Gå till innehåll

Man United-tråden


heltoker

Recommended Posts

Måste lägga till att ni som inte klarar av lite häckel sinsemellan kanske borde dra er till någon sport med mindre fientlig supporterkultur, som badminton eller bowling. Det här är ju så löjligt att man tror att folk gråter sig till sömns ibland.

 

måste jag slåss om jag ska gå och se en match också? 8-) Detta är ett forum där vi diskuterar och då är inte det primära målet att häckla varandra med massa skitsnack. Men berika oss mer med lite härlig fotbollskultur m8, här i united tråden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 454
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

måste jag slåss om jag ska gå och se en match också? 8-) Detta är ett forum där vi diskuterar och då är inte det primära målet att häckla varandra med massa skitsnack. Men berika oss mer med lite härlig fotbollskultur m8, här i united tråden!

 

+100

 

Late, finns det ingen hejd på hur många korkade inlägg du kan skriva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste jag slåss om jag ska gå och se en match också? 8-) Detta är ett forum där vi diskuterar och då är inte det primära målet att häckla varandra med massa skitsnack. Men berika oss mer med lite härlig fotbollskultur m8, här i united tråden!

 

Nej ingen har sagt att du behöver slåss på en fotbollsmatch och jag har inte heller krävt att du ska svara eller ens läsa mitt inlägg. Precis som du säger så är forumet till för att diskutera, bara för att vi är i United tråden måste alla hålla jämnt och älska erat lag då?

 

+100

 

Late, finns det ingen hejd på hur många korkade inlägg du kan skriva?

 

Vad är det som är korkat? Det är ju fotbollens verklighet skildrad. Bara för att jag brinner för mitt lag och har starka åsikter om det och andra lag, ska jag inte få vädra dem då?

 

Jag kan erkänna att det har funnits gånger då jag betett mig barnsligt och hängt upp mig på bagateller i stundens hetta men finns det några regler som säger att jag inte skulle få det?

 

Vad ger dig eller er rätten att bestämma vad jag får tycka och skriva? Sålänge jag inte trampar på någon lag på och håller mig inom forumets ramregler så ser jag inte problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej ingen har sagt att du behöver slåss på en fotbollsmatch och jag har inte heller krävt att du ska svara eller ens läsa mitt inlägg. Precis som du säger så är forumet till för att diskutera, bara för att vi är i United tråden måste alla hålla jämnt och älska erat lag då?

 

 

 

Vad är det som är korkat? Det är ju fotbollens verklighet skildrad. Bara för att jag brinner för mitt lag och har starka åsikter om det och andra lag, ska jag inte få vädra dem då?

 

Jag kan erkänna att det har funnits gånger då jag betett mig barnsligt och hängt upp mig på bagateller i stundens hetta men finns det några regler som säger att jag inte skulle få det?

 

Vad ger dig eller er rätten att bestämma vad jag får tycka och skriva? Sålänge jag inte trampar på någon lag på och håller mig inom forumets ramregler så ser jag inte problemet?

 

Jag har inte påstått att du inte får skriva. Jag sa bara att det du skrev va oerhört korkat. Kul för dig att du brinner för ditt lag. Det gör även jag. Men det gör inte att jag slänger ur mig korkade och helt okunniga kommentarer stup i kvarten.

 

Bygg en sandlåda och börja lek i den istället för att använda denna tråd som den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att du verkligen inte förstår vad jag skriver i min post.¨

 

Jo jag förstod vad du menade och att du vill slå något slag för enhälliga, vettiga fotbollsdiskussioner och vara hela forumets fotbollsmedlare. Sure jag är på den idén och jag kan det faktiskt, tro det eller ej diskutera fotboll med både MAN utd supportrar och Chelsea supportrar men jag har svårt för att inte slägna en känga tillbaka när de kommer in och förpestar Liverpooltråden.

 

Förstår att din poäng här är att det blir lite av en sandlåda.

 

Men de började!

 

Skämt åsido, ja jag ska skärpa mig och inte skriva dumma inlägg i eran tråd, ni ska få älska erat lag ifred. Utan någon som har andra åsikter.

