Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

- The problem with Anthony Brighton (ordförande för dvärgarnas förbund) is, he's giving little people false hopes.

I see him saying to young dwarves there: Oh, you can be an astronaut, or you can be a doctor. NO they can't. They're too small. They're not gonna be a doctor... I mean a proctologist maybe.

 

And then he'll gonna be on his high horses again and say: No, why can they only be a proctologist?

 

Cuz the only thing they can reach is the ass.

 

 

/Life's too short

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Oh yeah... Så är han iranier på köpet också.

 

Nu ångrar man ju att man inte kämpade för sin rätt... men det var andra tider då.... hårdare tider...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

If it aint broke, dont fix it.

 

Ja, killar kan vara lucia, bära klänning och pudra näsan och vi kan t o m stoppa upp en tampong i röven utifall att vi skulle få mens. Men vad är poängen? Män och kvinnor är olika, låt oss bara vara det. Jämställdhetshetsen gör mig arg och illamående emellanåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

If it aint broke, dont fix it.

 

Ja, killar kan vara lucia, bära klänning och pudra näsan och vi kan t o m stoppa upp en tampong i röven utifall att vi skulle få mens. Men vad är poängen? Män och kvinnor är olika, låt oss bara vara det. Jämställdhetshetsen gör mig arg och illamående emellanåt.

Jag är finländare, mig behöver du inte övertyga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi gissa på Justified samt 80-tals varianten av V och Familjen Macahan.

 

Förmodligen uppblandat med Miami Vice.

 

Apropå 80-talet, ett utomstående mästerverk

 

 

Det var som fan, trodde jag var ensam i världen att gilla Commando. Sett den ett par hundra gånger, lätt världens bästa film 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var piloten av "Luck" avverkad. Verkar bli en intressant sak. Särskilt kameraarbetet var stundtals riktigt jävla högklassigt.

 

"Twice in the course of 'Luck's' first hour, we got heart-stopping glimpses of what it's like to be inside a horse race; director Michael Mann gave us a jockey's view of pounding hooves, straining muscles and dangerous maneuvers. How glorious those scenes were."

 

Ska bli spännande att följa.

 

 

Satt annars och garvade mig igenom 5 avsnitt av Life's too short.

 

Stundtals var det oldschool slapstick/freak show-komedi där man satt och garvade åt saker som en dvärg råkar ut för.

 

Men han är så jävla arrogant och självgod att på nåt sätt är det ok att skratta åt honom.

 

Utan att spoila för mycket var bästa scenen när han ska hämta sin trofé hos exfrun.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det där bli ju, hade aldrig hört talas om för en minut sedan men ska se ikväll. :) En HBO-serie som heter Luck med Dustin Hoffman i huvudrollen, you had me at hello.

 

ser lovande ut :)

 

tack för tipset om Boss, riktigt bra serie.

 

förstod inte riktigt heller hans move i 7:e avsnittet men men ... hoppas bara inte författarna ska försöka med att det vart nån feldiagnos, att han var förgiftad lr dyl

 

peppar peppar

 

Tror serien är för seriös för att nåt sånt ska hända.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Ballad of John Matrix är utan tvekan Mark L. Lesters magnum opus. Utöver Youngblood, Bloodsport och Kickboxer kan det mycket väl vara filmen jag sett om flest gånger.

 

Matrix: "Remember, Sully, when I promised to kill you last?"

 

Sully: "That's right, Matrix! You did!"

 

Matrix: "I LIED!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm, kan inte annat än hålla med.

 

bloodsport, kickboxer och commando hade jag mer eller mindre repeat på under det glada åttiotalet, det samt "nu blåser vi snuten", tyvärr men då den burt reynoldsrullen var aktuell var jag ett par snäpp yngre.

 

Minns jag hade 2 olika kopior på kickboxer också, en bättre kvalla med sjukt mkt klippt, bl.a fas 2 och fas 3 i fighten medan den andra hade utländska undertexter och grejer och bra mkt sämre kvalla men där fick man se hela fighten ist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...