Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Yepp.. Då blir det Portugal - Spanien live imorgon för min del i Green Point Stadium i section 1... utmed långlinjen.

 

Nu åker Vuvuzelan fram.... Heja Spanien.

 

(Fick välja mellan den matchen och Argentina - Tyskland men Seb ville så gärna se Argentina - Tyskland och för min del spelade det ingen större roll vilken av matcherna det blev. Tror dessutom portugal - spanien blir en roligare match.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yepp.. Då blir det Portugal - Spanien live imorgon för min del i Green Point Stadium i section 1... utmed långlinjen.

 

Nu åker Vuvuzelan fram.... Heja Spanien.

 

(Fick välja mellan den matchen och Argentina - Tyskland men Seb ville så gärna se Argentina - Tyskland och för min del spelade det ingen större roll vilken av matcherna det blev. Tror dessutom portugal - spanien blir en roligare match.)

 

Kan inte bli så mycket bättre än den matchen imo! Hoppas det blir en bra match med en Ronaldo i högform och fin underhållning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yepp.. Då blir det Portugal - Spanien live imorgon för min del i Green Point Stadium i section 1... utmed långlinjen.

 

Nu åker Vuvuzelan fram.... Heja Spanien.

 

(Fick välja mellan den matchen och Argentina - Tyskland men Seb ville så gärna se Argentina - Tyskland och för min del spelade det ingen större roll vilken av matcherna det blev. Tror dessutom portugal - spanien blir en roligare match.)

 

Grattis, hade ju varit tragiskt om du inte sett en enda match när världens största show går på "hemmaplan".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty ty boys. :)

 

Hahaha Tony G är fan så jävla skönt rolig när han vinner. Killen saknar klass helt o hållet men jag kan inte hålla mig för skratt.

 

De körde en high rollers event under Aussie Millions tidigare i år, med inköp på enorma 100k USD. Tony vinner mot Lederman och sätter sig på sin cykel o börjar cykla runt o ringa o ha sig hahahhaa

 

10 min framåt i klippet

http://www.pokertube.com/free-poker-videos?movie=14360&title=Aussie_Million_2010_E04_1_2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boondocks är en stundtals skön serie.

 

Den lilla svarta killen i rastaflätors respons till en äldre engelsk man i chokladbranschen som försöker utpressa honom, medan han röker en cigarr och dricker choklad:

 

Look, fuck you, fuck the plane you flew in on, fuck them shoes, fuck them socks with the bell on it, fuck your gay-ass fucking britt accent, fuck them cheap ass cigars, fuck your yuck-mouth teeth, fuck your hair piece, fuck your chocolate, fuck your Guy Ritchie, fuck your prince William, FUCK YOUR QUEEN.

 

This is America. My president is black and my lambo is blue niggah.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boondocks är en stundtals skön serie.

 

Den lilla svarta killen i rastaflätors respons till en äldre engelsk man i chokladbranschen som försöker utpressa honom, medan han röker en cigarr och dricker choklad:

 

Look, fuck you, fuck the plane you flew in on, fuck them shoes, fuck them socks with the bell on it, fuck your gay-ass fucking britt accent, fuck them cheap ass cigars, fuck your yuck-mouth teeth, fuck your hair piece, fuck your chocolate, fuck your Guy Ritchie, fuck your prince William, FUCK YOUR QUEEN.

 

This is America. My president is black and my lambo is blue niggah.

Appropå rastaflätor:

adelmo-hair.jpg

 

Spyhink fram...

11apr02-caked-dreads.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag känner mig lite mindre död än innan kan jag nog försöka mig på en återgivning av gårdagen.

 

Var uppe och grindade o kollade på serier natten innan. Däckade på tisdag dag runt 11-tiden på dan.

 

Hade en orolig dröm. Drömde att jag försovit mig och missat första halvleken. När jag väl kommer in på stadiet inser jag att jag har glömt min vuvuzela hemma. Hela publiken blåste i sina och hånlog åt mig när de såg mig sitta där ensamt utan en vuvuzela. Jag var så arg.

 

Vaknar av att min telefon ringer. Snabbtittar på tiden och det är runt 16.30. Ok.. massa tid kvar än.

 

Severin, en tysk polare till Talito, följer sitt landslag runt i SA. Han är HU Turbo-SNG (100 euro) reg som brinner för sitt landslag. Vi pratade tidigare i veckan och han ska bo hos mig i en vecka nu.

 

Han var visst ute för o köpa en laddare till sin dator o ringde mig så jag kunde öppna porten så han kom in. Sev är en skön karaktär. Redan på två dagar har han lyckats tappa sin laddare på vägen hit i bussen, tappa sin mobil (går på backupmobilen) och förstöra sin digitalkamera.

 

Väl uppe har jag inga planer på att sova igen.

 

Tar en macka o tjötar med Sev. Spelar en HU-sng bara för saken skull och Seb dyker upp fr jobbet o frågar varför jag inte är påklädd o klar.

 

Jag kollar på klockan o det är 7 o vi bor typ 5 min fr arenan. Seb, vår franska donk, blir utan sig o börjar prata om trafik, 70 k som ska in samtidigt osv o tvingar mig upp.

 

I vart fall är jag utanför arenan 10 min senare.. vilken jävla trafik snackar han om? frågar taxichaffisen o han säger att vi bor på rätt sida om arenan. Åker man ner fr centrum tar det typ 1 timme... oops.

 

Hela matchen var förstås en episk upplevelse.

 

Efteråt åker jag hem, tvingar upp Sev som ankom till CT kl 6 på morgonen samma dag efter 12 timmars bussfärd fr Joburg o säger att vi måste ut. Han försöker dribbla men jag lovar att han är hemma efter ett par öl. Han måste ju se long street liksom.

