Gå till innehåll

The Well - Cleburne


Cleburne

Recommended Posts

  • Svars 248
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1. 1010 vs 99 på brädan 10-7-2 eller nåt. Snubben drog runner-runner fyrtal.

Detta kan ju inte stämma, är detta verkligen din värsta badbeat nånsin? Du kan inte spelat särskilt mycket isåfall, killen har ju typ 3 procent vinstchans förutsatt att han inte kan få färg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta kan ju inte stämma, är detta verkligen din värsta badbeat nånsin? Du kan inte spelat särskilt mycket isåfall, killen har ju typ 3 procent vinstchans förutsatt att han inte kan få färg.

 

Det var den som sved mest. Jag har säkert åkt på värre rent matematiskt, men man kommer ju inte ihåg dem alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså. jag tror det är större chans att man överlever om man inte landar på huvudet. Men om det är högt så kanske man inte vill överleva.

 

Landar du på benen trycks väl kotorna upp i hjärnan. Det bästa vore väl att landa på rumpan/höften. Men vad vet jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du att du gör när pokersuget kommer tillbaks? Avleda uppmärksamheten eller "trilla dit"?

 

/SK

 

Känns som 50/50. Jag kan ju inte säga att jag "aldrig kommer att spela poker mer", men jag hoppas att jag slipper trilla dit igen. Jag har lagt av med ett gäng saker i mitt liv som var mycket skadligare än poker och ser ingen anledning till varför jag inte skulle kunna lägga av för gott om jag verkligen vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

USA:s ekonomi, hur allvarligt står det egentligen till?. Jag läste nått om en inflationsnivå på 2.6%, personligen hävdar jag att det är sjuk propaganda. Verkliga nivån över eller under 5%?.

 

McCain kommer säkerligen vinna valet..men kan du handen på hjärtat säga att det är det världen och USA behöver i dagsläget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

USA:s ekonomi, hur allvarligt står det egentligen till?. Jag läste nått om en inflationsnivå på 2.6%, personligen hävdar jag att det är sjuk propaganda. Verkliga nivån över eller under 5%?

 

Omöjligt för mig att veta vad inflationen ligger på, men hur allvarligt det är? Tja, USA har redan konkat, men ingen vill erkänna det. Man ligger ju redan back något i stil med 50-60 biljoner (trillion) dollar. Good luck with that.

 

 

McCain kommer säkerligen vinna valet..men kan du handen på hjärtat säga att det är det världen och USA behöver i dagsläget?

 

Självklart inte, men det spelar ingen större roll om det blir Clinton, Obama eller McCain. Underskottspolitiken kommer att fortsätta och man gräver ett allt djupare hål. Dollarn kommer att fortsätta stadigt nedåt och när allmänheten till slut inser hur körda man är kommer allt att implodera. Antingen måste man höja skatterna något helt enormt (otänkbart i USA) eller så måste man skära ned på utgifterna något helt enormt (typ lika otänkbart för de troliga presidentkandidaterna). Nej, USA:s framtid ser mörk ut och det får ju konsekvenser för hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du ska spendera 1 år på en öde ö, vem tar du med dig:

Snook (båda två) eller Peter Eriksson (miljöpartiet)

 

Ingen. Om jag måste välja tar jag Peter Eriksson eftersom det är lättare att ta livet av en person. En palmgren genom hjärnan på honom och så får jag vara i fred i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...