Gå till innehåll

SAJT: NordicBet.com


DrillerKiller

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 485
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hände mig också i måndags. Gjorde två insättningar på samma belopp för trodde inte första gick genom (blev ngt fel trodde jag). Dagen efter märkte jag att samma beloppe dragits två gånger från mitt bankkonto så jag maila dem och det löste sig fint. Inga problem alls faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

NordicBet ska ha Retro-SM onsdagen 12 november 100,000 SEK Freeroll :)

 

Saxat från hemsidan:

 

100,000 SEK Freeroll

 

Spelade du Poker-SM Online 2006 eller 2007? Då får du vara med i vår 100,000 SEK Freeroll! Allt du behöver göra är att gå in i pokerklienten och under "Scheduled Tournaments" > "Special" i gamla lobbyn eller "Scheduled Tournaments" > "Freerolls" i nya lobbyn där du klickar på "join" för att bekräfta ditt deltagande!

 

Det är även €100 bounty på SM Main Event vinnarna från 2006 och 2007! Dessa är namnen du ska slå ut: Bites_fish och sportcafet.

 

Datum för Retro-SM: 12 november kl 19:00!

 

Om det var ett tag sen du loggade in hos oss kan ditt alias ha blivit inaktivt så vänligen testa redan idag om du kan logga in i pokerklienten och registrera dig för turneringen.

 

Om du inte kan registrera dig trots att du spelade SM 06 eller 07 vänligen kontakta support@nordicbet.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NordicBet ska ha Retro-SM onsdagen 12 november 100,000 SEK Freeroll :)

 

Saxat från hemsidan:

 

100,000 SEK Freeroll

 

Spelade du Poker-SM Online 2006 eller 2007? Då får du vara med i vår 100,000 SEK Freeroll! Allt du behöver göra är att gå in i pokerklienten och under "Scheduled Tournaments" > "Special" i gamla lobbyn eller "Scheduled Tournaments" > "Freerolls" i nya lobbyn där du klickar på "join" för att bekräfta ditt deltagande!

 

Det är även €100 bounty på SM Main Event vinnarna från 2006 och 2007! Dessa är namnen du ska slå ut: Bites_fish och sportcafet.

 

Datum för Retro-SM: 12 november kl 19:00!

 

Om det var ett tag sen du loggade in hos oss kan ditt alias ha blivit inaktivt så vänligen testa redan idag om du kan logga in i pokerklienten och registrera dig för turneringen.

 

Om du inte kan registrera dig trots att du spelade SM 06 eller 07 vänligen kontakta support@nordicbet.com

 

Ah, gratis är alltid gott! Man får väl anta att de kommer att få mängder av e-mail från sådana som inte deltog också, som vill veta hur man anmäler sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Jag fick ett mail med ett en kampanj "Vi har lagt märke till att du ännu inte har tagit del av de 100 kr som vi erbjuder dig helt gratis så vi ville därför skicka en liten påminnelse om detta.

 

Allt du behöver göra för att få bonusen är att logga in på ditt konto och skriva in nedanstående bonuskod under Insättningar" jag fick 0,01 insatt på mitt konto.Om jag inte var bland dom 3000 första borde inte koden fungerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett mail med ett en kampanj "Vi har lagt märke till att du ännu inte har tagit del av de 100 kr som vi erbjuder dig helt gratis så vi ville därför skicka en liten påminnelse om detta.

 

Allt du behöver göra för att få bonusen är att logga in på ditt konto och skriva in nedanstående bonuskod under Insättningar" jag fick 0,01 insatt på mitt konto.Om jag inte var bland dom 3000 första borde inte koden fungerat.

 

Hehe, jag upptäckte precis samma sak för en timme sen. Jag fick också bara 0,01 insatt. Skickade ett mail till dom ang. det. Får väl se vad dom säger.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev lovad €20 men när jag använde koden fick jag $20 istället. men gratis pengar är ju alltid bra.

Har grindat upp till €130 men det är långt kvar till att cleara bonusen, är det nån som har erfarenhet av vad som händer när man inte har nått ända fram. Enligt ToC, som är lite otydlig, kan man inte casha ut vinsten men innebär det att de tar hela vinsten också i slutet av månaden?

 

Chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev lovad €20 men när jag använde koden fick jag $20 istället. men gratis pengar är ju alltid bra.

Har grindat upp till €130 men det är långt kvar till att cleara bonusen, är det nån som har erfarenhet av vad som händer när man inte har nått ända fram. Enligt ToC, som är lite otydlig, kan man inte casha ut vinsten men innebär det att de tar hela vinsten också i slutet av månaden?

 

Chris

 

Tyckte villkoren vara ganska tydliga:

 

2.10 Any offer received by a customer via e-mail from NordicBet is personal and only valid for the particular customer unless stated otherwise.

 

Any bonus offer from NordicBet is valid only one time per customer account, computer and household.

 

All winnings originating from a bonus offer are to be considered bonus winnings and no payout of such winning will be made until the terms and conditions for the bonus are met.

