Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Årets bild (imo)

 

man9801603803j.jpg

 

Insatsstyrkan som stormade banken i Stockholm igår

 

Fler bilder:

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/bankdrama-pa-ostermalmstorg_4942957.svd

 

Känns ju lugnande att det är de här människorna som är våran elit-styrka..

 

edit:Konstigt att uttrycket "swedish cop" är en modern variant av Keystone Cop i USA...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... HU SNG-spelare (åtminstone 50/100 euro-nivå) är de gnälligaste kärringar som finns i onlinepokervärlden. Nån annan som har samma erfarenhet?

 

De är nåt så motsägelsefullt som extrema bumhunters i ett spel där de inte kan sitta ute när fel motstånd dyker upp.

 

Jag brukar spela en del HU SNGs när jag är uttråkad på CG-grinden o direkt börjar sng-regsen gnälla på att jag är oetiskt osv.

 

Uppenbarligen har de en tyst överenskommelse om att regs inte sätter sig mot varann och att göra det är dödssynd.

 

Jag brukar förklara för dem att jag inte är en sng-reg o således borde de va glada att jag dyker upp. Dessutom så får de helt enkelt stå ut med att jag sätter mig ner. De har liksom inget val.

 

Det var en snubbe en gång som skulle motverka att jag satte mig ner genom att tima ut varje beslut tills vi hamnade i en flip-sits i slutet. Helt ok... Jag flippar liksom, whatever.

 

Men idag var fan i mig roligaste nånsin.

Nån snubbe... Longhorn lr va han hette sitter på 2 st 50 euros HUsng. Jag sätter mig o krossar honom i båda. Han var (som övriga hu-sng-spelare på den här nivån) riktigt usel. Jag menar det finns ju en anledning till att dessa inte spelar riktig poker.

 

Sen satte jag mig 2 ggr till på hans bord o tog honom båda gångerna.

 

Sen satte han sig inte ner längre.

 

Jag körde lite CG o typ efter en halvtimme ser jag honom igen o sätter mig.

Då börjar han chatta på svenska.

 

Först börjar han gnälla över att jag är rungood o dum i huvet att jag sätter mig med honom. jag bara sure.

 

Sen kör han på om att min ROI på sngs är dålig o jag ligger back där. Jag bara så vad exakt är ditt problem då? jag är ju värde.

 

Sen säger han att nåt är skumt. Han ska mejla boss medias fraud-avdelning o anmäla mig hahaha.. Collusion HU liksom... gl sa jag.. mejla på.

 

Sen kontrar han med att han har pratat med flera andra regs nu o nu ska de fan jaga mig o sätta sig mot mig. Jag bara: schysst att du fixar action mot mig. härligt. Men det är jag som jagar er, inte tvärtom. Men men.. kör på. I like.

 

Sen... när det här inte berör mig kommer han med nästa genidrag.

Han pratade precis med några engelska spelare på msn som lovat att de ska jaga bort mig fr Boss media genom att spela mot mig i mina CG.

hehehe.. ENGELSKA spelare? bringem on ... härligt att han fixar fisk åt mig.

 

Men då kontrar han med att de är NL5k spelare som då ska ta sig tid att spela NL100 mot mig för att jag satt mig mot honom o spelat HU sng hahahaha

 

Sen gav han upp o gick o la sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha Tyskar är så sköna.

 

Marvin bodde ju här i en vecka o nu har Severin bott här i en vecka o åker till Durban imorn för o se nästa Tysklandmatch.

 

Jag driver mkt med dem båda om deras tyska ursprung, ja i princip trakasserar dem.

 

Svarar dem med kraftig tysk brytning a la Arnold. Går omkring i lägenheten i march med Sieg heil hälsning.

 

Igår drog Sev en historia som var väldigt tråkig.

 

Jag sa:

yeah, u know german ppl are world famous for their sence of humour?

 

Sev: really? I didnt know that.

 

Jag:

Yeah... the best comedians of all time come from Germany... I mean u had Goebbler, Himmler and the master himself Hitler.

 

(nu bryter Sev ihop o börjar säga skrattandes FU FU FU FU)

 

Jag:

Yeah.. they had this big big last comedy show at Nurnberg... huge one.. too bad u missed it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... HU SNG-spelare (åtminstone 50/100 euro-nivå) är de gnälligaste kärringar som finns i onlinepokervärlden. Nån annan som har samma erfarenhet?

 

De är nåt så motsägelsefullt som extrema bumhunters i ett spel där de inte kan sitta ute när fel motstånd dyker upp.

 

Jag brukar spela en del HU SNGs när jag är uttråkad på CG-grinden o direkt börjar sng-regsen gnälla på att jag är oetiskt osv.

 

Uppenbarligen har de en tyst överenskommelse om att regs inte sätter sig mot varann och att göra det är dödssynd.

 

Jag brukar förklara för dem att jag inte är en sng-reg o således borde de va glada att jag dyker upp. Dessutom så får de helt enkelt stå ut med att jag sätter mig ner. De har liksom inget val.

 

Det var en snubbe en gång som skulle motverka att jag satte mig ner genom att tima ut varje beslut tills vi hamnade i en flip-sits i slutet. Helt ok... Jag flippar liksom, whatever.

 

Men idag var fan i mig roligaste nånsin.

Nån snubbe... Longhorn lr va han hette sitter på 2 st 50 euros HUsng. Jag sätter mig o krossar honom i båda. Han var (som övriga hu-sng-spelare på den här nivån) riktigt usel. Jag menar det finns ju en anledning till att dessa inte spelar riktig poker.

 

Sen satte jag mig 2 ggr till på hans bord o tog honom båda gångerna.

 

Sen satte han sig inte ner längre.

 

Jag körde lite CG o typ efter en halvtimme ser jag honom igen o sätter mig.

Då börjar han chatta på svenska.

 

Först börjar han gnälla över att jag är rungood o dum i huvet att jag sätter mig med honom. jag bara sure.

 

Sen kör han på om att min ROI på sngs är dålig o jag ligger back där. Jag bara så vad exakt är ditt problem då? jag är ju värde.

 

Sen säger han att nåt är skumt. Han ska mejla boss medias fraud-avdelning o anmäla mig hahaha.. Collusion HU liksom... gl sa jag.. mejla på.

 

Sen kontrar han med att han har pratat med flera andra regs nu o nu ska de fan jaga mig o sätta sig mot mig. Jag bara: schysst att du fixar action mot mig. härligt. Men det är jag som jagar er, inte tvärtom. Men men.. kör på. I like.

 

Sen... när det här inte berör mig kommer han med nästa genidrag.

Han pratade precis med några engelska spelare på msn som lovat att de ska jaga bort mig fr Boss media genom att spela mot mig i mina CG.

hehehe.. ENGELSKA spelare? bringem on ... härligt att han fixar fisk åt mig.

 

Men då kontrar han med att de är NL5k spelare som då ska ta sig tid att spela NL100 mot mig för att jag satt mig mot honom o spelat HU sng hahahaha

 

Sen gav han upp o gick o la sig.

 

På vilken sida hittar man denna "longhorn"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...