Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Fan, airporten på min macbook krånglar. Hela igår vägrade den antingen hitta wifin hemma, eller vägrade koppla upp sig (timade ut under försöken).

 

Undrar om det blir bättre om jag uppgraderar OS till Snow Leopard. Har vart lite lat med det. Antar att det är mjukvaran som krånglar.

 

Nån mac-användare som upplevt problem med airporten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månadens ord: Octowhore

 

Källa:

 

Samtal med tysken Severin efter Tysklands fall i VM

 

 

severin says:

:(

Sean says:

we need to find the fucking octopus and teach him a fkcing lesson

severin says:

fcking son of a bitch, yea, he rised in germany, so why didnt this asshole just took ger?!?!?!?

take

severin says:

fck octowhore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svarta här nere (inte coloureds) är väldigt xenofobiska.

 

Fatimas mamma har en liten "shop" i UCTs (University of Cape Town) campus där studenterna handlar lite diverse ätbara saker.

 

När vi skulle besöka henne första gången för ett par månader sen så berättade Fatima att man kan ta pendeltåget dit, som kostar typ en tia.

 

Jag tyckte det var rätt kul o åka pendeltåg o liksom va autentisk, som när vi åker Pitstop taxi här (vita minibussar där upp till 12 pers åker ihop) men Fatima var väldigt tveksam. Hon har under sitt liv här ALDRIG åkt tåg.

 

Anledningen var enligt henne att pendeltåget åker genom lite fattigare områden och kriminaliteten är hög ombord.

 

Jag tyckte, va fan, alla studenter åker ju tåget, så hon överdriver säkert och sa, nah, vi tar fan tåget. Jag såg att hon var väldigt osäker men hon brukar inte vara envis så hon gav med sig.

 

Det här var när Kris o Talito var här o vi skulle åka ihop hela gänget för att se hur högskoleområdet såg ut. Men som vanligt orkade pojkarna inte gå upp tidigt för de hade vart uppe o spelat hela natten, så jag o Fatima skulle åka själva.

 

Nu var jag inte lika sugen på att åka pendeln, inte så mkt för min egen säkerhets skull, utan mer för Fatimas ifall nåt hände o jag var ensam kille. Dessutom såg hon ju seriöst orolig ut, så vi tog taxi dit o tillbaks.

 

I vart fall berättade hon för mig igår att hennes brorsa hade åkt pendeln och ett gäng svarta hade tagit tag i en svart invandrare och öppnat dörrarna medan tåget gick för full fart och slängt ut stackaren!

 

Fatimas bror, Mauro, talar bara engelska och portugisika, och behärskar inte Xulu, Xhosa o de andra svarta språken här. Hade de tilltalat honom på nån av de språken så hade han åkt ut också. Men de tyckte han såg ut som en sydafrikan så de lämnade honom i fred. Han vågar nu inte åka till sin morsas affär där han jobbar.

 

Kanske lika bra o hålla sig till taxi va?

 

Fatima berättade också om sin avlägsna kusin som kallas för Theo Die Hard. Jag började skratta och tyckte hur fan drar man på sig ett så löjligt smeknamn? Kollat för mkt på Bruce Willis lr vadå?

Hon: Nah, han är en av de tyngsta kriminella i Cape Town och han blev skjuten 4 ggr vid ett tillfälle men överlevde. Han kom ut ur sjukhuset efter en vecka vartpå han tämligen omedelbart blev skjuten 9 ggr, och överlevde det också. Därefter fick han det smeknamnet.

 

Antar att han förtjänade det!

 

Jag föreslog att hon skulle prata med honom så jag o han kunde köra en kriminell duett... Theo Die Hard och Sean Die Easy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen säger han att nåt är skumt. Han ska mejla boss medias fraud-avdelning o anmäla mig hahaha.. Collusion HU liksom... gl sa jag.. mejla på.

 

Man vet att man spelar bra när folk anklagar en för fusk. Har haft folk som lämnat bordet eftersom "han kan se våra kort". Härliga snubbar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla roligt. Hittade en fisk på HUSNG 50 euros o plockade honom på 5 inköp innan han gav upp o slutade sätta sig ner.

 

Som vanligt för HUSNG-spelare började han gnälla direkt. Särskilt i ett läge där jag hade 2-1 chiplead och han 3betade o jag pushade A4s. Han synade med 99, jag floppade A4x och rivrade 4 för extra salt i såret.

 

Direkt nästa match började han lipa:

Fisk: That was so bad man.

Jag: ok.

F: What did you put me on, A2?

J: I dont care what you had.

F: WHAT? U don't even put me on a hand?

J: No. I play my own ranges.

F: Poker is not a game of numbers idiot.

J: Sure. Play.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sen galfond gjorde en video om gto kom jag på hur tråkigt det verkar, explodonkerier kan ju vara skitkul :-D

 

Mmm, Severin, tysken som bodde här i en vecka, är ju turbo-hu-sng-reg på 100 dollar-nivån.

 

Vi körde en HU-CG-utmaning, två bord. Han gav upp efter att ha tappat 4 bi på en halvtimme (efter att ha stackat av mig först genom att syna 4b op med 55 och floppa set) med motiveringen att jag spelar för tråkigt vilket får honom att spewa hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...