Gå till innehåll

Liverpool-tråden


Late

Recommended Posts

  • Svars 566
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fint som fan med en 4-0 idag. Kan bli viktigt med målskillnaden i slutet så lika bra att trycka på så gott det går.

 

Torres var ren klass vid sina mål men såg slö och ointresserad ut efteråt lika bra att byta ut han då och förhindra någon skada.

 

Vilken cracker Agger fick till och skönt att se Masch så taggad som han var.

 

Såg att Sunderland gjorde 1-1 nyss, kanske blir en glad påsk trots allt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh har du glömt bort att Liverpool har gjort mest mål av alla lag i PL i slutet/övertid ? Gratz till segern idag iallfall , synd för er att vi har en spagettipöjk som kallas KIIIIIKOOOOOOOOO.

 

 

Jo det är sant vi har gjort 8 stopptidsmål men det stör mig något enormt att United inte ens spelar direkt bra under någon halvlek och vinner med någon teen sensation som lär spela i österrikes div 2 om 5år.

Till råga på allt så blir Ferguson så jävla haussad i media nu också med sina "mästerbyten" och Macheda, äckligt som fan är det.

 

Jag vill dra mig till minnes några vändningar som vi gjort mot bland annat Pompey och Man City..Wigan mfl där vi hade en usel första halvlek och spelade under vår förmåga men kom ut som ett helt annat lag och iallafall dominerade den andra halvan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är sant vi har gjort 8 stopptidsmål men det stör mig något enormt att United inte ens spelar direkt bra under någon halvlek och vinner med någon teen sensation som lär spela i österrikes div 2 om 5år.

Till råga på allt så blir Ferguson så jävla haussad i media nu också med sina "mästerbyten" och Macheda, äckligt som fan är det.

 

Kan ju direkt säga att det är två stora skillnaderna på Pool i år mot ifjol. Vi vinner mot de andra topplagen, och vi lyckas gneta vinster ur matcher där vi spelar skit. Vi gjorde väl inte en enda bra match undre augusti/september?

 

Sen är det väl omöjligt att haussa Fergie? Man måste vara riktigt blind för att inte se att han är en av världens bästa managers genom tiderna.

 

Late din lilla wannabe.

Ikväll så kommer Liverpool få så jävla mycket pisk så det blir till att inta fosterställning och suga tumme för dig inatt.

 

Situationen är lite som att behöva göra en syn med flushdraget. Man vet att man redan förlorat, men fan så härligt om man vinner. Fosterställningen är reserverad för laget som sitter på topp-set. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att Reina bjuder in dem i matchen igen, bra match annars.

 

Tycker han tabbar sig på andra målet också, han står och hoppar och stampar, gestikulerar och pekar på muren och tänker inte alls på sin egen placernig i målet. Det var en bra frispark men jag tycker absolut inte den är otagbar.

 

 

GG WP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev i Unitedtråden men skriver här också då jag inte vet om Late läser där längre.

 

Jag vill även passa på att här be Late om ursäkt. Jag var livstiltad på helt andra saker i livet (varken poker eller Uniteds form) och tog ut det på honom. Jag tycker definitivt att jag hade många poänger i det jag skrev men de sjukt överdrivna personangrepp och förlöjligande (menade för honom men det blev mest förlöjligande för egen del) kommentarer jag skrev var självklart över all anständighets gräns.

 

Synd att ni åkte igår. Hade varit för jävla sjukt om ni hade lyckats vända och jag satt och levde mig med framför TV:n. Gerrard och fem Unitedspelare nominerade till PFA Player's player of the year för övrigt. Tror det kommer att stå mellan Vidic och Gerrard och att Vidic tar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev i Unitedtråden men skriver här också då jag inte vet om Late läser där längre.

 

Jag vill även passa på att här be Late om ursäkt. Jag var livstiltad på helt andra saker i livet (varken poker eller Uniteds form) och tog ut det på honom. Jag tycker definitivt att jag hade många poänger i det jag skrev men de sjukt överdrivna personangrepp och förlöjligande (menade för honom men det blev mest förlöjligande för egen del) kommentarer jag skrev var självklart över all anständighets gräns.

 

Synd att ni åkte igår. Hade varit för jävla sjukt om ni hade lyckats vända och jag satt och levde mig med framför TV:n. Gerrard och fem Unitedspelare nominerade till PFA Player's player of the year för övrigt. Tror det kommer att stå mellan Vidic och Gerrard och att Vidic tar det.

 

Jag skrev även i United tråden för att du inte skulle missa det.

 

Stortartat av dig att be om ursäkt, den godtas. Jag erkänner att Även jag använde mig av en hetsk ton och ber om ursäkt för detta.

 

Angående Pfa så tror jag att precis som vid eran treble season 1999 när Ginola tog hem priset. Så kan det mycket väl vara en nackdel att ha 5 gubbar nominerade då rösterna kan fördelas jämnt på dem. För en någon som inte har sympatier för UTD så blir Gerrard då det självklara valet.

 

Håller ändå med om att det står mellan Gerrard och Vidic.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maken till sämre försvarsspel har jag sällan sett.

Trist att individuella skitmisstag i backlinjen leder till egentligen alla Arsenals 4 mål. 9 dagar av 10 är detta en 4-0 vinst Liverpool. Givetvis ska Arsenal komma och förstöra.

 

Måste säga att jag tycker Arshavin är en jävla medelmåtta som känner att han måste hävda sig vid sina 3 tap-ins. Med sin ÄCKLIGA målgest. Jag kan ge han ett av målen det var snyggt men resten av dem kommer han ju mer eller mindre fri med Reina.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...