Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Bracelet in Event No. 34

Ivey Reigns Supreme at Star-Studded Final Table

 

Phil Ivey just doesn’t stop impressing the poker community.

 

In the early hours of Tuesday morning, Phil Ivey continued to cement his reputation as the greatest player in the world by winning his eighth career WSOP bracelet in event no. 37, the $3,000 H.O.R.S.E. event. Ivey will take home $329,840 for his victory, but will take much more than that from various high-stakes pros who made bracelet bets with him.

 

källa: http://www.cardplayer.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha Cardplayer inför Durrrr watch 2010.. hårdbevakar hans jakt på armband. I like :)

 

Durrrr spelar Razz-eventet nu och delar med sig av sitt strategitips:

- The most important thing in Razz is thinking about low cards, and then hoping you get them. And the other guy gets like kings and queens, and then you win all the money.

 

Genialt imo.

 

Finns för övrigt i blog-sektionen en snubbe som kallar sig LeeTheStrikerChagra som kommenterar typ allas bloggar och är superkaxig o otrevlig. Kallat bl a Brunson för senil gubbe, rasist o massa annat.

 

Det har t o m lett till att Brunson började attackera honom i en av sina bloggar... rätt rolig läsning när han väl träder in i kommentatorsfälten. Roligare än bloggen själva.

 

Edit: Meh.. cardplayer admin: NOTE: User LeeTheStrikerChagra -- and all corresponding posts -- was deleted at that user’s request.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skum grej hände nyss. Har nog aldrig varit med om det förut.

 

Spelar 10k garren, 10eur rebuy. I slutet av första timmen frågar de om jag vill ha en addon? sure... klickar ja och får addonen.. plötsligt byter jag bord o hamnar på nytt bord o klienten frågar igen om jag vill ha addon.. sure.. och får nya marker igen hahaha... dubbel addon ftw.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Portugal möter Brasilien i sista gruppspelsmatchen. Kul match liksom.

 

Fatima sa att det var VMs viktigaste match. Jag tyckte hon överdrev eftersom finalen naturligtvis var den viktigaste. Hon upplyste mig om faktorer som jag inte tänkt på.

 

Det är världens två portugisisktalande giganter som möts, Portugal, the original, och Brasilien, det folkrikaste.

 

Portugisiska är väldigt stor i Afrika, och flera länder bl a Angola och Mocambique har det som officiellt språk.

Väldigt många i Sydafrika talar eller förstår portugisiska också.

 

Så den här matchen betyder så otroligt mkt mer för folket här nere än det gör för oss. En portugisisk derby så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkte idag att mitt chat är temporärt avstängt på Boss. Tycker det är högst märkligt eftersom jag inte brukar använda chatten till att svära o sånt som brukar få chatten avstängd.

 

Bad min pokermanager kolla upp det. Inte för att jag bryr mig så mkt om saken i sig, men är nyfiken på anledningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Graphics Lab at the University of Southern California has come up with a cheap way to create images in 3D space (as opposed to planar space) by using a spinning mirror called a light-field display. Basically high speed video is projected onto a quickly spinning mirror, which then "reflects a different and accurate image to each potential viewer." The system uses an algorithm to figure out the correct shading and occlusion for the image.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(spoilers)

 

Bra cover var det också.

 

Paso doblen och Adéchikés contemporary var helt übergrymma, både musik och framträdande. De flesta gjorde rätt bra i från sig faktiskt. Har weak spots Cristina och Melinda, men Jose är fortfarande favorit.

 

Instämmer om Kent med. Han är charmig, det går hem i stugorna. :) "Jag är inte van vid att man får ta på flickor!" Påminner lite om Benji som vann s02, fast utan att vara lika irriterande av och till.

 

Tron var och är kass, löjligt att alla nördar väntar så hårt på nya filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...