Gå till innehåll

The Well - Cleburne


Cleburne

Recommended Posts

  • Svars 248
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har läst din dagbok och där kan man ju läsa att du har väldigt många bizarra fantasier t.ex. att spränga diverse byggnader.

Har du genomfört någon sån här fantasi någon gång?

 

Nope, jag är rätt lat och som jag själv har skrivit tidigare har jag för mycket att förlora just nu. Orka sitta i fängelse som Mattias Flink... På sätt och vis önskar jag att jag skulle få obotlig cancer eller nåt så att man kan skita totalt i konsekvenserna och göra vissa saker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför lyder inte duktiga spelare bankrulle krav emmellanåt och bustar som följd?

 

Skulle tippa att många "duktiga spelare" är gamblers och spänningssökare. Man måste spela allt högre och få en kick av spelandet. Men vad vet jag? Jag har skottat en del det senaste året eller så, men i typ 1,5 år lirade jag enbart på mikrobord trots att jag låg ganska hyfsat plus. Som jag ser det ska poker dra in pengar till hushållet, annars är det meningslöst att lira, men för många handlar det mer om spänningen än om pengarna.

 

Edit: Sen är det ganska lätt att kliva upp i nivå, men ruggigt svårt att kliva ned igen. Är man van att lira om vissa summor kan det lätt kännas meningslöst att lira om vad man själv anser vara småsummor. Många blir pengablinda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för syn på homosexualitet?

 

Jag förstår det inte och ser det som onaturligt. Dock gäller det enbart för mig. Vad andra sysslar med angår inte mig och man ska göra det som känns rätt för en själv. Jag har inga problem med homosexuella, så länge de inte lider av mindervärdeskomplex och känner sig tvungna att gnida sin sexualitet i ansiktet på andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här brunnen var efterlängtad:-P

 

Sysslar du med någon idrott eller motionsform?

Hur började du med poker?

Gillar du även andra spel?

Hur träffades du och din flickvän och hur ser hon ut? Posta gärna en bild om du kan.

 

Vilken är din värsta beat du fått

1, Matematiskt?

2, Ekonomiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här brunnen var efterlängtad:-P

 

1. Sysslar du med någon idrott eller motionsform?

2. Hur började du med poker?

3. Gillar du även andra spel?

4. Hur träffades du och din flickvän och hur ser hon ut? Posta gärna en bild om du kan.

 

1. Nej, jag lirade väldigt mycket tennis som yngre, men just nu motionerar jag inte alls. Dock borde jag göra det.

2. Såg WPT på tv och började lira på en ren playmoneysajt - Merompoker eller vad den nu hette. Efter det gjorde jag ett par insättningar på Unibet. Gulade 2x500 kr innan jag satte in 350 kr till och började plussa stabilt.

3. Menar du spel om pengar eller spel i allmänhet? Svaret blir ja i båda fallen. Jag var tidigare en inbiten travspelare, men det var ett tag sedan. Gick plus även på det.

4. Ingen bild, men blond och snygg. Dock skulle vi bägge behöva tappa ett par kilo för tillfället. Vi träffades på gatan i Uppsala klockan två på natten för ett gäng år sedan. Hon var rätt packad och jag började bråka lite med henne. Det visade sig att vi skulle åt samma håll och jag och en kompis gjorde henne sällskap hem. Sedan blev vi kvar i sängen (minus kompisen förstås) i typ fyra dagar och vi gifte oss mindre än ett halvår senare.

 

Vilken är din värsta beat du fått

1, Matematiskt?

2, Ekonomiskt?

 

1. 1010 vs 99 på brädan 10-7-2 eller nåt. Snubben drog runner-runner fyrtal.

2. $2k. Tiltad all-in med AKs, sprang in i AA. Hände ganska nyligen. Bet-re-raise-allin av mig. Riktigt korkat av mig, men jag hade rushat en del och lirade med vinstpengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tror du dina närmsta vänner skulle besvara frågan: Hur skulle ni beskriva Cleburne med 5 ord?

 

Hur fungerar din "vittbröd-diet", vad tvingas du kompletera med?

 

Excentrisk, snäll, allmänbildad, arbetsnarkoman, rolig.

 

Det fungerar bra, kompletterar inte med något. Dock är ju mjölk livsviktigt för mig. Kroppen stänger av sig utan mjölk, vilket jag fick uppleva i Thailand för några år sedan. Gick en vecka utan mjölk och det var inte bra. Frugan pressade i mig någon sorts multivitaminer för ett antal år sedan, men de gjorde mig "sjuk". Jag mådde pyton tills jag insåg att det var vitaminerna som orsakade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

X-tre bästa radioprogrammen-X

 

X-tre bästa skivorna-X

 

X-tre bästa böckerna-X

 

Lyssnar inte på radio.

 

Bästa skivorna? Jag har svårt för att jämföra hela skivor. Det skulle typ vara soundtracket till Gettysburg, skiva 3 i samlingen Grand Old Country och skivan "Fields" av Paula Hedvig.

 

Böcker:

1. The Killer Angels - Michael Shaara.

2. Lee - Douglas Southall Freeman.

3. The Confederate Nation - Emory M. Thomas.

 

Ettan är konstant, tvåan och trean kan nog bytas ut med jämna mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...