 

Kul inställning till fotboll. Min uppfattning om dig ändras till det sämre. För mig är en stor del av fotbollen att uppleva den och diskutera den med andra. Jag har ingenting emot några gliringar när det går dåligt men att bara gå in och spy galla är så sjukt patetiskt att det är sanslöst. Det gäller naturligtvis folk som går in i Liverpooltråden också.

Jag kan inte påverka din uppfattning om mig den får du gärna ha kvar. Men var går gränsen för att spy patetisk galla, är det när jag är farligt närma sanningen som du känner att du måste slå tillbaka med ett kraftfullt inlägg med en FAST ståndpunkt och visa att SÅHÄR SKA DET VARA, PUNKT.

 

Du är en av de mest äckliga och patetiska personer som jag har stött på på detta forum. Det säger en hel del. Du svarade inte men visst är du aktiv/skribent på SvenskaFans?

 

 

Du verkar vara riktigt jävla äcklig också, och om du är såhär i det verkliga livet så kan jag bara tänka mig hur dina medmänniskor runt om dig tänker om du ska kontrollera allting de gör hela tiden. Prata inte med mig som att jag är din knähund, ditt barn eller din partner. Det är inte så man kommunicerar med vuxna människor man säger inte åt dem vad de ska eller inte ska göra. Håll den diskussionen i ditt sovrum mellan dig och din pojkvän istället.

 

 

Nej jag är inte skrivande på SvenskaFans men jag läser där då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte påstått att du inte får skriva. Jag sa bara att det du skrev va oerhört korkat. Kul för dig att du brinner för ditt lag. Det gör även jag. Men det gör inte att jag slänger ur mig korkade och helt okunniga kommentarer stup i kvarten.

 

Bygg en sandlåda och börja lek i den istället för att använda denna tråd som den.

 

Vad är det som är okunnigt eller korkat?

 

 

Jag satt faktiskt och skrev ett svar om sandlådan nyss, kul att det kom på tal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PFA player's player of the year nomineringar är som följer:

 

Rio Ferdinand - Manchester United

Steven Gerrard - Liverpool

Ryan Giggs - Manchester United

Cristiano Ronaldo - Manchester United

Edwin van der Sar - Manchester United

Nemanja Vidic - Manchester United

 

Känns ganska sjukt och väldigt missvisande enligt mig. Finns dock en intressant artikel om det i här.

 

Rösterna skulle vara inskickade två dagar efter Liverpools förnedring av United och enligt artikeln så får inte spelare vara nominerade om röster inte har kommit in från deras lag i tid. Det innebär att de flesta lag antagligen skickar in sina röster i god tid och varken Torres lek eller Vidics förnedring eller Uniteds form efter det tas i beräkning.

 

Borde stå mellan Gerrard och Vidic enligt mig. Vidic har varit överlägsen i United och Gerrard dominerar i Liverpool (som vanligt). Van der Sar slog massa fina rekord men hade väldigt lite att göra och det var hela lagets förtjänst. Ferdinand har varit väldigt bra men överskuggas av Vidic. Ryan Giggs har spelat väldigt bra väldigt ofta men har för lite total speltid och Ronaldo gör massa mål och drar på sig bevakning men är på tok för dålig i spelet annars.

 

Både Rafael och Evans är nominerade till årets unga spelare men lär inte få något pris och bör inte heller få det. Har inte sett så mycket fotboll denna säsong men de gånger jag har sett Aron Lennon så har han varit utomordentligt bra. Dessutom så har Ireland i City och Agbonlahor i Villa gjort riktigt bra säsonger. Tror på Agbonlahor här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill även passa på att här be Late om ursäkt. Jag var livstiltad på helt andra saker i livet (varken poker eller Uniteds form) och tog ut det på honom. Jag tycker definitivt att jag hade många poänger i det jag skrev men de sjukt överdrivna personangrepp och förlöjligande (menade för honom men det blev mest förlöjligande för egen del) kommentarer jag skrev var självklart över all anständighets gräns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill även passa på att här be Late om ursäkt. Jag var livstiltad på helt andra saker i livet (varken poker eller Uniteds form) och tog ut det på honom. Jag tycker definitivt att jag hade många poänger i det jag skrev men de sjukt överdrivna personangrepp och förlöjligande (menade för honom men det blev mest förlöjligande för egen del) kommentarer jag skrev var självklart över all anständighets gräns.