 

Kl är 11 när vi lämnar lyan o Sev kommer inte o återse sin säng förrän kl 5.

 

Första anhalt: Long Street. Bargatan. Massa supporters ute men typ alla är på Dubliners. Varför åker men till Sydafrika för att gå på Dubliners?

In på dansklubben Jo-burg. dra i sig 2 whisky-cola. Ut igen. In på andra sidan gatan, dra var sin shot Patron (tequila blandat med kaffelikör). Ut igen. Hoppa in i en taxi mot green point. Sev har slutat protestera och gett upp.

 

nästa: Jade Bar. En liten klubb på typ 3 rum o en balkong. Vattenhåla för "it"-folket, modeller osv. Står 10 pers i kö. Ser vakten Eddie vid dörren. Har 100 rand i handen och skakar hand med honom. Han ler brett som vanligt o säger att stället kokar ikväll.

 

Packat med folk. Till baren. Var sin patron och whisky-cola. Balkongen. röka cigg. köpa en whisky-cola till. In till andra baren. 2 söta tjejer står där. En har portugisiska flaggan målat i en ruta på kinden.

 

Jag säger: viva portugal. Hon ger mig en kram o en puss. Andra tjejen hejar på Spanien. Jag säger: Viva Espana. Får ingen puss o kram. Jag säger att det är ok för portugal-tjejen är hetare ändå. spanien-bruden säger omg osv.. vem bryr sig. En snubbe dyker upp, verkar va spanien-brudens ragg för natten. Han är grek. Jag kallar honom för malaka (runkare på grekiska). Han kontrar med att bjuda på tequila. Jag kontrar med att bjuda på Patron.

 

Vi drar vidare till andra baren. En whisky-cola till. Bra vibbar i stället. Jag säger till Sev att vi måste vidare. Känner mig rätt full o glad nu.

 

Tredje anhalt: Vi tar en promenad på 200m. Passerar ett gäng supportrar. Alla är på bra humör under VM. Vi ankommer till Cubana. Packat med folk och en lång kö. Skakar hand med vakten och smyger in en hundring. In före kön (älskar det här landet. Fuck u Nivå o push). En whisky-cola. Tjöta runt. En whisky-cola. Ut o röka. Träffar en Sikh fr England, en brasse fr Rio, en tjej fr Honduras, ett gäng stroppiga svarta tjejer fr Jo-burg... fuck Joburg anyway.

 

Dags o röra på sig. Tar en sista whisky-cola med Sev o nu är vi packade.

 

In i taxin och jag säger: Vaudaville. Taxichaffisen säger: 50 rand.. jag bara sure... Han kör runt hörnet och vi är där.. Fuck just det... glömde bort det hahaha...

 

Här är det en kö på 100 pers.. fuck... Sev säger fan måste vi stå i kö? Jag: inte i Sydafrika mannen.

Skaka hand med vakten, smyga 100ing... in före kön. Std o billigt.

Vi är där i 15 min. Drar 2 whisky-cola. Snackar med en indier som ville ha vårt nr! Ut igen för det var bara killar där.

 

Jag säger till Sev... vi går tillbaks till Cubana. Han ok. Stoppar taxi. Säger Cubana. Han 30 rand. Jag sure. Han kör runt hörnet. Jag WTF.. det var ju runt hörnet... Aja.. nu drar vi in i Cubana igen. Beställer varsin whisky-cola.

En skitsnygg svart tjej står o tjafsar med vakten. Hon är helt otroligt het.

 

Jag går o kikar på läget. Hon har blivit utkastad för hon hade visat attityd. Och vilken attityd hon hade sen. Värsta getto-bruden rykande het. Fan va kåt jag blev på det. Säger till Sev att jag ska hooka upp dem om han lovar o låta mig smygtitta när han drar på henne. Han är tveksam... fan.. en whisky-cola till borde göra susen...

 

Jag kör värsta kampanjen för att Sev ska ta med henne hem för jag vill se henne naken ffs...

 

Plötslig dyker en holländare, 50-plus upp o tar med henne i en taxi... där ser man. Hon var visst prostituerad... helvete... det hade ju vart ännu lättare o plocka med henne då... jävla Sev. Hade det varit Marvin, den förra tysken, hade vi inte haft nåra problem. Han var minst lika dekadent moralbefriad som jag är.

 

Nu känner jag inte längre att jag kan få ner en droppe till. Vi tar taxi till lyan.

Jag ligger i sängen helt kallsvettig och spelar poker, tittar på serier. Fatima vaknar till med jämna mellanrum o är orolig för mig... jag bara grymtar till svar för jag orkar inte uttala ord. Helst vill jag sova men orkar inte dra upp täcket... Lyckas få in 1500 händer och backa 3 inköp ändå... lyckat.

 

Däckar till slut vid 11-tiden på dan mitt i pokerstars the big game... Fräsch MILF de har med den här veckan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket bra TR!

Lite mer träning så blir nog det här med Vuvuzelan bra och till sist: Hur gick det med Indiern?

 

Brorsans kommentar till mitt miserabla försök till vuvuzela-blåsande:

- Blåste du eller sket du?

 

Indiern... Vi var på Vaudavilles övervåning, Fez, och där står den här indiern med ett gäng söta tjejer. Jag tänkte gejma in Sev på brudarna där och då ska man bli polare med killen först så att han inte känner sig hotad.

 

Visade sig att de var några killar och tjejerna var deras flickvänner så vi drog vidare. Men killen verkade vara rätt tagen av vårt sällskap så han ville prompt byta nr o grejer.

 

Fick Sev o byta nr med honom så han får dras med hans fylle-SMS i framtiden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...