Gå till innehåll

Man United-tråden


heltoker

Recommended Posts

  • Svars 454
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Just när jag tyckte Late hade skrivit något inlägg eller två som inte tydde på grav utvecklingsstörning slår han till igen. Har han ens en hjärna?

 

 

Aspergers syndrom

 

Aspergers syndrom är en form av autism.

Autism är ett funktionshinder som gör att man har svårt

att vara med och förstå andra människor.

 

Liksom andra autismspektrumtillstånd kännetecknas det av bland annat repetitiva beteendemönster och ofta nedsättningar i förmågan till socialt umgänge och kommunikation

 

Look into it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aspergers syndrom

 

Aspergers syndrom är en form av autism.

Autism är ett funktionshinder som gör att man har svårt

att vara med och förstå andra människor.

 

Liksom andra autismspektrumtillstånd kännetecknas det av bland annat repetitiva beteendemönster och ofta nedsättningar i förmågan till socialt umgänge och kommunikation

 

Look into it.

 

Fint att du erkänner vad det är du har iaf. Det ska du ha cred för!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint med vinsten igår. Hade varit sjukt skönt om United lyckades säkra titeln på hemmaplan mot Arsenal på lördag. Dags att ge igen från 2002 när Arsenal säkrade guldet med 2-0 mot just United. Tror att det var på Old Trafford också. Såg den matchen med en nära vän som är Arsenal-fan i London, i Arsenal, på en pub med endast ett united-fan och ca 200-300 Arsenalfan. Kul, och ännu roligare var vandringen från puben till tunnelbanan. tusentals och åter tusentals Arsenal-fans som firade på gatorna.

 

Å andra sidan kanske jag ska vara glad att Arsenal vann den matchen då jag inte riktigt lyckades maskera mina känslor för något av lagen under matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är i barcelona så det var omöjligt för mig att se sista delen av matchen (barca spelade samtidigt och avgjorde ligan). såg bara till 64:e eller något sånt när wigan fortfarande ledde och var smått vansinnig när hela staden barkade fullständigt efter barcas förkrossande vändning. men sedan fick jag updates om uniteds seger och kunde smälta in i glädjeyran. dock dämpades feststämningen något av att bli tårgasad av snuten :S

 

ps. stämningen på läktarna under manchesterderbyt var något av det bästa jag upplevt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Du var nykter nog, de var katastrofdåliga.

 

Första 9 kände man ju att det var lugna puckar. Sen släpper vi in ett skitmål (Etoo gör det obv skitbra men det ska fan inte få gå så lätt) och jag fattar inte vad som hände. Efter en halvtimme var det så katastrofalt dåligt att jag svepte 1-2 öl rätt fort, helt utan hopp till vändning. Var rätt full redan innan det så jag har inte så mycket minne av matchen efter det faktiskt :mrgreen:

 

Det enda jag kommer ihåg är att jag inte ens var spänd alls. Hade vi en enda vettig chans sen egentligen??

 

Jag fattar iaf verkligen inte vad som hände.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
var nog sämsta matchen jag sett av united på tre-fyra år och valencia såg ut som allt som jag inte vill ha i laget samtidigt som park och anderson hittade tidigare outforskade lägstanivåer. verkar bli en fin säsong, detta.

Yes, Valencia kommer inte vara i närheten att fylla tomrummet efter Christina och det kommer säkerligen medföra att det blir många matcher likt denna nästa år. På arenor som White hart Lane, Emirates och Anfield kommer inte United ha mycket att hämta om de inte lyfter sig rejält från de första två matcherna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var nog sämsta matchen jag sett av united på tre-fyra år och valencia såg ut som allt som jag inte vill ha i laget samtidigt som park och anderson hittade tidigare outforskade lägstanivåer. verkar bli en fin säsong, detta.

 

Tycker ändå det är svårt att värdera enskilda spelare när hela laget kollapsar som det gjorde. T.ex. Rooney hade massa skottchanser som han förvaltade helt uselt. Valencia tycker jag ändå har varit lovande i CS och PL-debuten. Park vet man vad han kan. Anderson är den jag är mest skeptisk till, känns inte som han lever upp till sin talang riktigt.

 

Jag har heller ingen bra känsla alls just nu, men det som ändå dämpar den lite är att de har startat ligan lika dåligt på senare tid. Normalt sett efter en sån här match kommer de tillbaka och kör över nästa motståndare, så jag tycker morgondagen är ett väldigt intressant test.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...