Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Svårt att komma ifrån att det var en riktigt svag säsong av Dexter i år, och slutminuten rättfärdigar väl inte allt.

 

Sen hade jag en lätt misstanke om att det kunde hända när nån i forumet skrev att hans syrra upptäcker honom i böckerna.

 

Lite svag avslutning på Homeland också. Tyckte dock det var snyggt gjort med han svarta killens roll. Förstod inte riktigt hans uppgift förrän det hände.

 

The League hade ett fint avslut och Roxin bär ju hela serien på sina axlar.

 

Survivor hade också en medelmåttig säsong som räddades av Ozzies massiva prestation och Cochrans fega töntbeteende. Coach är ju verkligen störd alltså.

Hoppas vi får se Brandon i nån framtida säsong.

 

Life's too short fortsätter att leverera. Shameless (US) hade en lovade säsongsstart (puben Manhole visste man ju direkt vad det var).

 

Ja, året närmar sig sitt slut.

 

Kommer o avsluta året med att spela terminatorturren på CC i mellandagarna.

 

Ser fram emot nästa år som på förhand verkar bli ett ATH-år:

 

1. Fatima kommer upp i mars-april nån gång. Planen är att hon ska stanna.

2. SEAL går bra och ser ut att gå ännu bättre nästa år när restaurangmomsen sänks fr 25 till 12%.

3. Vi beräknar öppna en persisk restaurang i Gbg 1 feb. Kommer att kallas Fenix på svenska och Simorgh på persiska. Vi är väldigt nöjda med kocken som vi fått tag på som i iranska kretsar här i Götet räknas bland de bästa på att göra iransk grillmat. Han ska bl a göra sin signaturrätt om är en 75 cm lång Koobide (nötfärsspett), typ nåt sånt men tänk längre:

106617210.jpg

 

ser fint ut, var ligger den?

 

hela brandon etc verkar så stört. tycker dock han verkar vuxit som person mot slutet, hans familj verkar vara rätt jävla störd som inte stöder honom efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att komma ifrån att det var en riktigt svag säsong av Dexter i år, och slutminuten rättfärdigar väl inte allt.

 

Sen hade jag en lätt misstanke om att det kunde hända när nån i forumet skrev att hans syrra upptäcker honom i böckerna.

 

Lite svag avslutning på Homeland också. Tyckte dock det var snyggt gjort med han svarta killens roll. Förstod inte riktigt hans uppgift förrän det hände.

 

The League hade ett fint avslut och Roxin bär ju hela serien på sina axlar.

 

Survivor hade också en medelmåttig säsong som räddades av Ozzies massiva prestation och Cochrans fega töntbeteende. Coach är ju verkligen störd alltså.

Hoppas vi får se Brandon i nån framtida säsong.

 

Life's too short fortsätter att leverera. Shameless (US) hade en lovade säsongsstart (puben Manhole visste man ju direkt vad det var).

 

Ja, året närmar sig sitt slut.

 

Kommer o avsluta året med att spela terminatorturren på CC i mellandagarna.

 

Ser fram emot nästa år som på förhand verkar bli ett ATH-år:

 

1. Fatima kommer upp i mars-april nån gång. Planen är att hon ska stanna.

2. SEAL går bra och ser ut att gå ännu bättre nästa år när restaurangmomsen sänks fr 25 till 12%.

3. Vi beräknar öppna en persisk restaurang i Gbg 1 feb. Kommer att kallas Fenix på svenska och Simorgh på persiska. Vi är väldigt nöjda med kocken som vi fått tag på som i iranska kretsar här i Götet räknas bland de bästa på att göra iransk grillmat. Han ska bl a göra sin signaturrätt om är en 75 cm lång Koobide (nötfärsspett), typ nåt sånt men tänk längre:

106617210.jpg

 

Låter skoj, är det Koobide som görs av Kebabdjuret?

kebabdjuret_21470911.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oh fy fan, lol...wiki'ade författaren. vad tiden går fort får jag väl skylla på, kändes som att det var igår jag studerade på högskola och läste böckerna. Vill dra mig till minnes att polarn som introducerade mig för dexter hypade lite om bok #3 som var på g men det måste alltså ha varit i slutet på 2006.... det är fan 2012 nu i dagarna. Var det 6 år sen jag hoppade av?

 

Jag fyller fan 30 år nästa år. VAD I HELVETE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasen va synd att det inte är stockholm, den blev man sugen o smaka. (=

 

Bara o åka ner med den andra Shahin så garanterar jag en good time.

 

Good for you, ST! Fan va najs :)

 

:-D

 

Trodde Fatima var helt ur bilden. Giftemål osv då snart va? :mrgreen:

 

Ett steg i taget. Först får vi se om livet i Sverige passar henne.

 

ser fint ut, var ligger den?

 

Kommer att ligga på Backaplan nära Hornbach.

Vi kommer att satsa på imagen "lokal kvartersrestaurang i Tehran". Inte så traditionell och inte heller så fancy.

 

Måste äta där förstås :) skrik när det blir av!

 

Absolut.

 

Någon som sett det läckta californication avsnittet? Ser ut att kunna bli en trevlig säsong och negressen var INTE att leka med!

 

Persisk mat ser alltid sinnessjukt god ut. Måste bege mig till en sådan restaurang inom kort.

 

Den svarta tjejen var riktigt het.

Spoiler!
Lite förutsägbart bara att så fort man i slutet såg den svarta rapparens hem så visste man att hon skulle dyka upp där som hans bitch
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite slöspel efter julmaten när man sitter och jäser. Inte ofta man springer in i en "GTO-bluff" på den här nivån. Gillar hans "balls". no homo.

 

 

Seat 1 is the button

Seat 1: piv-zino71 (129.84).

Seat 3: vcp-spillo99 (105.91).

Seat 6: HERO (97.33).

Player vcp-spillo99 has small blind (0.50)

Player HERO has big blind (1)

Player vcp-spillo99 received a card.

Player vcp-spillo99 received a card.

Player HERO received card: [:6c:]

Player HERO received card: [:Ac:]

Player piv-zino71 received a card.

Player piv-zino71 received a card.

Player piv-zino71 folds

Player vcp-spillo99 calls (0.50)

Player HERO raises (3)

Player vcp-spillo99 calls (3)

*** FLOP ***: [:Ad::9s::4s:]

Player vcp-spillo99 checks

Player HERO checks

*** TURN ***: [:Ad::9s::4s:] [:Ts:]

Player vcp-spillo99 bets (7.52)

Player HERO calls (7.52)

*** RIVER ***: [:Ad::9s::4s::Ts:] [:7h:]

Player vcp-spillo99 checks

Player HERO bets (7)

Player vcp-spillo99 allin (94.39)

Player HERO allin (78.81)

Uncalled bet (8.58) returned to vcp-spillo99

------ Summary ------

Pot: 189.66. Rake 5

Board: [:Ad::9s::4s::Ts::7h:]

Player piv-zino71 does not show cards.Bets: 0. Collects: 0. Wins: 0.

Player vcp-spillo99 shows: One pair of 5s [:5d::5h:]. Bets: 97.33. Collects: 0. Loses: 97.33.

*Player HERO shows: One pair of As [:6c::Ac:]. Bets: 97.33. Collects: 189.66. Wins: 92.33.

Game ended at: 2011/12/24 16:46:5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...