Gå till innehåll

Liverpool-tråden


Late

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 566
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äntligen, nu börjar FA agera. Brad Friedels röda kort upphävs.

 

http://www.eurosport.se/fotboll/premier-league/2008-2009/friedel-friad_sto1885989/flashnews.shtml

 

Nu är det bara domarens licens som ska upphävas kvar.

 

 

Vet inte om det var positivt att det upphävdes, tycker inte någon annan än Friedel kan ta på sig Ronaldos mål som rullar in i promenadfart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det var positivt att det upphävdes, tycker inte någon annan än Friedel kan ta på sig Ronaldos mål som rullar in i promenadfart

Andra står han ju på fel ben så han inte kan slänga sig så det får han väl delvis ta på sig även om jag tycker försvarsspelet där är så tafatt så det är skamligt. Dock vid Ronaldos förstamål så borde Friedel ta på sig det då idioten ställer sig bakom muren istället för att täcka upp sitt hörn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag vet han hoppar över på det benet precis innan skottet så han får inte någon räckvidd åt andra hållet.

 

Ja och när jag såg på reprisen på den indirekta frisparken så var den fan inte så jävla långt fram.

 

Jag var så arg att jag började skrika, det var inget annat än en 2outare, ett slag i magen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigaste är ju dock hur Villa kan vika ner sig så mycket efter sitt 2-1 mål. Och att O'Neil sätter in Reo-Cooker när man leder 2-1, är det så smart? Killen orsakade väl pools 3 första mål senast?

 

Haha lustigt att du nämner det, när Reo fick gå in så får jag ett sms av en Arsenal polare.

 

Det löd: "Reo in = fuckup"

 

 

 

SÅ röster inför kvällen?

 

Jag tror vi kan hålla nollan här. Det är ju alltid tråkigt när någon får chansen att i efterhand peka finger och häckla om vi nu skulle åka på ett eller två baklängesmål.

Men jag sticker ut hakan och säger 2-0 Torres och Kuyt/Benayoun.

Har en konstig känsla av att nån blå får se rött också, Alonso är givetvis inblandad i situationen.

 

Det enda jag inte gillar är Lucas på mittfältet hade nästan kunnat tänka mig Gerrard gå in där och husera. Sen får Kuyt ta släpande bakom Torres med Benayoun på högern och Riera på vänstern.

 

Är ju en Insua förespråkare så han får gärna starta.

 

YNWA LADS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt skönt. Vet att det är lågt men är tvungen att gå in här och skriva pga ren och skär skadeglädje. Men till erat "försvar" så satsar ni på ligan i år va? Kommer säkert gå bra, ni lyckasdes ju så sent som 1990.

Om Chelsea saknar historia så lever Liverpool verkligen kvar i sin.

 

 

Grattis Dossena, du gjorde just det sämsta inhoppet jag har sett.

Haha. ja vilket sjukligt kasst inhopp. Hade förmodligen legat i fosterställning och garvat i timtals om han hade nickat in bollen också. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man sjunka lika lågt som late gjort i unitedtråden eller bara låta resultatet tala för sig själv:mrgreen: :mrgreen:

 

Hoppas du mår riktigt dåligt just nu Late, det förtjänar du ditt äckliga svin

 

Kom igen! Kan vi inte vara bättre än idioterna (idioten?) som härjar i "vår" tråd. Hoppas att Liverpool går vidare förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen! Kan vi inte vara bättre än idioterna (idioten?) som härjar i "vår" tråd. Hoppas att Liverpool går vidare förresten.

 

Detta är första gången jag ens läser här och det är enbart för att Late är en sån patetisk nolla att jag ville kolla om han gråtit något. Normalt sett skulle jag aldrig gå in för att skriva något skadeglatt i en sån här tråd. Kul att han lyckas locka hit en hel hord av röda djävlar som hade hållt sig helt till vår fina tråd istället om han bara hade hållt sina idiotinlägg borta :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är första gången jag ens läser här och det är enbart för att Late är en sån patetisk nolla att jag ville kolla om han gråtit något. Normalt sett skulle jag aldrig gå in för att skriva något skadeglatt i en sån här tråd. Kul att han lyckas locka hit en hel hord av röda djävlar som hade hållt sig helt till vår fina tråd istället om han bara hade hållt sina idiotinlägg borta :D

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo precis, som om ni är bättre. Behöver inte gå speciellt långt tillbaka i denna tråd för att hitta skit som ni postat som är klart i nivå med det Late skrivit i manure tråden. Men är det flamewars ni vill ha så går det säkert att ordna. Själv ser jag fram emot våren då jag hoppas på att se poonaldo grina i tv förhoppningsvis tre gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du mår riktigt dåligt just nu Late, det förtjänar du ditt äckliga svin

 

Nja tog några öl i goda vänners lag efteråt och lät det rinna av mig. Trots allt är det bara Champions League där ligger ni i lä.

 

..ditt äckliga svin.

 

Detta är första gången jag ens läser här. Kul att han lyckas locka hit en hel hord av röda djävlar som hade hållt sig helt till vår fina tråd istället om han bara hade hållt sina idiotinlägg borta :D

 

Nu ljög du väl? Du är lika besatt av Liverpool som rödnäsan är.

Tror du är en smygsupporter med stora Fowler posters på väggen.

Eller så är du bara ett medgångsfan precis som alla andra Manure fans.

Jag som här gått och trott att det är helt ok att häckla, men OJ vad du tar åt dig. Du kanske ska hålla dig till ett lag i Allsvenskan istället där alla är vänner.

 

Ååå Late suck on this , skönt att det var en seeerb som lekte med er. Kunde inte blivit bättre än såhär !

Ja det var sjukt dålig markering vid målen och bra mål av Ivanovic.

 

tjena late. DIN JÄVLA TATTARE.

tjena wizkid.

 

Blue is the colour!

 

Late, hur är läget ?

 

Inte för illa livet går trots allt vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo precis, som om ni är bättre. Behöver inte gå speciellt långt tillbaka i denna tråd för att hitta skit som ni postat som är klart i nivå med det Late skrivit i manure tråden. Men är det flamewars ni vill ha så går det säkert att ordna. Själv ser jag fram emot våren då jag hoppas på att se poonaldo grina i tv förhoppningsvis tre gånger.

 

Eftersom jag som sagt aldrig har läst här är det fullt möjligt att du har rätt. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om någon som inte gillar ManU kommer in i ManUtråden och skriver idiotsaker någon gång, men när man som CP-Late skriver MER där än vad vi ManUfan själva gör är det ju bara pinsamt och patetiskt på riktigt :D Klart folk tar chansen att håna nollan lite då :)

 

Förresten, stort lol på "Men är det flamewars ni vill ha så går det säkert att ordna." Ska det där vara ett hot eller? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...