Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Seb o Marvin dök upp inatt med varsin brud. Seb kommer in i rummet där jag o fati ligger o kollar på en film o säger med sin fina fransk-engelska:

-Man i am to drönk to böng hör... wot should i deu?

 

LoL killen är skön när han är full... får samla in prestationsrapport idag fr gubbarna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det blev visst action ändå...

 

Marvins brud är en liten tjock vit tjej som jobbar med Seb. Hon är otroligt trevlig och skön och det verkar som Marvin bortser fr det yttre pga det. Nice for him :)

 

Sebs brud var en smal lång blondin... såg lite tantig ut i klädsel men helt ok för en one night stand antar jag...

 

På onsdag är det Brazilian night på Jade, med Fatimas polare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde en satte till kvällens 75k-garre.. klonkade den givetvis, så nu blir det o sova till 19 så man orkar köra turren ifall man går djupt.

 

Har varit så trött senaste gångerna jag spelat söndagsturren att det egentligen hade vart bäst o inte spela alls.

 

Får vi se om vi springer bra ikväll då. CG-t har gått bättre senaste veckan så det känns bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

airporten på min mac har slutat funka!

 

Kollade på en av killarnas PC o hans wifi funkar så det är inte modemet.

 

Nån som vet va det här kan bero på?

 

Datorn hittar wifin men vägrar koppla upp.

 

Min mac gör det ibland. Går man in på nätverksinställningar>>hjälp mig>>diagnos så brukar det hjälpa. Oftast måste jag skriva in lösenordet igen när hjälpassistenten ska koppla upp. Sen säger den att det är fel lösenord, jag trycker tillbaka och skriver lösenordet igen. Assistenten säger att en nätverkskonfiguration har gjorts och allt funkar fint. Vet inte varför den gör så dock och den har faktiskt slutat göra det de senaste månaderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mac gör det ibland. Går man in på nätverksinställningar>>hjälp mig>>diagnos så brukar det hjälpa. Oftast måste jag skriva in lösenordet igen när hjälpassistenten ska koppla upp. Sen säger den att det är fel lösenord, jag trycker tillbaka och skriver lösenordet igen. Assistenten säger att en nätverkskonfiguration har gjorts och allt funkar fint. Vet inte varför den gör så dock och den har faktiskt slutat göra det de senaste månaderna.

 

Försökte med allt, gick inte.

 

Tänkte gå förbi Mac-affären idag o fråga hur man löser det... men så plötsligt nu när jag sätter på min Mac funkar det igen... skumt...

 

aja... grindtime.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...