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Tjenare! Har en liten fråga angående fpp. Jag har 550FPP som bara liger på mitt parbet konto. Dom har funnits där i några veckor nu. går det få "$" dollar för dem. eller är dom till ingen nytta?

 

Inget liknande som expekt? FPP CASHBACK.

 

/MVH Richard

 

 

Hej Richard,

 

Ber om ursäkt för det sena svaret.

 

Du kan använda dina FPP:s till att tex delta i våra "Big Cash for FPP" turneringar, som spelas dagligen. Du finner dessa under "Real Money" > "Tournaments" i pokerklienten.

 

Erik Persson

Customer Support

Parbet.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...