Gå till innehåll

Man United-tråden


heltoker

Recommended Posts

  • Svars 454
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att inte tala om Park! Viiilken match killen gör.. jobbar och sliter (som alltid) men nu också som en vinnare. Annars har han en tendens att inte verkligen vilja vinna varje (många v :mrgreen:) närkamp och inte ha riktig fightingspirit. men idag kunde man faktiskt tro att han lånade Wazzas (rooneys) inställning nu när han ändå var skadad :)

 

Ändå borde han vara lååångt ifrån startelvan i Utd (vilket han iofs inte är i PL) men men..

 

(jag är ett dåligt skribent)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett vilket, sanslöst tråkig match igår. Barca rullar boll som om de var på träning och United spelar Drillo-kontringar. BLÄH.

Yep, Messi är väl i princip den som bjuder publiken på något, vilken underbar spelare..

 

Tar emot att säga detta men grattis till finalplatsen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

United hade fler målchanser än barca igår och det betyder sjukt mkt mer än vad bollinnehav betyder

 

Mjaa men bara marginellt, visste att någon skulle ta upp det här så satt och räknade alla chanser igår på reprisen, fick det till 8-7 i utds farvör om man räknar nanis 5m över skott :) klasspelare!

 

Men då är ni ändå på hemmaplan gubbar !

 

Sen låter jag det vara osagt hur pass farliga chanserna var från båda sidorna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt underbart. Jag tyckte matchen var bra igår. Men jag gillar ju strategisk, defensiv fotboll. Tycker United har gjort en kanon bra semifinal med tanke på ligan och tufft matchschema.

United gjorde det de skulle igår, alltså vann matchen.

 

Klart att man har sett de spela en mer offensiv fotboll än vad de visade upp igår. Men Rooney saknades och Vidic, men Park, som sagt, vilken match han gör. Tänk om man hade haft hans hjärta, som han visade upp igår, när man spelar poker. OJOJOJ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Drink, drink wherever you may be,

We are the drunk and disorderly,

And we don’t give a fuck, and we don’t give a shit,

We came home with the Championship!

 

Lite svårt bara att få folk att haka på att fira med mig på en söndag... :-)

 

 

Jag firade! Och lyckades få med mig en jävla massa folk sjukt nog :D

 

GLORY GLORYYYYYYYYYYYYYYY COME ON U REDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vad tror ni vi går in med för elva idag? 433 eller 442? Kommer neville spela? teves? giggs? park? Många att välja på imo.

 

Finns inte en chans att Neville spelar. Han har väl gjort typ 10 minuter i a-laget denna säsongen. Skulle tro på en 4-5-1-uppställning men hoppas på 4-4-2. Det blir klart roligare spel med två anfallare. Håller nog med Simon Bank lite att om det bara ska backas hem från båda lagen och det kommer att avgöras med ren styrka så vinner nog Chelsea.

 

Blir det 4-5-1 så tror (hoppas) jag på följande

 

VDS

Brown-Ferdinand-Vidic-Evra

Park-Carrick-Scholes-Hargreaves-Ronaldo

Rooney

 

Park har visat klart bättre form än Giggs på sistonde och om man sätter honom på högerkanten så kan han hjälpa till att ta hand om Joe Cole som jag anser är ett stort hot. Med tre man på innermittfältet så kan man matcha Chelseas starka mitt och det skadar inte att Ronaldo slipper att möta Ashley Cole då han har visat sig bra på att ta hand om Ronaldo.

 

Helst vill jag se 4-4-2 och riktigt offensivt (men det lär inte hända):

 

VDS

Hargreaves-Ferdinad-Vidic-Evra

Park-Carrick-Scholes-Ronaldo

Rooney-Tevez

 

Framförallt så tappar denna uppställning på mitten men å andra sidan så finns det klart mycket mer offensiv kraft om Rooney slipper att ensam försöka hålla bollen. En sådan uppställning kan dessutom locka Chelsea att anfalla mer och blir det Hawaii-fotboll så är det United som får en fördel av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla fint!!! Orkar inte skriva något konstruktivt just nu men jag vill ändå citera min bror som 5 sekunder efter avgörandet sa: "Fy fan vad bra! Chelsea är ganska mycket bättre sett till hela matchen, har två ramträffar och ska bara sätta avgörande straffen. Då halkar den jävla Terry och United vinner. Åh, vad jag önskar att jag kunde vara på plan och skratta åt de jävla Chelseaspelarna!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...