slowboy Postad 18 December , 2011 Rapport Share Postad 18 December , 2011 Äntligen ny säsong av Shameless US Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2011 Äntligen ny säsong av Shameless US Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2011 The Ballad of John Matrix är utan tvekan Mark L. Lesters magnum opus. Utöver Youngblood, Bloodsport och Kickboxer kan det mycket väl vara filmen jag sett om flest gånger. http://www.screenjunkies.com/movies/movie-news/commando-is-the-best-film-ever-pt-1/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2011 Survivor Spoiler! Hur kan man inte bli impad av Ozzies resultat i tävlingarna? Sick människa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Älskar ozzymannen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 Kommer nog o köra en turre på CC under christmas poker week.. den 29e, NL 2000+200 freezout terminator. Är det nån som vet vad Terminator står för i det här fallet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Sett workaholics? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Kommer nog o köra en turre på CC under christmas poker week.. den 29e, NL 2000+200 freezout terminator. Är det nån som vet vad Terminator står för i det här fallet? Du får cash när du slår ut folk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Survivor Spoiler! Hur kan man inte bli impad av Ozzies resultat i tävlingarna? Sick människa. helt klart har han rejäl edge i tävlingarna tack vare hans skor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 Sett workaholics? såg ett par avsnitt i första säsongen... var inte så där impad. Många försöker, men ingen kan bli "It's Always Sunny..." Du får cash när du slår ut folk Ok... bounty-turre då. Tack. helt klart har han rejäl edge i tävlingarna tack vare hans skor. Hahaha... Du är som en sån där sektledare ibland. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Blivit såld på Sunny också. Och jag hatar typ alla komedier som går på TV nuförtiden. Men har 5 säsonger kvar att nöta nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 Blivit såld på Sunny också. Och jag hatar typ alla komedier som går på TV nuförtiden. Men har 5 säsonger kvar att nöta nu Det är när Danny Devito kommer in som serien tar riktig fart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Det är när Danny Devito kommer in som serien tar riktig fart +1 Frank är nog min alltime favorit, men just nu är jag svag för psykopatdennis. how to make it in america las ner. fu metaddict. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Det är när Danny Devito kommer in som serien tar riktig fart Jag började kolla först nu säsong sju. Sen såg jag säsong ett och tyckte den var mycket bättre än sjuan. Ska bli sååå najs att se 2-6 +1 Frank är nog min alltime favorit, men just nu är jag svag för psykopatdennis. how to make it in america las ner. fu metaddict. Haha det hade jag missat! Känner mig lite stolt nu, uppenbarligen läser dem min dagbok Detta ska firas med lite Jacked och ett dörrvakts/discopass på discogymet nummer ett, 24/7! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 Som bekant är en av mina simpla nöjen i livet att klicka mina vänner i luren vid "rätt" tillfällen. Helst ska det va när de precis ska berätta nåt viktigt eller känsligt, eller när de tror att de ska ta del av nåt bra osv. Det har blivit lite tävling av det här och de flesta har börjat klicka tillbaks. Så det blir lite av en thriller att man ska hinna klicka först, men ändå hinna få fram det man vill i samtalet. Idag tyckte jag personligen att jag gjorde årets klick... i Facebook-chatten av alla ställen. Mahtab: jag har aldrig haft såhär tråkigt i mitt liv jag döör underhåll mig Jag: Hur låter en kamera när man tar kort? Mahtab: Klick. Jag loggar ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 Rätt kul igår natt när ljuset gick på 49ers hemma-arena. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 har du börjat se på nfl? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 har du börjat se på nfl? Har följt det sporadiskt sen början av 90-talet när TV3 sände med PA Gullö. Favoritlaget är SF 49ers (hann fånga slutet av Joe Montanas karriär). I år hejas det på 49ers, Packers, och Patriots. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 ah okej. Härligt. Packers och 49ers. Bland dom två lagen jag ogillar mest Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 ah okej. Härligt. Packers och 49ers. Bland dom två lagen jag ogillar mest Vad ogillar du med Packers? Inte mitt favoritlag, men tycker de har en del sympatiska drag. Enda småstadslaget i NFL. Enda som ägs av fansen. Ett av de äldsta lagen i NFL. Spelat mycket underhållande football väldigt länge nu med Favre och Rodgers, iaf om man gillar passningar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Vad ogillar du med Packers? Inte mitt favoritlag, men tycker de har en del sympatiska drag. Enda småstadslaget i NFL. Enda som ägs av fansen. Ett av de äldsta lagen i NFL. Spelat mycket underhållande football väldigt länge nu med Favre och Rodgers, iaf om man gillar passningar. av den enkla anledningen att jag hejar på falcons och ett lag som slår ut falcons ur slutspelet kan jag inte gilla på något plan(om det inte är tebows lag)=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 av den enkla anledningen att jag hejar på falcons och ett lag som slår ut falcons ur slutspelet kan jag inte gilla på något plan(om det inte är tebows lag)=) Känns lite tufft att hamna så högt på hatlistan pga nån enstaka slutspelsvinst men ok då Nästa fråga blir osökt: Hur drabbades du av Falcons som favoritlag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 20 December , 2011 Rapport Share Postad 20 December , 2011 Känns lite tufft att hamna så högt på hatlistan pga nån enstaka slutspelsvinst men ok då Nästa fråga blir osökt: Hur drabbades du av Falcons som favoritlag? började följa nfl "på riktigt" för 2.5-3 år sen typ(säsongen 2009). Så hördes jag talas om Matt Ryan. Såg nån youtube klipp där det handla om hur tog över efter vick. Läste på lite om han, såg lite mer klipp. Började bara älska han Så då började jag följa falcons matcher av den anledningen. Men nu har det blivit så att jag älskar laget mer än nån spelare i sig. Hur kan jag inte älska det här laget lixom? Edit: Det var det här klippet jag såg.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2011 mycket hjärta där Det som fick mig hooked på 49ers var Joe Montana och hans oöverträffade färdigheter. Har aldrig sett någon prestera så bra som han gjorde under press. (och så diggar jag quarterbacks som inte är rädda för att springa med bollen själva emellanåt). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Klar med säsong 6 av Dexter nu. NÄR KOMMER NÄSTA SÄSONG?!?!?! Avslutningen var ju bara för mycket :shock: :shock: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts