Gå till innehåll

Grav bugg på iPoker?


gregcadillac

Recommended Posts

Ledsen ponti lille. Men jag kan inte låta bli.

Denna dialog pågick nyss.

 

Pontus säger:

tjena

Erik säger:

tinni winii

Pontus säger:

lirar du iPoker för närvarande?

Erik säger:

ja

Erik säger:

eller nej

Erik säger:

jag är i frankrike och åker skidor

Pontus säger:

är det ¨überbuggat?

Erik säger:

lirar som sagt inte, missförstod frågan

Pontus säger:

Skulle sätta mig på ett 0,5-1 bord och så är blindsen 0,25-0,5 och miniinköpet är 5 och sen kan man köpa in sig för hur mycket man vill

Pontus säger:

och man kan bara folda syna eller miniraisa

Erik säger:

hahahaa

Erik säger:

är du dum eller låtsas du bara?

Pontus säger:

va?

Pontus säger:

det är så

Erik säger:

fixed limit

Erik säger:

idiot

Pontus säger:

det står klart och tydligt NO LIMIT

Pontus säger:

lol

Pontus säger:

det var visst limmit

Pontus säger:

lol

Erik säger:

hahaha fisk

Pontus säger:

haha kommer jag bli dumförklarad på PF nu eller vad

Erik säger:

hahaahahahhaa har du lagt upp en tråd om det?

Pontus säger:

men varför i helvete är kommer det upp massa limmit bord när jag aldrig har spelat det

Erik säger:

haha inte fan vet jag

Erik säger:

hahaha redigerade bort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen ponti lille. Men jag kan inte låta bli.

Denna dialog pågick nyss.

 

Pontus säger:

tjena

Erik säger:

tinni winii

Pontus säger:

lirar du iPoker för närvarande?

Erik säger:

ja

Erik säger:

eller nej

Erik säger:

jag är i frankrike och åker skidor

Pontus säger:

är det ¨überbuggat?

Erik säger:

lirar som sagt inte, missförstod frågan

Pontus säger:

Skulle sätta mig på ett 0,5-1 bord och så är blindsen 0,25-0,5 och miniinköpet är 5 och sen kan man köpa in sig för hur mycket man vill

Pontus säger:

och man kan bara folda syna eller miniraisa

Erik säger:

hahahaa

Erik säger:

är du dum eller låtsas du bara?

Pontus säger:

va?

Pontus säger:

det är så

Erik säger:

fixed limit

Erik säger:

idiot

Pontus säger:

det står klart och tydligt NO LIMIT

Pontus säger:

lol

Pontus säger:

det var visst limmit

Pontus säger:

lol

Erik säger:

hahaha fisk

Pontus säger:

haha kommer jag bli dumförklarad på PF nu eller vad

Erik säger:

hahaahahahhaa har du lagt upp en tråd om det?

Pontus säger:

men varför i helvete är kommer det upp massa limmit bord när jag aldrig har spelat det

Erik säger:

haha inte fan vet jag

Erik säger:

hahaha redigerade bort

 

Men FU;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHA!!

 

Jävligt kul att läsa om när andra gör bort sig men har faktiskt hållt på att göra samma sak själv. Har precis börjat spela på ipoker o fattar inte varför Limitborden alltid ligger överst o att fliken e öppen även fast jag aldrig spelat det. Men men, kul att du la upp tråden iaf :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt kul! :-D

 

Skönt att det var cash games, så du kunde lämna borden. Hade varit sjukt surt att råka köpa in sig i en dyr turnering, för att sen upptäcka att det är limit :shock:

 

 

Been there, done that... dessutom en "extreme stack" varför man nu har extreme stacks i limit, det fattar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gregcadillac, jag kan trösta dig med att du inte är ensam om att haft den här oturen när du tänkte:

 

Plockat från skojiga mail till Stars-supporten:

 

I recently bought a new computer and downloaded pokerstars. I have been using the site for a while now on my old computer, and the new download does not seem right at all. There is no slide bar to allow me to bet. The table reads that it is 25/50 blinds but when I go to it, it is 10/25. The max money you can bring to a 25/50 table is 50 this says I can bring 1,000,000. It just seems weird. I do not want to be outside the rules. I have tried un-installing the software and re-installing it 3 times now. What do you think the problem is?

 

A little while later he wrote back...

 

I just realized the problem I am having is that I was sitting at a fixed limit table. I am sorry for taking up your time.

 

;-)

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHA!!

 

Jävligt kul att läsa om när andra gör bort sig men har faktiskt hållt på att göra samma sak själv. Har precis börjat spela på ipoker o fattar inte varför Limitborden alltid ligger överst o att fliken e öppen även fast jag aldrig spelat det. Men men, kul att du la upp tråden iaf :mrgreen:

*Räcker upp handen*

Jag fattar inte heller varför iPoker envisas med att öppna upp en massa FL-bord när man loggar in. 2 gånger har jag satt mig ner på FL istället för NL, ena gången hann jag dock dra in en del när mitt nötflushdrag gick in i första handen. Folk måste dock ha trott att jag är skadad som gjorde en hit and run på FL...

 

PS Har för övrigt reggat mig på både PL- och FL-SnG av misstag också, dock inte på iPoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gregcadillac, jag kan trösta dig med att du inte är ensam om att haft den här oturen när du tänkte:

 

Plockat från skojiga mail till Stars-supporten:

 

 

 

;-)

 

Martin K

PokerStars Support Team

I recently bought a new computer and downloaded pokerstars. I have been using the site for a while now on my old computer, and the new download does not seem right at all. There is no slide bar to allow me to bet. The table reads that it is 25/50 blinds but when I go to it, it is 10/25. The max money you can bring to a 25/50 table is 50 this says I can bring 1,000,000. It just seems weird. I do not want to be outside the rules. I have tried un-installing the software and re-installing it 3 times now. What do you think the problem is?

 

A little while later he wrote back...

 

I just realized the problem I am having is that I was sitting at a fixed limit table. I am sorry for taking up your time.

Man får hoppas att det var funmoney..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min personliga favorit bland mailen till PS:

 

'First of all, i would like to say that i love Pokerstars so much. I wear pokerstars shirt, i sleep in a Pokerstars pyjama of my own, i play with pokerstars cards with my friends and i even printed the pokerstars logo on many of my underwears. The problem is that last week i wanted to tatoo the logo "pokerstars" on my shoulder. It's my cousin who made it (you can't imagine how good this guy is! He has already tatooed the face of Madonna on my leg... Yes Madonna is the other passion of my life ! If you don't know her you should definitly listen to her music). Anyway, yesterday, my cousin finished the tatoo but he made ONE BIG mistake : he wrote "Pokestars" instead of "Pokerstars." Yes you're right, he forgot the R !

 

As i guess you know, you can't delete a tatoo that's why i ask you for a BIG favor : Can you change the name of your society to "Pokestars" so i won't be ridiculous my whole life? Thanks so much in advance.'

 

Ditt misstag Greg var väl ändå rätt oförargligt jmft med detta... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...