paokgeorge Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Vad alla prima klienter byter från prima..Jag spelade innan på expekt... efter deras flytt så gick jag över till parbet och nu vet jag nästan inte vart jag ska... Prima har ju den grymmaste klienten... Nån som vet någon prima sajt som kommer vara kvar? kommer nordicbet oxå byta??? Tacksam för svar! /G Jag kan rekomendera the gamingclub. De kommer garanterat vara kvar dessutom är de reggade på Gibraltar (skattefritt). Eftersom jag tycker att de nordiska siterna är ok. så har jag reggat mig på nordicbet... vill veta om ni har nåra synpunkter om dem.. har läst runt lite på forumet men inte hitta något ont om nordicbet. Ska prova där ikväll så får vi se Nån mer som tänker hålla sig kvar i prima???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Obscura Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Eftersom jag tycker att de nordiska siterna är ok. så har jag reggat mig på nordicbet... vill veta om ni har nåra synpunkter om dem.. har läst runt lite på forumet men inte hitta något ont om nordicbet.Ska prova där ikväll så får vi se Nån mer som tänker hålla sig kvar i prima???? Jag tycker Nordic Bet fungerar bra och utbetalningar har tagit ett par dagar för mig. Retligt dock att de inte tar Neteller och att det tillkommer insättningsavgifter. Neteller är dock på gång. De brukar ha en hel del Freerolls med hyfsade priser, $5000-$50 000 i prispotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Fick precis mejl från Parbet om deras nya reload bonus för att "fira" deras flytt till Tain Vet någon hur de räknar FPP när det gäller cashgames? Stod vad som gällde angående turneringar men blev inte riktigt klok på det andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Kan man fixa deras bonus och sen dra sitt pick och pack någon annanstans? Eller grinar de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Är det nån som lyckats ladda ner den nya klienten? Deras hemsida verkar vara överbelastad, jag kan inte logga in..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
harmakhis Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Är det nån som lyckats ladda ner den nya klienten? Deras hemsida verkar vara överbelastad, jag kan inte logga in..... Dom har inte lagt upp pokerklienten än märkligt nog. Tidig eftermiddag skulle den ju vara upp enligt dem själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fishifish Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Någon som kan ladda ner klienten.. dom har lagt upp att man kan ladda ner den.. men det går inte för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fishifish Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 haha.. allt går så sakta!! hoppas det kommer på snabbare.. klienten va riktigt dålig.. synd att dom bytte till tain Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Niztert Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Någon som kan logga in överhuvvudtaget på hemsidan? Händer ingenting när jag skriver i mina uppgifter. Klickar jag på glömt lösenord och fyller i kundnummer och mejladdress får jag som svar att det inte finns något som överännsstämmer med dom uppgifterna. Har dom slarvat bort mitt konto inkl tillgångar i flytten blir det krig. Har mejlat dom men dom jobbar väl bara till 19:00 Så trött jag är på allt strul. Vart kan man spela på Prima skattefritt med utbetalning till bankkonto/visa, få rakeback och ett trevligt bemötande av en proffessionell support???? MVH Niztert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Någon som kan logga in överhuvvudtaget på hemsidan? Funkade bra för en halvtimme sen. Men klienten är skitkass o ful grafik som stryk. Aldrig att jag sätter min fot på Tain. Du använder samma användarnamn som tidigare men du får skriva in ett nytt nickname som du ska ha vid pokerborden. Åtminstone fick jag göra det. Nordicbet och Gaming club är två Primaklienter jag kan rekommendera. Den sistnämnda har nackdelen att alla tider är i EST, dvs amerikanska tider. Kan bli lite knepigt i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
paokgeorge Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Jag flyttade mig själv till nordic bet Lyckades vid 20 tiden logga in i parbets sida och ta ut mina pengar därifrån. Deras "nya" klient verkar inte vara så rolig att leka på den har en massa information som är bra... men borden var riktigt kassa.. den enda nackdelen för min del är borden. (det är där man tillbringar sin tid). Provade hos expekt men gillade inte alls den. De har grymma turneringar med lite folk. (enda positiva). Ni får gärna skriva vad ni tycker. /G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Niztert Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Nu har jag lyckats komma in tillslut efter mycket mejlande med supporten. Dom hade låst mitt konto då jag inte hade skickat in kreditkortsupplysningar. Vilket jag gjort för länge sen. Nu är det iallafall gjort igen och nya programvaran är nedladdad. So far so good. Först visar det sig att mitt alias är taget och ännu värre, Min bankroll e borta. Finns inte en dollar kvar. Har detta hänt någon annan? Vad FAN är det som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swisch Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 För att få 0,5 ffp måste raken på en hand bli mellan 0,5-1 dollar om ajg förstått det rätt...men hur stor måste en pott bli för att där ska dras 0,5 dollar i rake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Det är kaoooos!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ssmhorb Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 hahah ja kaos verkar det vara, supporten svarar inte på email! har skickat 2 stycken:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
