Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 454
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sjukare tur med lottningen får man leta efter.

MVH Bitter Scouser Bastard 8-)

Aja, förra året var väl inte världens roligaste lottning har jag för mig och Inter i åttondel i år var inte direkt en höjdarlottning. Mycket välförtjänt det här måste jag säga ;) Men i CL kan allt hända som man säger...

Postad

Jag tror inte Arsenal är mer än 60% favorit i sin kvart - men blir det så att Arse möter ManUre i semi så är det allt annat än en promenadis för de röda jävlarna - Arsenal är ju bra, men samtidigt är det nog den sämsta upplagan Arsenal vi sett på tio år.

Jag inser att jag skriver som en påse hundskit, men en heldag på IKEA kan göra det med den bäste.

Jag är absolut inte sur över lottningen - jag hade gärna bytt, men ger inte upp eller så. Räds ingen motståndare osv.

Men dock är det så att inför lottningen såg jag 6/8 lag som potentiella slutsegrare - 4 av dessa hamnade på samma halva.

• 3 weeks later...
Postad

Ronaldo är världens mest patetiska fotbollsspelare. Han är en SKAM för fotbollen.

Jag kan inte förstå hur någon vem det än är påstår att den här CLOWNEN är världens bästa fotbollsspelare?

Titta på hur han ligger ner vid 2-1 som att han behöver bäras ut på bår, ser att UTD har bollen reser sig direkt. HAN ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG.

Det finns en artikel för ett par år sen ..året är 2025 och Alex Ferguson är död, i hans testamente står; Hälften av min förmögenhet skall gå till Mike Riley om vi får han som domare när vi är hemma. Vart finner mannen 5 minuter någonstans? Var det när Ronaldo låg ner?

Förstår att någon kommer komma med att det finns filmare i Liverpool, ja det finns det men inte i den här graden och de har absolut inte tappat verklighetsuppfattningen som Ronaldo när han påstår att han inte alls dyker.

I sådana här lägen så vill man bara sluta titta på fotboll, vad är meningen med det när man kan muta sig till domslut och titlar.

Nice hand WP

Postad
Ronaldo är världens mest patetiska fotbollsspelare. Han är en SKAM för fotbollen.

Jag kan inte förstå hur någon vem det än är påstår att den här CLOWNEN är världens bästa fotbollsspelare?

Titta på hur han ligger ner vid 2-1 som att han behöver bäras ut på bår, ser att UTD har bollen reser sig direkt. HAN ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG.

Det finns en artikel för ett par år sen ..året är 2025 och Alex Ferguson är död, i hans testamente står; Hälften av min förmögenhet skall gå till Mike Riley om vi får han som domare när vi är hemma. Vart finner mannen 5 minuter någonstans? Var det när Ronaldo låg ner?

Förstår att någon kommer komma med att det finns filmare i Liverpool, ja det finns det men inte i den här graden och de har absolut inte tappat verklighetsuppfattningen som Ronaldo när han påstår att han inte alls dyker.

I sådana här lägen så vill man bara sluta titta på fotboll, vad är meningen med det när man kan muta sig till domslut och titlar.

Nice hand WP

haha, puss på dig också

Postad

" Who's that burning on the runway? Who's that dying in the snow, I'ts Matt Busby and his boys making all the fucking noise, Cause they can't get their aeroplane to go. "

Sätt ronaldo på planet

Postad

I sådana här lägen så är jag nära på att ge upp fotbollen. När det har kommit till att man ska kunna köpa titlar med domslut och domare, då är det inte kul längre.

Men Fifa är för trångsynta och naiva, de vill inte tro att det skulle någonsin skulle hända i Premier League.

Postad

+1 miljard på heltoker för en gångs skull. Skönaste segern på länge.

Kan inte någon mod få den efterblivna idioten Late att hålla käften och sluta besudla denna tråd med sina idiotkommentarer. Jävla åsna.

Postad

mkt mkt skönt och vilket nummer macheda gör. stor klass. annars vet jag inte om någon utom giggs, fletcher och ronaldo (pga målen) kan få godkänt idag. tevez springer mycket och gärna men totalt helt jävla fel och har inte ett avslut på hela matchen. har man brist på anfallare och lirar med nåt halvt 4-5-1 så ska fanimej inte lagets ende renodlade anfallare hämta boll på mittplan och spela felvänd 90% av tiden. tror inte jag såg honom springa på djupet förrän efter en timmes spel.

Postad

Det intressanta med Ronaldo är att det beteendet blev betydligt värre efter att han flyttade till Man Utd. I Sporting hade han ryktet om sig men då var det klart överdrivet. Och det är inte första spelaren som drabbas av det syndromet heller.

Jag tror att vissa tränare uppmuntrar precis den här sortens ojusta spel. Alex Ferguson är en av dem.

Postad

Som jag sa, ditt scum ...

Jag tror att vissa tränare uppmuntrar precis den här sortens ojusta spel. Alex Ferguson är en av dem.

Håller med till fullo, tycker det var glasklart att 17åringen fått klara instruktioner att gå in och filma till sig en straff.

Istället tror jag på tesen att Ferguson blev sjukt förvånad att de för en gångs skull kunde få ett regelrätt mål gjort.

Mike "Mother" Riley förtjänar en medalj i maj. Det hade inte varit rättvist om han inte har fått en.

Han har gjort mycket för laget genom åren.

Postad

Måste ju poängtera att det är skratteretande att någon kan ta Ronaldo i försvar när det finns långfilmer om hans dyk på youtube. Har t o m hittat en Ronaldo top 10 dives 2008 och då hade halva säsongen gått.

Att du kan hitta 1min på Gerrard bleknar i jämförelse.

Postad
det som är mest häpnadsväckande, än mer så än machedas debut, är att det faktiskt finns fler människor som är precis lika efterblivna som late.

Är ju inte så konstig när man håller på en klubb vars supportrar är skyldiga till att ha dödat 39 italienare.