Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Sett workaholics?

 

såg ett par avsnitt i första säsongen... var inte så där impad.

 

Många försöker, men ingen kan bli "It's Always Sunny..."

 

Du får cash när du slår ut folk

 

Ok... bounty-turre då. Tack.

 

helt klart har han rejäl edge i tävlingarna tack vare hans skor.

 

Hahaha... Du är som en sån där sektledare ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är när Danny Devito kommer in som serien tar riktig fart :)

 

Jag började kolla först nu säsong sju. Sen såg jag säsong ett och tyckte den var mycket bättre än sjuan. Ska bli sååå najs att se 2-6 :mrgreen:

 

+1

 

Frank är nog min alltime favorit, men just nu är jag svag för psykopatdennis.

 

how to make it in america las ner. fu metaddict.

 

Haha det hade jag missat! Känner mig lite stolt nu, uppenbarligen läser dem min dagbok ;) Detta ska firas med lite Jacked och ett dörrvakts/discopass på discogymet nummer ett, 24/7!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som bekant är en av mina simpla nöjen i livet att klicka mina vänner i luren vid "rätt" tillfällen.

 

Helst ska det va när de precis ska berätta nåt viktigt eller känsligt, eller när de tror att de ska ta del av nåt bra osv.

 

Det har blivit lite tävling av det här och de flesta har börjat klicka tillbaks. Så det blir lite av en thriller att man ska hinna klicka först, men ändå hinna få fram det man vill i samtalet.

 

Idag tyckte jag personligen att jag gjorde årets klick... i Facebook-chatten av alla ställen.

 

Mahtab: jag har aldrig haft såhär tråkigt i mitt liv

jag döör

underhåll mig

 

Jag: Hur låter en kamera när man tar kort?

 

Mahtab: Klick.

 

 

Jag loggar ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah okej. Härligt. Packers och 49ers. Bland dom två lagen jag ogillar mest :D

Vad ogillar du med Packers? Inte mitt favoritlag, men tycker de har en del sympatiska drag. Enda småstadslaget i NFL. Enda som ägs av fansen. Ett av de äldsta lagen i NFL. Spelat mycket underhållande football väldigt länge nu med Favre och Rodgers, iaf om man gillar passningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ogillar du med Packers? Inte mitt favoritlag, men tycker de har en del sympatiska drag. Enda småstadslaget i NFL. Enda som ägs av fansen. Ett av de äldsta lagen i NFL. Spelat mycket underhållande football väldigt länge nu med Favre och Rodgers, iaf om man gillar passningar.

 

av den enkla anledningen att jag hejar på falcons och ett lag som slår ut falcons ur slutspelet kan jag inte gilla på något plan(om det inte är tebows lag)=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

av den enkla anledningen att jag hejar på falcons och ett lag som slår ut falcons ur slutspelet kan jag inte gilla på något plan(om det inte är tebows lag)=)

Känns lite tufft att hamna så högt på hatlistan pga nån enstaka slutspelsvinst men ok då ;)

Nästa fråga blir osökt: Hur drabbades du av Falcons som favoritlag? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns lite tufft att hamna så högt på hatlistan pga nån enstaka slutspelsvinst men ok då ;)

Nästa fråga blir osökt: Hur drabbades du av Falcons som favoritlag? :-P

 

började följa nfl "på riktigt" för 2.5-3 år sen typ(säsongen 2009). Så hördes jag talas om Matt Ryan. Såg nån youtube klipp där det handla om hur tog över efter vick. Läste på lite om han, såg lite mer klipp. Började bara älska han :D Så då började jag följa falcons matcher av den anledningen. Men nu har det blivit så att jag älskar laget mer än nån spelare i sig.

 

Hur kan jag inte älska det här laget lixom?

 

 

Edit: Det var det här klippet jag såg....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...