 

-1. Tycker snarare du var lite väl trevlig mot riksåsnan 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår det. Sitter och pluggar och har ganska tråkigt själv. Längtar tills matchen ikväll. Börjar få lite panik då jag inte får tag på min bror och därför kanske måste streama matchen.

 

Ffa tråkigt när man inte längre har den där känslan av lugn inför match och "vet" att de kommer fixa det. Vi har INTE spelat bra de senaste matcherna :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt med Rio tillbaka , hoppas bara Vidic kan komma upp till normal nivå nu med Rio brevid sig. Och snälla Ferguson , spela inte Neville. Sinnesjukt egentligen , han har gjort mkt för klubben men inte fan ska han spela toppfotboll längre. Spelar vilken random spelare som helst som HB förutom Gary.

 

Kom igen nu United , köör förfan ...tror vi tar detta ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ffa tråkigt när man inte längre har den där känslan av lugn inför match och "vet" att de kommer fixa det. Vi har INTE spelat bra de senaste matcherna :(

 

Har bara sett ett kortare sammandrag av Sunderlandmatchen men jag fick intrycket av att vi spelade bättre där än tidigare. Vi verkade skapa en hel del chanser i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara sett ett kortare sammandrag av Sunderlandmatchen men jag fick intrycket av att vi spelade bättre där än tidigare. Vi verkade skapa en hel del chanser i alla fall.

 

Tycker formen ser ut att vara på väg uppåt mer än neråt trots allt men matchen som helhet var ju inte bra. Det är inte alls samma flyt och dominans som tidigare under säsongen. Fast det gör det ju än mer imponerande att vi faktiskt har två raka i ligan :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra match överlag men för mycket slarv med många felpassningar på egen planhalva. Evra var helt fantastisk en mot en defensivt men vad hjälper det när han varje gång skänker bort bollen i nästa situation?

 

Bättre än de andra matcherna på sistone men knappast jättebra. Kul att se Ronaldo göra lite hemjobb och även en och annan glidtackling. Dock så kan det omöjligen göra så ont varje gång han hamnar i en närkamp som han vill få det att se ut som.

 

Kul med Arsenal i semin. En av mina bästa kompisar är Inter-fan och en annan är Arsenal-fan. Jävligt kul att kolla på viktiga matcher tillsammans när man håller på var sitt lag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra match överlag men för mycket slarv med många felpassningar på egen planhalva. Evra var helt fantastisk en mot en defensivt men vad hjälper det när han varje gång skänker bort bollen i nästa situation?

 

Bättre än de andra matcherna på sistone men knappast jättebra. Kul att se Ronaldo göra lite hemjobb och även en och annan glidtackling. Dock så kan det omöjligen göra så ont varje gång han hamnar i en närkamp som han vill få det att se ut som.

 

Kul med Arsenal i semin. En av mina bästa kompisar är Inter-fan och en annan är Arsenal-fan. Jävligt kul att kolla på viktiga matcher tillsammans när man håller på var sitt lag.

 

Absolut, men man kan inte vara kräsen :) Stort steg framåt är det ju och nu tror jag faktiskt vi fortsätter av bara farten.

 

Vad var det vi var först med av de engelska lagen om vi vann denna match? Fergie snackade väl innan matchen om att United hade en tradition av att vara först och att vi skulle fortsätta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut, men man kan inte vara kräsen :) Stort steg framåt är det ju och nu tror jag faktiskt vi fortsätter av bara farten.

 

Vad var det vi var först med av de engelska lagen om vi vann denna match? Fergie snackade väl innan matchen om att United hade en tradition av att vara först och att vi skulle fortsätta?

 

Definitivt att det ser bra ut. Vi var första engelska lag som vann mot Porto i Portugal eller något sådant. Sjukt löjligt att någon orkar leta upp detta och göra en stor sak av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...