Gå till innehåll

SAJT: NordicBet.com


DrillerKiller

Recommended Posts

  • Svars 485
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det beror ju på vilken stil du har som spelare. Är du lös och spelar många händer får du naturligtvis mer raked hands och tvärtom.

 

Det står dock att det räcker med att bli tilldelad en hand för att du ska kunna få raked hands, dvs att du kan folda preflop och även ändå få hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Jag hatar nordicbet och prima i övrigt.

Så otroligt riggat hela tiden.

Stället får mig att må dåligt!

 

jag hatar NORDICBET!! Går inte å vinna hur bra hand man än har efter flopp har alldrig varit med om en pokerklient där dom turar så jävla mkt på river....och så gåre om och om igen även fast man har grym start hand och äger totalt efter flopp.. Och sen precis innan man har rejkat $100 vilket är minimum för att få rakeback så får man sån jävla otur....NORDICBET!!:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hatar NORDICBET!! Går inte å vinna hur bra hand man än har efter flopp har alldrig varit med om en pokerklient där dom turar så jävla mkt på river....och så gåre om och om igen även fast man har grym start hand och äger totalt efter flopp.. Och sen precis innan man har rejkat $100 vilket är minimum för att få rakeback så får man sån jävla otur....NORDICBET!!:twisted:

 

Kan du PM:a mig ditt nick så kan jag kolla upp det där med rb'n?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...