Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Jag har tid över just nu. Några frågor? Jag kör så länge jag "orkar". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Vem e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Har du dödat ett däggdjur med dina bara händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Vem e du? Öh, egenföretagare, 32 år, gift, halvkontroversiell forumit med tvångstankar och psykiska problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Har du dödat ett däggdjur med dina bara händer? Inte vad jag minns, men livet är ju inte slut än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Vad gör du i ditt egna företag? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Vad gör du i ditt egna företag? /SK Jobbar inom media på frilansbasis, oftast hemifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheToft Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Har läst din dagbok och där kan man ju läsa att du har väldigt många bizarra fantasier t.ex. att spränga diverse byggnader. Har du genomfört någon sån här fantasi någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Har läst din dagbok och där kan man ju läsa att du har väldigt många bizarra fantasier t.ex. att spränga diverse byggnader. Har du genomfört någon sån här fantasi någon gång? Nope, jag är rätt lat och som jag själv har skrivit tidigare har jag för mycket att förlora just nu. Orka sitta i fängelse som Mattias Flink... På sätt och vis önskar jag att jag skulle få obotlig cancer eller nåt så att man kan skita totalt i konsekvenserna och göra vissa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Varför lyder inte duktiga spelare bankrulle krav emmellanåt och bustar som följd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Varför lyder inte duktiga spelare bankrulle krav emmellanåt och bustar som följd? Skulle tippa att många "duktiga spelare" är gamblers och spänningssökare. Man måste spela allt högre och få en kick av spelandet. Men vad vet jag? Jag har skottat en del det senaste året eller så, men i typ 1,5 år lirade jag enbart på mikrobord trots att jag låg ganska hyfsat plus. Som jag ser det ska poker dra in pengar till hushållet, annars är det meningslöst att lira, men för många handlar det mer om spänningen än om pengarna. Edit: Sen är det ganska lätt att kliva upp i nivå, men ruggigt svårt att kliva ned igen. Är man van att lira om vissa summor kan det lätt kännas meningslöst att lira om vad man själv anser vara småsummor. Många blir pengablinda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Vad har du för syn på homosexualitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Vad har du för syn på homosexualitet? Jag förstår det inte och ser det som onaturligt. Dock gäller det enbart för mig. Vad andra sysslar med angår inte mig och man ska göra det som känns rätt för en själv. Jag har inga problem med homosexuella, så länge de inte lider av mindervärdeskomplex och känner sig tvungna att gnida sin sexualitet i ansiktet på andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Den här brunnen var efterlängtad:-P Sysslar du med någon idrott eller motionsform? Hur började du med poker? Gillar du även andra spel? Hur träffades du och din flickvän och hur ser hon ut? Posta gärna en bild om du kan. Vilken är din värsta beat du fått 1, Matematiskt? 2, Ekonomiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Hur tror du dina närmsta vänner skulle besvara frågan: Hur skulle ni beskriva Cleburne med 5 ord? Hur fungerar din "vittbröd-diet", vad tvingas du kompletera med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Den här brunnen var efterlängtad:-P 1. Sysslar du med någon idrott eller motionsform? 2. Hur började du med poker? 3. Gillar du även andra spel? 4. Hur träffades du och din flickvän och hur ser hon ut? Posta gärna en bild om du kan. 1. Nej, jag lirade väldigt mycket tennis som yngre, men just nu motionerar jag inte alls. Dock borde jag göra det. 2. Såg WPT på tv och började lira på en ren playmoneysajt - Merompoker eller vad den nu hette. Efter det gjorde jag ett par insättningar på Unibet. Gulade 2x500 kr innan jag satte in 350 kr till och började plussa stabilt. 3. Menar du spel om pengar eller spel i allmänhet? Svaret blir ja i båda fallen. Jag var tidigare en inbiten travspelare, men det var ett tag sedan. Gick plus även på det. 4. Ingen bild, men blond och snygg. Dock skulle vi bägge behöva tappa ett par kilo för tillfället. Vi träffades på gatan i Uppsala klockan två på natten för ett gäng år sedan. Hon var rätt packad och jag började bråka lite med henne. Det visade sig att vi skulle åt samma håll och jag och en kompis gjorde henne sällskap hem. Sedan blev vi kvar i sängen (minus kompisen förstås) i typ fyra dagar och vi gifte oss mindre än ett halvår senare. Vilken är din värsta beat du fått 1, Matematiskt? 2, Ekonomiskt? 1. 1010 vs 99 på brädan 10-7-2 eller nåt. Snubben drog runner-runner fyrtal. 2. $2k. Tiltad all-in med AKs, sprang in i AA. Hände ganska nyligen. Bet-re-raise-allin av mig. Riktigt korkat av mig, men jag hade rushat en del och lirade med vinstpengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 beskriv din korv o mjölkdiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Hur tror du dina närmsta vänner skulle besvara frågan: Hur skulle ni beskriva Cleburne med 5 ord? Hur fungerar din "vittbröd-diet", vad tvingas du kompletera med? Excentrisk, snäll, allmänbildad, arbetsnarkoman, rolig. Det fungerar bra, kompletterar inte med något. Dock är ju mjölk livsviktigt för mig. Kroppen stänger av sig utan mjölk, vilket jag fick uppleva i Thailand för några år sedan. Gick en vecka utan mjölk och det var inte bra. Frugan pressade i mig någon sorts multivitaminer för ett antal år sedan, men de gjorde mig "sjuk". Jag mådde pyton tills jag insåg att det var vitaminerna som orsakade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 beskriv din korv o mjölkdiet. Korv? Nej, vitt bröd utan pålägg och mjölk. Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Är du tillräckligt sjuk i huvet för att gilla Electric retard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bodybuilder120 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 X-tre bästa radioprogrammen-X X-tre bästa skivorna-X X-tre bästa böckerna-X Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Korv? Nej, vitt bröd utan pålägg och mjölk. Så enkelt är det. ok.fick för mig att du skrivit att du åt mycket korv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Är du tillräckligt sjuk i huvet för att gilla Electric retard? Ser rätt meningslöst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
geten1 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Vad är meningen med livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 X-tre bästa radioprogrammen-X X-tre bästa skivorna-X X-tre bästa böckerna-X Lyssnar inte på radio. Bästa skivorna? Jag har svårt för att jämföra hela skivor. Det skulle typ vara soundtracket till Gettysburg, skiva 3 i samlingen Grand Old Country och skivan "Fields" av Paula Hedvig. Böcker: 1. The Killer Angels - Michael Shaara. 2. Lee - Douglas Southall Freeman. 3. The Confederate Nation - Emory M. Thomas. Ettan är konstant, tvåan och trean kan nog bytas ut med jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts