Gå till innehåll

The Well: cassano


cassano

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt med en Romanista!

 

Topp tre favoritspelare i Roma?

Hur anser du att Romas startuppställning bör vara om alla är friska?

Hur tror du det går i åttondelsfinalen i CL mot Real Madrid?

Hur skulle du gradera Tottis hustru Ilari Blasi på en skala 1-10 där 1 är ful och 10 är gudomligt snygg?

Tror du att Roma har chans att vinna ligan i år eller har Inter redan avgjort?

Vilket lag vill du helst INTE se som vinnare av Serie A?

Hur känner du inför att Catania just nu leder mot Juventus med 1-0 efter 80 min?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker du att du haft mer tur än genomsnittspelaren?

hur många miljoner(miljarder) äger du?

 

hur stor turare är du? skala 1-10, där 1 är jag och 10 är cds

hur mkt turade du in 2007?

 

Det där är bara skitsnack. Jag har haft större downswings än de flesta. Nu har jag inte skrivit så mycket om dom så därför kan jag första att folk trott att det bara varit en spikrak kurva rakt uppåt för mig.

 

Kommer inte säga någon exakt summa men jag är väldigt nöjd med pokeråret 2007 och det ger mig förhoppningar om att 2008 kan vara mitt sista pokerår.

 

Zzzzz. Deja-fråga.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men humör har han som sagt, kom just att tänka på när han nästan hamnade i slagsmål på MGM´s $1/2, men det får han väl själv berätta om hehe!

 

Det visar att stakesen inte har betydelse. :)

 

För att summera så ni kan få något att läsa under natten, jag kan dock sabba något (tror det var 300 preflop, men kan varit 350 eller något också) i min summering:

 

1/2 med maxupptag 200, Marcus har 1k vid bordet, trevägspott, Marcus säger efter lite raise och reraise och grejer 300 pre med AK, shortstack/startstack synar, någon annan synar för 40% av sin stack, push på flopp 77x, turn x, river 7. 1500-potten är ett faktum när killen slowrollar A7s genom att sitta och hånskratta i en minut innan han visar korten. Dessutom hävdade han, och får medhåll av halva bordet (och jag tror det är det här som han blir mest tiltad av allt på), att det var "bra spel" att syna 300 med det preflop. Detta föranleder en milt sagt irriterad stämning hos Marcus som enligt egen uppgift starkt funderade på att handgripligen förklara varför det är uselt spel.

 

Marcus höjer fö sedan rutinmässigt till 35 preflop under två timmars tid och har en VPIP runt 60.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...