biron Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Försökte ta ut pengar till mitt neteller konto, men det gick inte. Kan endast göra utag till mitt visakort som användes vid insättning, så jag skickar mail till deras support men fattar inte vad dom menar. Mailet: -------------------------------------------------------------------------------------- Jag : Jag försökte idag ta ut pengar men fick aldrig välja vart utaget skulle gå. Den valde mitt visakort automatiskt, går det inte att ta ut pengar till mitt neteller konto? Parbet: Inte om du har satt inn med VISA. Jag : Om jag gör en insättning med neteller, kan jag då göra utag till neteller? Parbet : Japp, men inte för du har fylt VISAinnsätningen. --------------------------------------------------------------------------------------- Någon som fattar vad dom menar eller vet hur det ligger till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zener Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 liknar expekt när dom bytte.. orka att alla ska till tain., någon som vet hur det är med parbets rakeback nu när dom har dragit till tain?.. eller ska man behöva flytta på sig en gång till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
foo Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Försökte ta ut pengar till mitt neteller konto, men det gick inte. Kan endast göra utag till mitt visakort som användes vid insättning, så jag skickar mail till deras support men fattar inte vad dom menar. Mailet: -------------------------------------------------------------------------------------- Jag : Jag försökte idag ta ut pengar men fick aldrig välja vart utaget skulle gå. Den valde mitt visakort automatiskt, går det inte att ta ut pengar till mitt neteller konto? Parbet: Inte om du har satt inn med VISA. Jag : Om jag gör en insättning med neteller, kan jag då göra utag till neteller? Parbet : Japp, men inte för du har fylt VISAinnsätningen. --------------------------------------------------------------------------------------- Någon som fattar vad dom menar eller vet hur det ligger till? De menar att du måste få ditt Visa-kort till plus/minus noll innan du får ta ut nån annanstans. Så om du t.ex. satt in $100 med Visa så måste du ta ut $100 till Visa. Orsaken till att sajterna gör så här är väl för att undvika kreditkortsbedrägerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Logga in idag och kolla. Tain suger duktigt. Segare pokerklient har världen aldrig skådat. 100% omöjligt att spela på min iofs något ålderstigna dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verro Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Håller helt med, det har blivit klart sämre och väldans längsamt. det blir till att spela ngn annanstans. Gillade annars parbets design och förut snabba klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 För att få 0,5 ffp måste raken på en hand bli mellan 0,5-1 dollar om ajg förstått det rätt...men hur stor måste en pott bli för att där ska dras 0,5 dollar i rake? Jag såg den rutan med, men jag undrar om det verkligen kan stämma. Överlägset högsta krav jag sett isåfall. Potten lär behöva vara minst 10 dollar för 0.5 i rake (om inte deras rake är högst med). Således två potter på över 10 dollar per FFP. Kan detta verkligen stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swisch Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 För att få 0,5 ffp måste raken på en hand bli mellan 0,5-1 dollar om ajg förstått det rätt...men hur stor måste en pott bli för att där ska dras 0,5 dollar i rake? Jag såg den rutan med, men jag undrar om det verkligen kan stämma. Överlägset högsta krav jag sett isåfall. Potten lär behöva vara minst 10 dollar för 0.5 i rake (om inte deras rake är högst med). Således två potter på över 10 dollar per FFP. Kan detta verkligen stämma? Stämmer det blir det omöjligt för mig att klara bonusen för jag kör0,1/0,2 eller 0,25/0,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 För att få 0,5 ffp måste raken på en hand bli mellan 0,5-1 dollar om ajg förstått det rätt...men hur stor måste en pott bli för att där ska dras 0,5 dollar i rake? Jag såg den rutan med, men jag undrar om det verkligen kan stämma. Överlägset högsta krav jag sett isåfall. Potten lär behöva vara minst 10 dollar för 0.5 i rake (om inte deras rake är högst med). Således två potter på över 10 dollar per FFP. Kan detta verkligen stämma? Stämmer det blir det omöjligt för mig att klara bonusen för jag kör0,1/0,2 eller 0,25/0,5 På NL 0.1/0.2 och FL lägre än 0.5/1 är det omöjligt då raken max är på 0.30. NL 0.25/0.5 och högre är det dock omöjligt Från expekts rakestruktur: Fixed Limit RakeLägre än $0.50/$1.00 $0.01 vid varje $0.15 Max rake: $0.30 $0.50/$1.00 till $2.00/$4.00 $0.05 vid varje $1.00 Högre än $2.00/$4.00 $0.25 vid varje $5.00 Pot/No Limit Rake Lägre än $0.25/$0.50 $0.01 vid varje $0.15 Max rake: $0.30 $0.25/$0.50 till $1.00/$2.00 $0.05 vid varje $1.00 Högre än $1.00/$2.00 $0.25 vid varje$5.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 siten nere just nu...när dem bytte sida så bytte jag även nick....kanon tycker jag för min del då oxen känndes igen så lätt. Tänkte höra om det är många andra som också bytt nick med flytten...??? mvh ox Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 November , 2005 Rapport Share Postad 25 November , 2005 Då stämmer det alltså som jag sa. Pott på 10 dollar krävs för att få en halv FFP. Glöm att jag spelar på Parbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts