Gå till innehåll

Liverpool-tråden


Late

Recommended Posts

Sjukt tråkigt med kvittering i slutet. Jag såg inte tilläggstiden och trodde han skulle blåsa av i typ 93e och så kommer skitmålet ett tag efter, :-( Aja, inte mycket att göra åt, bara blicka framåt. Det är ju liksom inte på något sätt uteslutet att vi gör mål på Stamford, Torres passar ju perfekt in i den fotboll vi kommer spela där men vi MÅSTE ju samtidigt få upp Gerrard till en högre nivå annars brakar hela offensiva spelet ihop.

 

Hur ska man sammanfatta det hela? Vi är riktigt nära att slå Chelsea när ett par av lagets bästa spelare underpresterar, jag tycker det är ett bra tecken och mtp den mentalitet som finns i Liverpool så tror jag det kommer vara jävligt taggat i returen och Chelski ska nog inte känna sig alltför säkra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 566
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ännu en gång visar folk prov på att Pool fansen är de mest enögda i världen!

 

Liverpools fans är precis lika puckade i snitt som Chelseas, Gunners och Man Utds...

 

Dessutom finns det gott om scousers som har vett nog att försöka se lite objektivt på domarbesluten. De tenderar bara att inte låta lika högt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, desperata. Ni startade ju upp en egen tråd, men den är ju lika död och intetsägande som Old Trafford. Det blir ju liksom så när den enda passionen är att vinna titlar och inte fotbollen i sig.

 

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Idontthinkso.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mittenlag i ligan och utan turneringsvinster. Jobbigt år i år pool!

 

ÖÖH mittenlag? de har en säkrad fjärde plats..

men ja tar rättvisan ut sin roll går liverpool vidare te final iaf, chealse är nog det laget som spelar tråkigast fotbollen man skådat på länge. t.o.m värre en Gefle!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÖÖH mittenlag? de har en säkrad fjärde plats..

men ja tar rättvisan ut sin roll går liverpool vidare te final iaf, chealse är nog det laget som spelar tråkigast fotbollen man skådat på länge. t.o.m värre en Gefle!

 

Försöka backa hem i en bortamatch och spela på resultatet mot ett lag som Pool är tråkig fotboll? Hmm..

 

Pool genomförde matchen riktigt bra, t o m Kuyt gjorde en bra match!! Men blir nog tufft nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörrudu CosmoKramer/Jojje2k/Familyguyfan och allt vad fan du kallar dig, du kan förmodligen inte mycket om fotboll, du kan DEFINTIVT inte mycket om Liverpool så varför fortsätter du skämma ut dig i den här tråden?

 

Hur är den där människan inte bannad från forumet än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mittenlag i ligan och utan turneringsvinster. Jobbigt år i år pool!

 

Njae när man går in för det med inte allt för stora förväntningar är det inte så svårt att ta nederlag.

 

Man kan nästan säga att om inte Man utd tar både CL och ligan, med tanke på pengar de lagt ut på sin trupp så är det en enorm flopp. Nu finns det ju en stor sannolikhet att de kommer göra det, men hoppas du förstår min poäng

 

Rooney 30?

Tevez 30?

Nani 20?

Hargreaves 20?

 

Ja där har du ungefär hela liverpools squad i cashish

 

Ryktet går att ferguson avgår om 1år, hört det?

 

 

 

 

Massa trams

 

 

Kan ingen banna det här jävla äcklet från forumet?

har du inget vettigt att säga kan du väl ändå avstå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är rätt okunnig Late om Uniteds köp, Tevez, Nani, Anderson och Hargreaves köptes knappast för så stora pengar men det kan bli så mycket om klauslerna slår in. Om du har någon anning på dem senaste 5 åren så har faktiskt Gerard Houliier och Rafa betalt mer i spelarköp än United så läs på lite innan du snackar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej jag är inte okunnig och jag vet att sen rafa kom så har han spenderat mer än vad ferguson har men du får se till den truppen ferguson har haft innan rafa kom också, så hela uträkningen är rätt så orättvis om man tänker efter

 

kolla på vad rafa fick göra sig av med, är det någon som spelar i ett bättre eller större lag än liverpool nu? och hur mycket pengar genererade de spelare han hade att sälja gentemot fergusons?

 

Det är väldigt enkelt för dig att peka ut en 5års period eftersom ni har haft samma tränare i runt 20år nu. jag personligen tycker houllier var en riktig idiot som tryckte ner liverpool i skiten, alla ära åt han när han spelade men som manager, näe tack.

 

skulle gärna vilja ha dina länkar på att de inte kostade de summorna jag skrev, jag ska till jobbet nu men ska försöka hitta länkar sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej jag är inte okunnig och jag vet att sen rafa kom så har han spenderat mer än vad ferguson har men du får se till den truppen ferguson har haft innan rafa kom också, så hela uträkningen är rätt så orättvis om man tänker efter

 

kolla på vad rafa fick göra sig av med, är det någon som spelar i ett bättre eller större lag än liverpool nu? och hur mycket pengar genererade de spelare han hade att sälja gentemot fergusons?

 

Det är väldigt enkelt för dig att peka ut en 5års period eftersom ni har haft samma tränare i runt 20år nu. jag personligen tycker houllier var en riktig idiot som tryckte ner liverpool i skiten, alla ära åt han när han spelade men som manager, näe tack.

 

skulle gärna vilja ha dina länkar på att de inte kostade de summorna jag skrev, jag ska till jobbet nu men ska försöka hitta länkar sen

 

 

 

United betalde inte 20€ miljoner direkt utan alla dem tre spelarna (Anderson,Hargreaves,Nani) kostade 20€ sammanlagt. Med alla klausler kan alla dem tre spelarna kosta 20€ miljoner var! Jag har inga länkar men eftersom jag är medlem på MUSS.se så genom forumet där så har jag läst mig till dem kunskaperna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...