Gå till innehåll

SAJT: NordicBet.com


DrillerKiller

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 485
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Är ni 100% att nordicbet är skattefritt? Jag maila dem och fråga. men de sade att jag var tvungen att kolla upp med skattemyndigheten, och att det inte var deras jobb. TILT. Lixom vf skulle jag gå ner till skattemyndigheten, finns risk att man ska betala skatt. Efter man varit där då måste man verkloigen betala isf.:oops:

 

Vet ni andra prima-skins som e skattefria med rakeback?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni 100% att nordicbet är skattefritt? Jag maila dem och fråga. men de sade att jag var tvungen att kolla upp med skattemyndigheten, och att det inte var deras jobb. TILT. Lixom vf skulle jag gå ner till skattemyndigheten, finns risk att man ska betala skatt. Efter man varit där då måste man verkloigen betala isf.:oops:

 

Vet ni andra prima-skins som e skattefria med rakeback?

 

Det går ju alltid att ringa ett anonymt samtal till skattemyndigheten och fråga. Du behöver ju inte uppge dina personuppgifter samtidigt som du ringer från skyddat nummer.

 

Jag är som ni andra även intresserad om det är 100% säkert att det är skattefritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni 100% att nordicbet är skattefritt? Jag maila dem och fråga. men de sade att jag var tvungen att kolla upp med skattemyndigheten, och att det inte var deras jobb. TILT. Lixom vf skulle jag gå ner till skattemyndigheten, finns risk att man ska betala skatt. Efter man varit där då måste man verkloigen betala isf.:oops:

 

Vet ni andra prima-skins som e skattefria med rakeback?

 

99% duger det?

Men det är ju inte mitt jobb att reda ut åt dig ;-)

 

http://pokerforum.nu/forum/ekonomi-skatt-och-juridik/13495-lista-oever-skattefria-sajter-laes-inlaegg-1-a.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tankte registrera mitt brittiska VISA-kort som andra kontokort hos Nordic, har fungerat finfint tidigare men helt plotsligt gar det inte. Fran supporten sager de att de inte godkanner VISA-kort "fran mitt land".

 

Vad menar de med det? Ar det nan ny policy de infort helt utan vidare? Nan mer som rakat pa det? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Varför kan man i handhistoriken se motpartens kort när han har muckat??
Ingen som vet?????

Det är så på alla sajter jag har provat. Bara du kan se de kort som du har muckat före den sista pengen lades in i potten, men om du muckar under en pågående showdown, efter att vinnaren visat sina kort, så kan alla se vad du hade. Även live så har man tydligen rätt att få se de korten, men det brukar uppfattas som provocerande att kräva att få göra det, så folk låter bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...