Gå till innehåll

Liverpool-tråden


Late

Recommended Posts

  • Svars 566
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Glömde ju JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VILKEN DÄNG DE FICK!!!!!!!

 

Har en bild på Ferguson och scorline 1-4 som jag ska låta förstora upp och hänga på väggen, kanske på toan.

 

 

lol :D:lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benitez har förlängt till 2014. Skönt att höra och kul att få in lite kontinuitet i klubben känns tryggt att veta att Rafa kommer sitta i 5år till. Jag tycker att det bådar för stora framgångar.

Verkligen, och skönt när Parry försvinner också, förhoppningsvis får Benitez mer ansvar när det kommer till spelaraffärer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och domaren i världens sämsta form. Stänger FA inte av honom efter denna insats är det skandal.

 

 

Syftar du på Villa matchen och friedels utvisning? Its a penaly, end of story. OCH i sådana här lägen så är det enligt regelboken dubbel bestraffning som gäller.

 

Fan vad jag unnar Gerrard ballon d'or och pfa..om han inte får någon utav dem oavsett om han vinner något silver eller ej så kan de fan lägga ner det. Stör mig utav helvete när ett season wonder som ronaldo får d'or.

 

Yes I said it!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad jag unnar Gerrard ballon d'or och pfa..om han inte får någon utav dem oavsett om han vinner något silver eller ej så kan de fan lägga ner det. Stör mig utav helvete när ett season wonder som ronaldo får d'or.

Nu känns det lite magstarkt att kalla honom för ett "season wonder" (lol) men du vet om att Ballon d'Or baseras på EN säsong?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det känns precis spot on att kalla han ett season wonder, jag tycker han är skräp och att han har det väldigt lätt för sig i manu.

 

Jo, jag vet det..men du vet att Ronaldo antagligen aldrig kommer komma i närheten av formen han hade förra året, någonsin.

Något jag stör mig på är att han aldrig behöver försvara som winger utan han får helt fria ytor framåt.

 

Därför är det lätt att prisa han när han gör mål och sätter nån frispark men han får aldrig kritik när United släpper in något mål från hans kant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Late har rätt i sin sak. Sjävklart skulle inte Ronaldo vunnit Ballon d'Or ifjol, utan den borde egentligen vara vigd åt kung Dado Prso för all framtid.

 

Å så kassa som sportjournalister är lär dom nog förbise Prso även vid nästa utdelning av Ballon d'Or. Priset lär säkerligen tillfalla ett annat "season wonder" i form av Messi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du inte mother guus effekten har börjat dala lite nu när ni förlorat 1-0 mot spurs?

 

COYS !

 

Icke! Den effekten kommer sitta i hela säsongen :)

 

Vi har nästan jämt svårt mot Spurs. Fast är det lika svårt att göra mål som vi hade i helgen så vinner Liverpool, tyvärr. Men det är inte så troligt :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske skulle skapa en Chelsea tråd.. Verkar finnas flera än jag som håller på dem här på forumet...finns det fler true blue här?? Hoho...hoho??

 

Fuuuuuuuuuuck off Chelsea FC You aint got no history.

5 European Cups and 18 leagues That's what we call history!

 

:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...