Gå till innehåll

Man United-tråden


heltoker

Recommended Posts

Nja, har tyckt du verkat vara en fjant rätt länge men lyckats hålla det inne :D Men det där "LOL"et var ju bara för pinsamt. Sen kvittar det hur mkt du LOLar, faktum kvarstår: Det är små marginaler, Drogba är en idiot som gör sådär, och det kunde absolut ha ändrat utgången av matchen, vare sig du fattar det eller ej.

 

haha, tillåt mig: LOOOOOOOL

 

Standardinlägg hos fiskarna (Du). Ännu en gång går det att med enkla verktyg bryta ner du precis skrev.

 

* Lögn som styrker tidigare personangrepp (vi har aldrig skrivit i samma tråd!)

* Personangrepp

* 100 % sann fakta. Självklart är det idiotiskt av Drogba. Synd bara att det inte alls var vad jag kritiserade i ditt inlägg.

 

LOL!

 

 

EDIT: Kom nu på att det var du som dumförklarade mig när jag gick emot det allmäna synsättet på hur en speciell hand skulle ha spelats. Inte för att

 

Jag antar att jag skriver till en typisk svensson som inte gillar att vara den som sticker ut. Nu orkar jag inte dra ut på denna löjliga diskussion även om jag säkerligen kommer att få två A4- papper skrivna om varför jag är en "fjant"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 454
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha, tillåt mig: LOOOOOOOL

 

Standardinlägg hos fiskarna (Du). Ännu en gång går det att med enkla verktyg bryta ner du precis skrev.

 

* Lögn som styrker tidigare personangrepp (vi har aldrig skrivit i samma tråd!)

* Personangrepp

* 100 % sann fakta. Självklart är det idiotiskt av Drogba. Synd bara att det inte alls var vad jag kritiserade i ditt inlägg.

 

LOL!

 

 

EDIT: Kom nu på att det var du som dumförklarade mig när jag gick emot det allmäna synsättet på hur en speciell hand skulle ha spelats. Inte för att

 

Jag antar att jag skriver till en typisk svensson som inte gillar att vara den som sticker ut. Nu orkar jag inte dra ut på denna löjliga diskussion även om jag säkerligen kommer att få två A4- papper skrivna om varför jag är en "fjant"

 

 

Fast du är ju en fjant, krävs inte "två A4- papper" för att styrka det.

Kommer ihåg handen nu, din "analys" var ett skämt, och är inte relevant här för fem öre så att du överhuvudtaget tar upp det är ju lite skrämmande. GG WP, skriv i Liverpool-tråden framöver tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast du är ju en fjant, krävs inte "två A4- papper" för att styrka det.

Kommer ihåg handen nu, din "analys" var ett skämt, och är inte relevant här för fem öre så att du överhuvudtaget tar upp det är ju lite skrämmande. GG WP, skriv i Liverpool-tråden framöver tack.

 

Knockout punchline detdär sista. Kul att se. Vidare är det intressant att du säger att min analys är ett skämt men jag tar dig i försvar på den punkten och utgår ifrån att du antingen blandade ihop mina tankar med någon annans eller bara vill ha ytterliggare ett personangripande argument.

 

Nämn en bra anledning till att jag borde förpassa mig till Liverpooltråden! Snälla inga personangrepp den här gången för jag blir så ledsen då :(

 

:h: one blood bro, bröder till döden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I brist på andra tankar kring matchen klistrar jag in ett lulligt litet meddelande jag skrev i en annan tråd här på pf:

 

Matchen var som en hollywoodfilm

 

 

:s: Storslaget och Storbudget- underhållning.

 

:s: Det var helt uppenbart vilka de onda (Chelseas hopplock av avdankade stjänor, inköpta för stulna pengar av ägaren som är det enda riktiga fanet) och de goda (United som har flest fans i hela världen och spelar överlägset finast fotboll i ligan).

 

:s: Hjälten , Ronaldo, brukar inte vara bra mot storlagen men axlar i denna match Luke skywalkers roll i Star Wars genom att utvecklas under matchens gång.

 

:s: De onda tar över mer och mer allt eftersom filmen fortlöper.

 

:s: När det ser som allra sämst ut för de goda och hjälten verkar ha misslyckats med sitt uppdrag vänds hela scenariot genom att de ondas ledare Darth Vader (Terry) gör ett misstag.

 

:s: Edwin van der Sar gör rollen som Han Solo på ett grymt sätt. I början verkar han inte vara mycket att lita på (då han halkar och därmed släpper in ett mål som gör att de onda börjar ta över) men från en klar himmel slår han ner som åskan och räddar de goda till ännu en tids styrande över världen.

 

 

United är återigen bäst i världen och allt är som det ska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Zlatan blev TOKsågad av Gazettan! Jag tyckte han låg bakom 90% av allt Inter skapade och utan honom tror jag inte det hade sett hyfsat jämnt ut på planen. Dock har de rätt i sin huvudpoäng, han MÅSTE göra mål på sina chanser om han ska ta steget till topp 3 i världen istället för, låt säg, topp 10.

 

En sak som imponerar extra mycket på mig är att jag inte sett United slarva bort såhär mycket passningar på riktigt riktigt länge nu, och ändå slår de italiens överlägset bästa lag med 2-0. Mäktigt.

 

Två vinster redan denna sjuka vecka, jag är hyfsat nöjd med oavgjort imorgon :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...