If no other conditions are stated in the actual campaign, one of the following terms must be fulfilled before withdrawal of bonus:

 

Poker

1-250 SEK/NOK/DDK and 1-25 €/$ = 500 Raked Hands or 1000 Poker Points

251-500 SEK/NOK/DKK and 26-50 €/$ = 750 Raked Hands or 1800 Poker Points

501-1000 SEK/NOK/DKK and 51-100 €/$ = 1000 Raked Hands or 3500 Poker Points

 

Har inte sett något om nån tidsbegränsning för att uppnå villkoren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Satte in €400 häromdagen för att de gav fina 4.00 i odds på Malena Ernman (Melodifestivalen). Medan transaktionen skedde (ca tre min) tog de bort eventen helt. När den kom upp igen var oddsen istället dåliga 3.00. Försökte snabbt casha ut för att hinna få 3.75 på en annan sajt, men har idag (fem dagar senare) inte sett röken av mina pengar.

 

Så jag mejlar dem och frågar vad fan det är som händer. Då svarar de att jag eftersom jag inte omsatt pengarna måste betala 3,9% avgift. Jag får heller inte komma runt avgiften genom att casha ut till bank istället. När jag påpekar att jag gladeligen hade omsatt pengarna om jag bara fått chansen lyssnar de inte riktigt.

 

Bara att betala de fyra procenten och avsluta kontot eller? Härligt kundbemötande iaf... inte mkt pengar men det är fan en principsak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in €400 häromdagen för att de gav fina 4.00 i odds på Malena Ernman (Melodifestivalen). Medan transaktionen skedde (ca tre min) tog de bort eventen helt. När den kom upp igen var oddsen istället dåliga 3.00. Försökte snabbt casha ut för att hinna få 3.75 på en annan sajt, men har idag (fem dagar senare) inte sett röken av mina pengar.

 

Så jag mejlar dem och frågar vad fan det är som händer. Då svarar de att jag eftersom jag inte omsatt pengarna måste betala 3,9% avgift. Jag får heller inte komma runt avgiften genom att casha ut till bank istället. När jag påpekar att jag gladeligen hade omsatt pengarna om jag bara fått chansen lyssnar de inte riktigt.

 

Bara att betala de fyra procenten och avsluta kontot eller? Härligt kundbemötande iaf... inte mkt pengar men det är fan en principsak.

 

Varför ska de bjuda på den kostnaden om du aldrig spelat där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Schyst reload bonus från nordicbet! Gäller dock inte alla, gäller de som var inaktiva i mars...har du inte fått nyhetsbrev + du var inaktiv i mars så kan du kontakta supporten så kan de kolla om du är berättigad att få bonusen.

 

http://www.nordicbet.com/swe/poker/2009-04-06.html

 

Vi ger dig €200 per 2500 Raked Hands

 

Sätt in minimum €5 på ditt konto mellan 9-21 april och spela in dina Raked Hands från 9 april till och med 20 maj! Vi krediterar dig €200 för varje 2500 Raked Hands du spelar upp till €2000 (25,000 RH).

 

Raked hands Reload Bonus Total Bonus

2500 €200 €200

5000 €200 €400

10000 €200 €800

15000 €200 €1200

20000 €200 €1600

25000 €200 €2000

 

Regler och villkor

 

• Detta erbjudande är personligt och gäller för spelare som fick Reload Bonus nyhetsbrevet 2009.04.09.

 

• En raked hand är att ha blivit tilldelad kort i en hand på ett 0,25/0,50 NL/PL/ bord eller högre, där potten har blivit rakad minst €$0,25 (eller om potten är över $€5).

 

• Du ser dina Raked Hands i poker klienten under ”My Account” > View my raked hands, där kan du söka och se hur många Raked Hands du har samlat de senaste 40 dagarna.

 

• NordicBet har rätten att ändra eller avsluta en promotion när som helst. Om NordicBet avslutar denna promotion kommer vi att kreditera ditt konto enligt följande formel: €200 / 2500 X Dina Raked Hands. På så sätt får du fullständigt bonus för allt ditt spel.

 

• Reload Bonusen skall krävas efter varje 2500 raked hands senast 5 dagar efter 2500 händer har uppnåtts. Maila support@nordicbet.com eller kontakta supporten via livechat för att få din bonus.

 

• För att få din bonus måste du kräva din Reload Bonus före den 2009.05.25.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Extremt övervärde just nu..... spela i svenska pokerlandslaget med nalle och brolin.... bara 3 reggade hittils.

 

Final: €100+€10

- 27 september kl 20:00.

- 30 min sen registrering.

- Chips: 3000.

- Levels: 15 min.

- 1 paket garanterad till Nations Cup

- NL Texas Hold'em. Freezeout

 

Viktigt:

Ettan i finalen måste spela live-turneringen, det går ej att sälja paketet. Skulle ettan neka spel så kommer priset gå till tvåan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...