Gå till innehåll

Liverpool-tråden


Late

Recommended Posts

  • Svars 566
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol medelmåtta. ryck upp dig, va.

Håll dig till pokern va, pojkvasker.

 

Late du gillar inte Liverpool va?

 

Så stor hög med skitsnack från dig att jag spyr.

Fantastisk match, Arshavin var galen.

 

Såg ni Madrid derbyt, lika tokigt där,

 

Spy då men gör inte det i den här tråden och diskutera inte sånt som inte har här att göra. Shush be gone now.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan Liverpool sluta spela så sjuka matcher, och Arschavin klättrar verkligen upp högt på listan över skitar som spelar för bra i fel matcher. Har han gjort en enda bra match förutom denna och mot Sverige senast?

Grattis Manure, nu kan jag äntligen fokusera på division 1 Norra istället, KOM IGEN GRÖNVITT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det enda du kan säga är att jag gick 2 meter off-topic?

Var sjukt att årets 2 ballaste-matcher är samma kväll, en helt ointressant Tisdag.

Förlåt att jag sa det.

 

Liverpool har alltid otur! Usch!

 

Nja du får gärna komma in och diskutera men när du bemöter mitt inlägg med skit så får du bara skit tillbaka också.

 

 

Om du tittar på målen igen så förstår du nog vad jag menar. Misstförstå mig inte det var en bra match av Arshavin men titta gärna på målen igen innan du haussar han.

Arshavins tvåa var ett riktigt snyggt mål. I övrigt är det ju individuella riktiga skitmisstag som leder till de andra.

Har inte det 4e färskt i minnet och hittade inte något klipp heller men vill minnas att det var en giveaway där också.

Reserverar mig för fel dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men stor humor att Late gnäller på vad folk skriver i denna tråden.

 

Sa du inte att du aldrig läst ett inlägg här förräns en vecka sen. Nu har du både läst och skrivit flera. Kan inte undgå att känna att jag är en del av drivkraften bakom detta ökade intresse för Liverpool. Kul att se.

 

 

Anledningen är kanske också delvis för att du vill skifta lag om något år när Ferguson slutar och ni förpassas till mitten av tabellen där ni hör hemma? :) Förstår att Liverpool ligger nära till hands, man kan inte ogilla dem.

 

YNWA lads

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Måste säga att jag tycker Arshavin är en jävla medelmåtta som känner att han måste hävda sig vid sina 3 tap-ins. Med sin ÄCKLIGA målgest. Jag kan ge han ett av målen det var snyggt men resten av dem kommer han ju mer eller mindre fri med Reina.

 

Hihihihihi. Nån är bitter.

 

EDIT: 6 mål och lika många assist på sina 10 första PL-matcher i karriären. Luktar ju medelmåtta långa vägar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: 6 mål och lika många assist på sina 10 första PL-matcher i karriären. Luktar ju medelmåtta långa vägar.

 

238 matcher i Zenit i RYSKA ligan och 51 mål to show for it.

 

Det är ungefär där han bör ligga när man summerar hans karriär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa du inte att du aldrig läst ett inlägg här förräns en vecka sen. Nu har du både läst och skrivit flera. Kan inte undgå att känna att jag är en del av drivkraften bakom detta ökade intresse för Liverpool. Kul att se.

 

 

Anledningen är kanske också delvis för att du vill skifta lag om något år när Ferguson slutar och ni förpassas till mitten av tabellen där ni hör hemma? :) Förstår att Liverpool ligger nära till hands, man kan inte ogilla dem.

 

YNWA lads

 

Varför frågar du något du redan vet? Inte helt vettigt. Jag fortsatte här eftersom jag märkte att det fanns lite vettigt folk som skrev här (dvs ManU-fans).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

238 matcher i Zenit i RYSKA ligan och 51 mål to show for it.

 

Det är ungefär där han bör ligga när man summerar hans karriär.

 

Det där inlägget hade ingen riktig mening, men kul att du bemödade dig för att snoka runt på Wikipedia för att komma på nåt fyndigt.

 

Måste svida när en medelmåtta bjuds på fyra kassar mot det fantastiska Liverpool

 

EDIT: Förresten, hur många mål gjorde Torres på sina tio första matcher för Pool?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen är kanske också delvis för att du vill skifta lag om något år när Ferguson slutar och ni förpassas till mitten av tabellen där ni hör hemma? :) Förstår att Liverpool ligger nära till hands, man kan inte ogilla dem.

 

Till råga på allt så blir Ferguson så jävla haussad i media nu också med sina "mästerbyten" och Macheda, äckligt som fan är det.

 

Du verkar logisk och vettig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför frågar du något du redan vet? Inte helt vettigt. Jag fortsatte här eftersom jag märkte att det fanns lite vettigt folk som skrev här (dvs ManU-fans).

 

Förstår inte vad du pratar om.

 

Jag poängterar bara för alla Liverpool fans att du blir mer och mer engagerad & involverad i vårat lag för varje dag som går.

Det är ju helt underbara nyheter hur du med din blotta närvaro hjälper till att bumpa den här tråden så att alla kan komma och skriva i den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där inlägget hade ingen riktig mening, men kul att du bemödade dig för att snoka runt på Wikipedia för att komma på nåt fyndigt.

 

Måste svida när en medelmåtta bjuds på fyra kassar mot det fantastiska Liverpool

 

EDIT: Förresten, hur många mål gjorde Torres på sina tio första matcher för Pool?

 

Haha, vad snackar du om, mening är väl precis vad det har.

