Gå till innehåll

Man United-tråden


heltoker

Recommended Posts

Jag vill även passa på att här be Late om ursäkt. Jag var livstiltad på helt andra saker i livet (varken poker eller Uniteds form) och tog ut det på honom. Jag tycker definitivt att jag hade många poänger i det jag skrev men de sjukt överdrivna personangrepp och förlöjligande (menade för honom men det blev mest förlöjligande för egen del) kommentarer jag skrev var självklart över all anständighets gräns.

 

Jag skrev även i Liverpool tråden för att du inte skulle missa det.

 

Stortartat av dig att be om ursäkt, den godtas. Jag erkänner att Även jag använde mig av en hetsk ton och ber om ursäkt för detta.

 

Angående Pfa så tror jag att precis som vid eran treble season 1999 när Ginola tog hem priset. Så kan det mycket väl vara en nackdel att ha 5 gubbar nominerade då rösterna kan fördelas jämnt på dem. För en någon som inte har sympatier för UTD så blir Gerrard då det självklara valet.

 

Håller ändå med om att det står mellan Gerrard och Vidic.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 454
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkte inte förr på att hela United måste ju rösta på Gerrard, tänk vad hemskt om du heter Gary Neville eller Wayne Rooney.

 

Big gamble idag av Ferguson att vila era namnkunniga spelare.

Sett över matchen så känns resultat rättvist ändå. Att Rooney får sin boyhood dream crushed är bara icing on the cake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara få dela med mig av min lättnad över att United nu inte kan ta fyra titlar, det hade varit alldeles för svårsmält. Antagligen så tar ni ju ligan, kanske även CL och ni kan ju inte direkt vara missnöjda med det :)

 

Efter förra säsongen kände jag att jag hade varit jättenöjd med en stor titel (FA, CL, eller PL). Att vi skulle vara såhär långt framme i allt var osannolikt. Signalerna från Ferguson igår var ju minst sagt tydliga: vinn om ni vill men om ni förlorar är det lugnt, vi har ju CL och PL kvar.

 

Jag tror inte United tar CL igen men jag hoppas och semitror att vi ska kunna vinna ligan för tredje raka året!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst det var "bara" facupen, men har svårt att släppa berbatovs otroligt nonchalanta straff igår. Såg inte ens ut som han försökte och han verka inte bry sig så mycket heller. Tycker synd om alla unga som kämpat hela matchen, så kommer en slapp jävla bulgar in för att slå en straff som han inte lyckas med.

 

Trist att Riley inte vågar blåsa straff efter Moyes attack i tidningarna dagen innan också... Aja..WP everton. Hoppas ni dödar chelsea i finalen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berbatov, sämsta köpet sen jag vet inte när.....Tevez före alla dagar i veckan.

tevez har inte haft ett enda rätt de senaste månaderna, han kan inte springa i en lucka rätt, han kan inte passa bollen. hjälper inte att man springer som en tok ifall man springer helt fel, hela tiden, utan undantag. allt han var förra säsongen saknas nu. folk som springer har united gott om (och rätt dessutom; se rooney och park), tevez behövs inte för att tillföra det.

 

berbatov har alltid sett slapp och lat ut, knappast en "attityd" han har lagt sig till med sen han kom till manchester. tycker det är idiotiskt att kalla berbatov ett dåligt köp när det inte ens gått en säsong och han dessutom gjort 13 mål, och jag anar att han ligger mkt bra till i assistligan.

 

jag säger släpp tevez till lol-laget från madrid, behåll welbeck och macheda som inhoppare och kör på rooney/berba/ronaldo/giggs som anfallare nästa säsong.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är helt med Jello. Hade kunnat tänka mig Tevez om man hade kunnat betala vad han är värd. Och det är INTE runt 300 mille eller vad det är.

 

Slog Berbatov en dålig straff? JA! Men kom igen, han ser ut sådär, har alltid sett ut sådär och kommer säkert se ut sådär så länge han spelar fotboll. Jag betvivlar skarpt att han hade kommit dit han är om han verkligen hade varit nonchalant på riktigt och inte brytt sig.

 

Och jämför United när Berbatov var borta pga skada och nu när han kom tillbaka (inte FA-cupmatchen). Stooor skillnad när Tevez försvann från uppställningen och Berba spelade istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berbatov uttalade sig i en intervju innan förlusten i CL finalen 01/02 mot Real Madrid. När de frågade han hur det kändes att vara i en CL final så ryckte han på axlarna och sa något i stil med:

"It's nothing special. I don't really care.." (EJ ordagrant) Om man sen såg hans agerande på planen så förstår man att han aldrig varit en muntergök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berbatov uttalade sig i en intervju innan förlusten i CL finalen 01/02 mot Real Madrid. När de frågade han hur det kändes att vara i en CL final så ryckte han på axlarna och sa något i stil med:

"It's nothing special. I don't really care.." (EJ ordagrant) Om man sen såg hans agerande på planen så förstår man att han aldrig varit en muntergök.

Det var ju sju år sen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...