 

Det är såhär Arshavin har presterat under 9 år innan han kom till Arsenal. Det är därför lätt att dra slutsatsen att hans 6mål och 6 assist på 10 matcher i PL inte är något som kommer hålla i sig.

 

Hoppas du hängde med där.

 

Nej det svider inte direkt jag vet att han aldrig kommer göra om det. Fast ja, det är skönt att han inte blev matchvinnare trots sina 4 mål den grisen.

 

 

Inte den blekaste hur många mål Torres gjorde på sina första 10 PL matcher, du verkar vara bekant med Wikipedia så du kan ju ta reda på det?

 

Edit

 

Jag blev nyfiken och kollade upp det. Enligt officiella hemsidan gjorde han 12.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 mål gjorde mig nyfiken så jag kollade upp det. Fick det till 4.

 

My bad, my bad såg inte att de matcherna som han inte gjorde mål i var borttagna. Men han mäktade med 33mål under sin debutsäsong varav 24 i ligan.

 

Snittar 0.62 mål per match för Liverpool mot Arshavins förkrossande 0.21.

 

Vad är det du vill med den här diskussionen? Påstår du att Arshavin skulle vara i närheten av Torres klass?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

My bad, my bad såg inte att de matcherna som han inte gjorde mål i var borttagna. Men han mäktade med 33mål under sin debutsäsong varav 24 i ligan.

 

 

 

Vad är det du vill med den här diskussionen? Påstår du att Arshavin skulle vara i närheten av Torres klass?

 

Jag hade dragit mig ur för länge sedan om det inte var för att du staplade upp faktafel på faktafel. Har aldrig påstått att ryssen ska vara bättre ön spanjoren. Bara att han gjort en bättre start på sitt PL-äventyr.

 

Dessutom är han yttermittfältare (och i första hand framspelare), så att jämföra spelare enbart på målproduktion går ju inte. Går ju inte heller att döma ut en yttermittfältare för något målsnitt från ryska ligan när varken du eller jag sett en enda match därifrån. Jag kan bara bedöma de matcher jag sett i Arsenal samt i ryska landslaget. Och där ser det helt ok ut.

 

EDIT: Glömde förstås bort UEFA Cup-final och semifinal med Zenit där han hade lekstuga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade dragit mig ur för länge sedan om det inte var för att du staplade upp faktafel på faktafel. Har aldrig påstått att ryssen ska vara bättre ön spanjoren. Bara att han gjort en bättre start på sitt PL-äventyr.

 

Staplar upp faktafel är väl lite att ta i. Jag sa att Torres gjorde 12mål och bad om ursäkt för det efteråt, släpp det.

Nej, det känns som att det var precis vad du insuerade när du jämför Torres första 10 PL matcher mot Arshavins.

 

I det här skedet av diskussionen så börjar jag tveka på att du har några som helst sympatier för Arsenal. Istället känns det som att du bara är ute efter att provocera mellan grinden.

 

 

Dessutom är han yttermittfältare (och i första hand framspelare), så att jämföra spelare enbart på målproduktion går ju inte. Går ju inte heller att döma ut en yttermittfältare för något målsnitt från ryska ligan när varken du eller jag sett en enda match därifrån.

 

Wanna bet?

 

Nej det är klart att det inte egentligen går att jämföra spelare på olika positioner med varann. Fast när du tar upp direkta gjorda mål och frågar hur många Torres gjorde. Vad vill du då att jag ska svara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Staplar upp faktafel är väl lite att ta i.

 

Det finns ett till klockrent också, men det borde du kunna hitta själv eftersom din läsförståelse verkar vara utmärkt.

 

Nej, det känns som att det var precis vad du insuerade när du jämför Torres första 10 PL matcher mot Arshavins.

 

Där svek läsförståelsen dock

 

 

I det här skedet av diskussionen så börjar jag tveka på att du har några som helst sympatier för Arsenal. Istället känns det som att du bara är ute efter att provocera mellan grinden.

 

Det verkar funka i alla fall. Frågan är bara vart jag provocerat. Nä det skulle ju vara om jag kallade Torres för medelmåtta eller nåt. Men det skulle aldrig ske.

 

 

Nej det är klart att det inte egentligen går att jämföra spelare på olika positioner med varann. Fast när du tar upp direkta gjorda mål och frågar hur många Torres gjorde. Vad vill du då att jag ska svara?

 

Sanningen typ. Min poäng var att PL är en rätt svårt liga att komma in i och att tom fantastiska Fernando inte öste in mål i starten.

 

Nu orkar jag inte skriva mer i denna tråden. Ha en fortsatt trevlig dag i bubblan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ett till klockrent också, men det borde du kunna hitta själv eftersom din läsförståelse verkar vara utmärkt.

 

Där svek läsförståelsen dock

Nej jag var väl medveten om vad du försökte medla med ditt inlägg. Jag tolkade det bara på ett annat sätt.

 

 

Sanningen typ. Min poäng var att PL är en rätt svårt liga att komma in i och att tom fantastiska Fernando inte öste in mål i starten.

 

Point taken. Ja visst är det en svår liga att komma in och dominera i. Vi glider ifrån ämnet lite här jag skrev att Arshavin gjorde en bra match men att han fick väldigt mycket till bjuds. Vi kommer först in på Torres prestationer när du frågar mig och sen hackar på mitt felaktiga faktainlägg som jag bad om ursäkt för.

 

 

Nu orkar jag inte skriva mer i denna tråden. Ha en fortsatt trevlig dag i bubblan!

 

Mm hejdå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...